21.kapitola

600 50 16
                                    

Frank
Den se strašně pomalu táhnul. Nejenom že jsem předstíral bolest břicha kterou mi mimochodem máma nesežrala a vyhodila mě z postele. Do toho se Alice dneska pohádala z Mikeym na chodbě. Jeho finální argument jí donutil mu jednu šlehnout.Teď jsou zkurvený pracovky a já mam co dělat abych neusnul. Přece jenom dvě hodiny pracovek člověka unaví. Naše třídní nám vysvětluje že jsme pozadu a že jsme nejhorší třída. Dvě hodiny! Deset minut do konce. Začnu si kreslit. Už si myslím jaké to bude umělecké dílo a že dodělám tohle a tamto a ono najednou začne zvonit. Tak to už si děláte srandu ne?! Šnečím tempem si sklidím sešit a propisku. Vydám se napospas přeplněnou chodbou kde se sotva procpu ale po dlouhém kličkování se konečně ocitnu před budovou. Zalezu si nikam za roh a vytáhnu si jednu cigaretu. Už jsem cigáro neměl celkem dlouho. Zapálím si a vdechnu do sebe nikotin a usměju se. Opřu se o oprýskanou zeď a dál si v klidu pokuřuju. Na chvilku zavřu oči a hned po tom je úlekem otevřu když cítím ničí rty na mých. Zahlédnu červené vlasy a zelenohnědé oči. Usměju se a znovu zavřu oči. Začnu spolupracovat. Gerard mi položí ruce na boky a natiskne se na mě. Oběma nám začne docházet kyslík a tak se od sebe odtrhneme. Cigaretu která mi vypadla z ruky zašlapu a věnuju Gerardovi zářivý úsměv. ,,Jak bylo ve škole?" Jeho ruce mi putují po zádech a kreslí na ně malinkaté kroužky. ,,Ušlo to, co ty?" Vymaním se z jeho 'objetí.' ,,Bylo to fajn. Nepůjdeme dneska k nám? Rodiče i s Mikeym odjíždí na dva dny k babi. Jelikož se dozvěděli že Mikey se pohádal z Alicí tak tam jedou aby ho za dva dny převychovali." Zakření se. Tohle ale znamená že Mikey nebude dva dny ve škole a z toho vyplívá že se vyhnu jeho nechutným a pohrdavým pohledům. ,,Dobře napíšu mámě." Začnu si vytahovat mobil ale Gerard mě zastaví. ,,Nemusíš. Byl jsem u vás řekl jí to a na tyhle dva dny ti zabalil věci. Nemusíš mi děkovat." Zasměje se a pak se nakloní k mému uchu. ,,Abych nezapomněl. Vzal jsem ty kondomy co si měl v tom šuplíku." Přejede mi rty po krku. Trochu vzdychnu. Gerard se ode mě s úšklebkem odtáhne a chytne mě ze ruku. Vycházím z tmavé uličky a nastupujeme rovnou do auta. Gerard nastartuje a vyjede směrem k domu jeho rodičů. Cesta netrvá dlouho a u domu jsme během chvilky. Vystoupíme a oba se rozběhneme ke dveřím. Samozřejmě že jsem doběhl první a Gee o malou setinu později taky. Odemkne a nechá mě vejít prvního. Usměju se nad jeho gestem. Dveře se zabouchnou a kolem mého těla se obmotají Gerardovi paže. ,,Co budeme dělat?" Zeptám se a snaží se ignorovat ten fakt že je Gerard nadržený. ,,Jednu věc která se ti bude líbit stejně jak mě." V jeho hlase je poznat ten jeho nadrženej hlas. ,,A co je ta věc?" Zahraju neviňátko a otočím se na něj. ,,To se dozvíš zachvilku." Políbí mě a vezme tašku ze který vytáhne balíček. Tašku hodí zpátky. Chytne mě za ruku a táhne do pokoje. Jakmile se zavřou dveře Gee mě na ně přišpendlí a vrhne se mi na rty. Zkousnu mu ret. Tlumeně vzdychne a otočí mě. Pomalu se vydá k posteli na kterou mě hodí. Otevřu zavřené oči a lituju toho. Gerard si přes hlavu přetáhl triko a skočil za mnou. ,,Zažiješ dneska nejlepší první sex." Zasměje se a hodí moje a jeho triko do rohu pokoje.
Pokračování příště..:D
Satan

Best friend's brother/FrerardKde žijí příběhy. Začni objevovat