Frank
Ťukal jsem tužkou o lavici a poslouchal výklad z dějepisu. Hlava mi skoro padala ale já nemohl usnout. Další poznámka za spaní v hodině by mě fakt zabila. ,,Hej Franku nechceš k nám dneska jít? Brácha tam jako vždycky nebude. Můžem kouknout na nějakej horor co ty na to?" Ozval se můj nejlepší kamarád. Vlastně on byl jediný s kým jsem se ve škole bavil. A nejdivnější je že on má bráchu kterýho jsem nikdy neviděl a to jsme kamarádi už od začátku střední. ,,Jo proč ne ale nepočítej s tim že budeme koukat na lidskou stonožku 3. Stačilo mi když jsme se dívaly na jedničku a dvojku.Chtělo se mi zvracet." Řekl jsem a při vzpomínce na tu nechuťárnu se otřesu. Mikey chytne záchvat smíchu. Učitelka bouchne pěstí do katedry. Auu to muselo bolet. Taky chytnu záchvat smíchu. ,,Iero a Way! Co je tady tak směšnýho? Řekněte to celé třídě a nebo držte pusy! Bolí mě z vás hlava! Iero jak vidím chce další poznámku." Přímo nasraně na nás zakřičí a my víme že už jde do tuhýho a tak sklapneme. Učitelka jen ztěžka vydechne. ,,Sice končíme až za deset minut ale pustim vás dřív. Zbalte si a jděte." Wow poprvé co nás tahle učitelka pouští dřív. Všichni si potichu zbalíme a vydáme se na chodbu. S Mikeym okamžitě vyrazíme k našim skříňkám. Vrazíme tam přezuvky a vezmeme boty. Pak co nejrychleji pospícháme k hlavním dveřím. Vyběhneme z nich jak namydlený blesk a jelikož jsem kuřák tak dem okamžitě i z brány. Pár metrů od školy si zapálim. Jo je mi 16 a kouřim ale co je komu do toho že? ,,Hej Franku máme něco za úkoly?" Drkne do mě Mikey. ,,Jo máme no" řeknu trochu nejistě. ,,Zase to nevíš?" Zasmě je se. ,,Ty mě chceš nasrat? Kámo máme úkoly a já to mam někde v tašce zahrabaný to co máme takže mě neser!" vyjedu na něj a típnu cigáro. ,,Okay už držim hubu" řekne a sklapne. Celou cestu dem potichu a já sem rád. Nikdy si moc dlouho nepovídáme. Konečně dorazíme k našemu domu. Odemknu hodim tašku do pokoje a vezmu si jinou mikinu. Pak jen houknu na mámu že du k Mikeymu. Zabouchnu a z Mikeym se vydáme k nim. Jeho rodiče jsou furt v práci a jeho brácha je buď venku a nebo jen zamčenej v pokoji. Takže Mikeymu nezbývá nic než se jen bavit semnou a trávit se mnou i čas. Odemkne a klíče hodí na botník. Oba si vyzujeme boty a vydáme se do jeho pokoje. Zavřem se a Mikey odhodí tašku nikam do rohu. Skočíme na jeho postel a on hmátne po noťasu a cedéčkách. Zapne noťas a já mezitím vyberu horor. ,,Tak co si vybral?" Nakrčí obočí a vytrhne mi cédéčko z ruky. ,,Cože? Hej tak tohle ne! Nenávidim ten horor!" Ha já to věděl! Vybral jsem Nenávist. (Kdo neví co je to za horor tak doporučuju zkouknou. Je to japonskej horor a nikdo říkal že je nejhorší ale mě příjde uplně v poho) ,,Prosim Mikey. Je super a ty přece nejsi posera ne?" popíchnul jsem ho. ,,Fajn ale pak dáme lidskou stonožku!" Svině! Já ho zbiju! Nakonec jsem kývnul. Pustily jsme to. Mikey hned na začátku začal křičet že to vypne. ,,Kámo ty si ale poseroutka!" Smál jsem se. ,,Hej to si vypiješ!" zakřičel,položil noťas na stůl a skočil po mě. Oba jsme se svalily na zem a on mě začal lochtat. ,,Mikey Přestaň prosím já se počůram!" řval jsem a smál se zároveň. Najednou bouchly dveře. ,,Kurva Mikeyu můžeš přestat snažim se učit!" Oba jsme přestali a koukli na osobu. Byl to sakra hezkej kluk. Měl červené vlasy a jeho oďev tvořily jen tepláky a tílko s nápisem Normal people scare me. ,,Jo Gerard se nám nasral. Copak brácha propadáš z nějakýho předmětu?" Zasmál se Mikey. Já jen koukal na tu dokonalost přede mnou. Dotyčný si prohrábl vlasy a pak odešel. Nezapoměl ani třísknout s dveřma. ,,Ehm..Jo to byl můj brácha Gerard" Vyhrknul Mikey. ,,Jo dobře no nic já si dojdu na cígo jdeš se mnou?" Mikey jen zakroutí hlavou. Tak se zvednu. dojdu k nim na terasu a z mikiny vtáhnu krabičku se zapalovačem. Zapálím si a úlevně vydechnu. ,,Neměl bys kouřit. Ničí to zdravý a tobě ještě nebylo osmnáct." řekne rudovlasý chlapec, sedne si vedle mě a sebere mi cigaretu. ,,Hej a tobě je kolik čtrnáct?" Pozvednu obočí. ,,Pleteš se je mi devatenáct ale lichotí mi že mě typuješ na mladšího." uchechtl se a popotáhl. ,,No a vůbec jak se jmenuješ? Vim akorát že jsem chodíš každej den." uchecht se. ,,Jo chodim a jsem Frank a ty musíš bejt záhadný bratr Gerard že?" zasmál jsem se a pak si ho prohlídnul. Měl mikinu Nightwish. ,,No jo Gerard jméno mé!" řekl dramaticky. Stoupl si a uklonil se. oba jsme chytli výtlem. Znal jsem ho teprve patnáct minut ale přišlo mi to jako celej život.
Tadá! Já napsala kapitolu. No nejsem dokonalá? Já vim že jsem ale nebudem řešit. :DD
No doufám že tenhle příběh bude lepší tak to je vše!
Napište něco ať vim jestli se vám to líbí
Tak pic!
Váš Satan
P.S. Slyšel jste někdo novou písničku od Escape the Fate? Pokud jo. Líbila se vám?
ČTEŠ
Best friend's brother/Frerard
Teen FictionCo se stane když se ti líbí kamarádovo brácha? Bude to tvůj kamarád respektovat nebo bude proti? Cover by: ChurchofLies alias Milovnice kamen