18.kapoitola

628 55 8
                                    

Frank
,,Pán se uráčil přijít do školy." Zašklebí se na mě Alice před školou. Vycením na ní zuby a obejmu jí. Mikey samozřejmě jako vždy na mě kouká a když jí pustím přitáhne si jí k sobě a políbí. Jako vždy vybuchnu smíchy. Alice se začne pohihňávat a Mikey dělá že nás nezná. To mě donutí se smát ještě víc když vidím Mikeyho jak od nás nenápadně odchází a když si ho všimnu zastaví a uchechtne se. ,,Měli bychom přestat. Mikey se vzdaluje." Zašeptám Alici. Ta zpozorní. Svraští čelo a pak se otočí na Mikeyho a chytne ho za ruku. ,,Nikam chlapče." Zavrčí. Mikey vyděšeně přikývne a Alici se na tváři usadí spokojený úsměv. Lidi se začnou schylovat do školy a to znamená že zachvilku nám začíná nesnesitelná hodina fyziky. Nejvíce debilní předmět. Víc počítání než v matice a řekněme si koho by zajímali Newtonovi zákony? Odpověď je nikoho. Spíš by určitě všechny zajmalo jaky to bylo kouřit takovýmu sexy chlápkovi který právě zastavil před naší školou. Gerard vyleze z auta a prohrábne si vlasy. Nasadí si sluneční brýle a vydá se zadním vchodem do školy. Kurva! Stojim v davu a hypnotizuju ten jeho krásnej zadek. Najednou mi někdo poklepe na rameno. Otočím se a vidím nasraného Mikeyho který se právě připravuje mi dát pěstí. Alice ho ale zastaví a podívá se na mě smutným pohlede. Mikey se jí vyvlíkne a dloubne do mě. ,,Podrazáku hnusnej!" Zakřičí na mě. Nechápavě na něj civím. ,,Nedělej že nevíš! Kurva ty máš něco s Gerardem! Kreténe a já ti do prdele věřil! Byli jsme kamarádi!" Strčí do mě a já spadnu na zem. Mám slzy v očích a citím se bezbradně! Alice začne brečet. Řekla mu to. ,,Jestli si myslíš že se po tomhle s tebou budu bavit tak si na omylu. Kdyby se neprořekla neřekl bys mi to? Je jasný že ne! Si lhář!" Jeho slova jsou jako nůž který se mi zabodává hluboko do srdce. Začne zvonit. Mikey si odfrkne a odchází. ,,Promiň Frankie!" Zavzlyká. Vstanu ze země a smutně se na ní pousměju. ,,Jednou by se to stejně dozvěděl." Pohladím jí po rameni a kulhavím krokem se vydám do budovy. Dojdu společně s Alicí do třídy a učitel se na nás rozkřičí. ,,Promiňte." Omluvíme se a já zasednu do poslední lavice zatím co Alice zasedne vedle Mikeyho. Ten jí chytne za ruku a proplete si s ní prsty. Jí bylo odpuštěno. Pomyslím si a vytáhnu si učebnici a sešit. Začnu si do sešitu čmárat. Nevnímám výklad o 3. Záknou akce a reakce. Furt přemýšlím nad Mikeyho slovama. Má pravdu jsem lhář a podrazák. Chápu i to že se mnou nepromluví ale já mu to chci vysvětlit. Z mého přemýšlení mě dostane až učitel který mi vytrhne sešit z propiskou. Nechápavě na něj civím. ,,Máš psát a né si kreslit do sešitu." Promluví ten dědula a hodí po mě zpátky propisku ze sešitem. ,,Jestli si budeš znova kreslit tak tě nechám napsat co nejpodrobnější informace o všech zákonech." Ušklíbne se a začne znova mluvit. Já mezitím rychle naškrábu poznámky. Začne zvonit. Seberu si věci a vydám se na chodbu. Stojím před učebnou výtvarky a už se sápu po klice jenže nikdo mě chytne zezadu za triko a zatáhne mě na záchody vedle učebny. Podívám se a vidím Mikeyho kterej na nic nečeká a dá mi do nosu. Divně to v něm zakřupe. To ale nevnímám a místo toho se soustředím na ránu do břicha. Zasyčím když mě Mikey přišpendlí ke zdi a je připravenej mi dát další ránu. Čekám ale nic se neděje. Mikey mě pustí. Povýšeně na mě koukne. ,,Ještěsi to s tebou vyřídím. Lháři. Demente ztratil si kamaráda. Nejlepšího." Připomene mi a odchází. Nezapomene mi kopnout do tašky. Najednou se mi zpustí krev z nosu. Utrhnu toaleťák. Přiložím si ho k nosu, seberu tašku a vycházím do učebny kde se střetnu s Gerardovo vypalšeným obličejem. Mávnu rukou a posadím se. Alice se na mě otočí a když si všimne jak jsem 'zřízený' začne hlasitě brečet. Všichni na ní přesměrujou tázající pohledy. Mikey jí dokonce i obejme. Alice ale setřese z ramen jeho ruce a schovà si hlavu. Mikey se na mě otočí a vyšle mi vražednej pohled. Gerard ho vyzve k rozdávání papírů. Ukáže na něj fakáče a vesele ho ignoruje. Gerard poprosi dalšího člověka. Ten udělá to co Gerard chtěl. Vysvětlí práci a pokyne ať začnem. Začnu tedy kreslit. Gerard mezitím chodí po třídě. Zastaví se u mě. ,,Ví to. Proto tohle." Zašeptám a ukážu na obličej. Gerard se na mě vyděšeně koukne. Pokrčím rameny a popženu ho aby šel kontrolovat i ostatní. Když je u lavice Mikeyho tak se Mikey zvedne a povalí ho nazem. Začne do něj mlátit a řvát na něj. Gerard ale taky vybouchne a začne mu to oplácet. Spacifikuhe ho a posadí zpátky. ,,Kreténe zničil si mi přátelství." Vyflusne na něj Mikey jedovatě. Gerard sklopí hlavu a odejde ke katedře. Jsem jak já tak on v prdeli. Po tváři mi steče slza. Nemam už ani posranýho kamaráda. Nemam vlastně už skoro nic.
Nový díl! Jak nečekané.
No konečně se v příběhu vytvořila hl. zápletka. Napsala jsem jí protiže se mi stala další nepříjemná věc a je to i podepsaný na kapitole ta nálada. No nic doufám že vás nikdo nešikanuje
Tak pic
Váš Satan

Best friend's brother/FrerardKde žijí příběhy. Začni objevovat