27.kapitola

499 50 10
                                    

Frank

,,-Enslaving the young and destroying the old. Run to the hills run for your lives.." Promnu si oči a vezmu si mobil. Že já debil si nedal tichej režim. Ani se nekouknu kdo mi volá. ,,Prosím?" Zamručím ospale. Z telefonu se ozve vzlykot. ,,Frankieeeee." Zakňučí osoba v telefonu. Okamžitě se posadím jako bych vůbec nespal. ,,Co se děje?" Prohrábnu si vlasy. Osoba jako by změnila náladu se začne chichtat. ,,Chybíš mi strašně mocccc." Zacukruje do telefonu. ,,Gerarde! Kurva ty si pil?!" Zařvu nasraně do telefonu. Rozsvítím lampičku a kouknu na hodiny. ,,Je jedna v noci do prdele." Gerard v telefonu škytne. ,,Malinko jsem si cucnul. Nechceš mi otevřít? doplazil jsem se k tobě." Zaškytá. Nasraně to típnu a dojdu ke vchodovým dveřím. Otevřu dveře. Venku se kymácí postava z rudými vlasy a prozpěvuje si písničku. ,,Gerarde." Syknu nepříjemně. Otočí se na mě. ,,Ahoj zla-tíčkooo-o" Přiblíží se ke mě s tím že mě políbí. Ucuknu protože jeho opilecký dech je dost hnusný. Ten debil si dal asi zelenou a zapíjel pivem. Chytnu ho za zápěstí a vtáhnu do domu. Nechám ho sundat si boty a pak ho táhnu do pokoje. Jakmile za námi zavřu Gerard mě natiskne na dveře. ,,Chci pusu." Zamručí jak malé děcko. S nechutí mu dám pusu na tvář a odtáhnu ho od sebe. ,,To nebyla pusa." Dupne si. Protočím oči. ,,Probudil si mě demente." Zalehnu do postele. Gerard se ušklíbne a začne si rozepínat kalhoty. Stáhne si je až ke kotníkům a následně z nich vystoupí. Nezapomene ani na triko které odhodí do kouta. ,,Budeš spát na gauči." Ukážu na malý gauč v pravém rohu pokoje. Gerard se na mě podívá štěněcím pohledem. Zakroutím hlavou a hodím po něm deku a polštář. ,,Dobrou noc." Zhasnu lampičku a následně zavřu oči. ,,Frankiee." Zamumlá smutně. ,,Ne. Prostě budeš spát na tom gauči. Už se spolu nebudeme dál bavit. Naposledy dobrou." Řeknu razantně . Gerard zafňuká ale nic neřekne. Spokojeně zavřu oči a snažím se usnout ale ani po deseti minutách neusnu. Najednou uslyším steny linoucí se z osoby která se mi zabydlela  na gauči. ,,Jo kurva." Vzdychne znova. Ustrašeně ho pozoruji. ,,Franku! Kurva jo!" Zavzdychá moje jméno. Okamžitě ze sebe strhnu deku a dojdu k němu. Začnu s ním třást abych ho vzbudil. Gerard se probudí a okamžitě vyletí na záchod. Začne asi zvracet. Příjdu k němu a podržím mu vlasy které si málem stihl poblít. Jeho dávivé zvuky mě nutí koukat na něj lítostivě a hladit mu záda. Když už  konečně  do zvrací tak si utře pusu a koukne na mě. ,,Promiň mi to." Zakucká se. Lítostivě na něj kouknu a pak ho odvedu do pokoje kde ho položím do postele a odběhnu mu natočit sklenku vody. Vrátím se zpátky do pokoje a podám mu sklenku. Děkovně na mě kývne a napije se. Po té odloží sklenku na noční stolek a zvedne se z postele. Přejde ke gauči. ,,Gerarde?" Zašeptám do tmy. ,,Co je?" Zeptá se mě nakřáple. Skousnu si ret. ,,Příště nevzdychej tak nahlas." Zavřu oči. ,,ehh...do-dobře teda." Chvilku po tom asi oba usneme.
-------------------------------------------------------------------------
Ráno pro mě je nesnesitelné. Budík zvoní i po tom co jsem s ním několikrát třískl o zem. ,,Tyvole vypni se už!" Zařvu a třísknu s nim co nejvíc to de. Teď už nezazvoní asi. ,,Dobré ráno." Zamumlá Gerard. ,,I tobě dobré." Zachechtám se a vstanu z postele. Začnu se oblékat. Gerard se začne taky zvedat. Hodím po něm jeho triko a kalhoty a poručím mu aby se oblékl. Učiní tak. ,,Asi zavolam do školy a vezmu si na ten poslední den volno." Zamručí a začne hledat telefon. Najde ho a zavolá asi řiditeli. Chvilku mu kecá jak je mu zle a že dneska nepřijde. Po té to s úsměvem típne. ,,Nejdu do práce." Zazpívá. ,,Ale já jdu do školy a potřebuju abys odešel." Zaculím se na něj. ,,Dobře tak asi ahoj. Jinak děkuju a taky se omlouvám." Usměje se na mě. Úsměv mu oplatím. ,,Tě doprovodím dolů." Navleču si ponožky a jdu společně s ním ke vchodu.,,Tak teda ahoj." Zachichotám se. Zamává mi a odchází. Zavřu dveře a rychle přejdu do kuchyně a udělám si snídani. Když se podívám na hodiny začnu do sebe všechno cpát a pak rychle zaběhnu do pokoje kde si vezmu mikinu a tašku. Rozběhnu se ke dveřím ze kterých co nejrychleji vyběhnu. Málem zapomenu zamknout jelikož máma je už dávno v práci. Začnu sprintovat do školy. Jsem tam o pět minut později. Kurva první hodina je literatura. Alespoň se prospím. ,,Čus." Šťouchne do mě Mikey. Kývnu na něj. ,,Tvůj bratr se ožral a začal mě otravovat." Zabručím. Mikey se začne chechtat jak debil. Šťouchnu do něj. ,,No tak promiň no." Zvede ruce v obraném gestu. Prohrábnu si vlasy. ,,Nehorší je že-" ,,Iero žákovskou. Hned." Zachmuří učitelka. Otráveně se zvednu a odnesu žákovskou na katedru. ,,To tě ponaučí povídat si v hodinách." Zamračí se na mě. Když jdu zpátky Mikey se na mě culí. Přejedu si ukazováčkem po krku. Tím mu naznačím že ho zabiju. Dojdu do lavice a otráveně si sednu zpátky. ,,Debile." Zašeptám mu do ucha.

Omg!! 3K přečtení a 500+ vote!!!
Jsem nehorázně happy! 
To je neuvěřitelný.
Všem moc děkuju.
Kdyby jste chtěli mohli by jste mi napsat a nebo jestli chcete můžu vám napsat já.:DD
Tak pic
Váš Satan
P.S. Omluvte gramatické chyby ale jsem líná je opravovat :DD




Best friend's brother/FrerardKde žijí příběhy. Začni objevovat