11.kapitola

652 62 8
                                    

Frank
,,Franku dělej probuď se píšem!" Zašeptá mi Mikey do ucha. Rychle nadskočím a koukám po třídě. Vidím učitelku na občanku jak rozdává vcelku malé papíry. Podívám se na Mikeyho který se potichu směje a pak svůj pohled přesunu na Alici, která naznačuje že mam něco s vlasama. Pokrčím rameny. Vytáhnu mobil a zadívám se na černou obrazovku ze, které je vidět můj obličej a vlasy. Vlasy si projedu prsty a mobil schovám do kapsy když vidím jak se k nám učitelka přibližuje. Položí před nás papíry a hnusně se na mě podívá. Nechápu to. Pokrčím rameny a podívám se na papír. V testu jsou čtyři otázky a je to látka z minulé hodiny. Šáhnu tedy po propisce a začnu odpovídat. Poslední otázku ani nedopíšu a hned je mi papír vytržený. ,,Já si to opíšu." Zašklebí se Mikey a přepisuje mé otázky do svého testu. ,,Pět minut!" Ozve se třídou učitelky hlas. Vezmu svůj test a dopíšu poslední otázku. Mikey se koukne přes moje rameno a napíše si to do svého testu. Učitelka se začne zvedat a všichni jsou nuceni odložit propisky. Začne vybírat papíry. Když má všechny vybrané začne zvonit. Ve třídě začne rozruch. Všichni se zvedáme takže židle různě vržou někde je i slyšet křupání. Všichni se ze třídy ženou jak velká voda. Je dobře že tohle byl konec úmorného pondělí. Ve všech hodinách se psaly testy a na obědový přestávce jsem se ani nenajedl protože jsem přistihl Mikeyho jak si s Alicí strkali jazyky do pusy a on jí ještě ošahával. Při téhle myšlence se mi zvedne znovu žaludek. Fuj! ,,Franku půjdeš se mnou a Alicí dnes ven?" šťouchne do mě Mikey když vycházíme ze školy. Pokrčím rameny. V tom mi zabrní mobil v kapse. Vytáhnu ho a podívám se na zprávu od Rudovláska.
Red Hair: Ahoj co někam zajít? Teda jestli máš jiný plány tak nemusíme no..
Zaculím se a podívám se na Mikeyho. ,,Dneska teda nikam nejdu. Užíte si to sami." Mikey se na mě divně zadívá. Ignoruju to a začnu psát.
Vy: Zrovna dnes žádný plány nemam :p Takže v kolik a kde?
Už jsme u našeho baráku. Rozloučím se s Mikeym a jdu dovnitř. Doma je mamka. ,,Ahoj Franku co škola?" Zeptá se pohotově. ,,Stojí mami!" Zasměju se když přijdu do kuchyně. Zasloužím si svojí poznámkou jeden slabý pohlavek. Pípne mi mobil. Omluvně kouknu na svojí mamku která se na mě culí.
Red Hair: U vás před barákem v pět:) P.S. Vem si na sebe něco v čem se ti bude dobře chodit.:DD
,,S kým si to píšeš Frankie?" Zeptá se mě se zvědavostí máma. Právě teď si v hlavě sestavím větu kterou jí chci říct. ,,Mami?" Zeptám se smutně. Mamka si ke mě přisedne a kouká na mě jejíma velkýma hnědýma očima. ,,Ano Frankie? Copak se děje zlato?" Teď nebo nikdy. ,,J-Já jsem n-na kluky." Právě teď mě bude nenávidět. Sklopím pohled. Mamka se začne hihňat a obejme mě. ,,Frankie! Konečně si to jednomu z nás přiznal." Zasměje se a vlepí mi na tvář pusu. Co?! Zvednu pohled a podívám se do máminých šťastných očí. ,,J-Jakto? Co? Mami jak jednomu z vás?!" Šokovaně na ní hledím neschopen jakéhokoliv pohybu. ,,Promiň ale dneska než jsme s tvým tátou odcházeli do práce jsme šli do tvého pokoje a viděli tam tebe a toho červenovlasého chlapce. Koukali jsme na vás tak dlouho že jsme málem přišly pozdě do práce. No a v autě jsme si řekli že je jasný že je to nějaký tvůj kluk a domluvily jsme se že tě necháme ať nám to řekneš sám." Zaculí se na mě a jde zpátky nandat co právě uvařila. Já se vzpamatuju a usměju se na ní. ,,Takže vám to nevadí? No to že jsem-" Podívám se na mojí stvořitelku. ,,Ne nevadí. Nebudem se tě snažit změnit ale já chci vědět všechno o tom klukovi." Podívám se na hodiny a zjistím že jsou tři. Dobrý ještě dvě hodiny. ,,No Tak jmenuje se Gerard, má červené vlasy, stejné oči jako já, je mu devatenáct a je to Mikeyho brácha." Poslední dvě slova ze mě vyjdou dosti trhaně. Máma se otočí a s úšklebkem mi podá talíř. ,,Jo tak tvýho nejlepšího kamaráda bratr? Chlapče ty máš ale smůlu." Zasměje se a s pokyne mi ať začnu jíst. Pustím se tady do jídla. Po chvilce to dojím. Mamka si ode mě vezme talíř a dá ho do myčky. ,,Mami můžu jít v pět ven?" zeptám se. ,,Úkoly?" Přeměří si mě. ,,Nemáme." Porčím rameny. Mamka se usměje a kývne. Rozběhnu se do pokoje kde se obleču do volnějších kalhot. Triko si měnit nebudu ale přehodím přes něj svetr. Je půl pátý takže se pujdu učesat a vyčistit si zuby. Když jsem vyšel z koupelny začal mi zvonit mobil. Byl to Red Hair. Típnul jsem to a sprintoval do chodby. Než jsem za sebou zabouchl dveře jsem zavolal na mamku něco jako pozdrav a vyšel jsem. Před vrátkami stál Gerard. Všiml si že jdu k němu a tak napřáhnul ruce. Rozběhl jsem se k němu a nechal se vtáhnout do objetí. ,,Ahoj Frankie" odtáhne se ode mě. ,,Ahoj." Zčervenám. ,,Můžu tě poprosit o to aby ses otočil zády ke mě?" Zašeptá s úšklebkem. Trochu vylekaně se na něj podívám a pak se se strachem otočím. Docela toho zalituju. Gerard mi totiž obváže šátkem oči a ze zadu mě obejme. ,,Teď nastoupíme do auta. Neboj se okay?" Jen přikývnu. Gerard mě chytne za ruku a posadí na sedačku. Zabouchne a pravděpodobně si taky nastoupí. Bouchnou dveře. Jo nastoupil. Nastartuje a vyjede na nějakou stranu. ,,Kam vůbec jedeme?" Zeptám se celkem dezorientovaně. ,,To je tajemství" Zasměje se a cytí mě za ruku.
Ahoj lidi!! Další díl je na světě!!
má přes 900 slov:DD Jo prostě se nudím no:P
Doufám že se díl líbil a zase příště.
Váš Satan
P.S. Poslouchá někdo Iron Maiden?
P.P.S. Dneska začnu psát jednodílovku na Geeho narozeniny a ten novej příběh kterej už má název vydam v prosinci :pp Stay zmrd :DDD


Best friend's brother/FrerardKde žijí příběhy. Začni objevovat