29.kapitola

492 42 0
                                    

Frank
Debilní postel. To mě jako první napadlo když jsem se probudil za zvuku pípající sračky. Nemám to rád je to pěkně hnusná věc. Gerard spal na malém gaučíku a moje máma ležela u mojí postele. Trochu s ní zatřesu. Otevře unavené oči ale jakmile si všimne mého obličeje vyskočí na nohy a zahrne mě spousty polibky. ,,Frankie já se tak bála." obejme mě tak silně že mám pocit jako by mi lámala žebra. ,,Jak dlouho jsem tu?" zeptám se zvědavě a kouknu na Gerarda, který si přitahuje nohy k tělu a zavrtává se do nich. ,,Jsi tu skoro dva dny. Měl si otřes mozku." Pohladí mě po mastných vlasech. Do pokoje vstoupila sestra. Uculila se na mě. ,,Dobré ráno pane Iero. Jsme rádi že jste se nám probudil tady váš přítel se tu málem složil když jste omdlel." Trochu se uchechtne. Příde blíže, podívá se na přístroje a při tè příležitosti do mě naleje ten odporný čaj. ,,Za pár minut je vizita. Pan doktor ti vše řekne. Jo a příště vysvětlí támhle tvýmu klukovi aby nebyl tak agresivní." Zaculí se a zamává mi před tím než se za ní zabouchnou dveře. ,,Franku já půjdu domů. Zavolej mi až se vše dozvíš." Políbí mě mamka na čelo a dá mi můj mobil s novou pavučinkou. ,,Dobře. Ahoj." Usměje se na mě a ještě než odejde z pokoje úplně pošle mi ještě vzdušný polibek. Otočím hlavu. Gerard furt spí. Rozhodl jsem se že ho vzbudím. Vylezu z postele. Přejdu ke gaučíku na kterém spí a dřepnu si vedle něj. Nakloním se k jeho obličeji a začnu ho líbat. Vytřeští oči a odtrhne mě od sebe. Když ale asi zjistí že jsem to já okamžitě si mě k sobě přitáhne. ,,Konečně si se probudil." Vydechne mi do krku a políbí mě na něj. ,,Chyběl si mi." broukne. Jen se usměju a jdu zpátky do postele jelikož slyším hlasy doktorů. Najednou se rozrazí dveře a do pokoje vstoupí pár doktorů..
O pár dní později
Dneska mě pouští z nemocnice. Konečně. Doma na mě čeká překvápko. Prý to nejlepší. Celý rozesmátý vycházím společně s mamkou z nemocnice a hyperaktivně nastupují do auta. Rozářený vystupuju i z auta. Mamka ani nestačí odemknout a já netrpělivě podupávám nohou. Z domu se ozvou frkačky. Rozrazím dveře. Z pod stolu a gauče vyskočí Gerard, Mikey, Alice a můj táta. ,,Vítej Doma!!!" Zakřičí všichni a obejmou mě tak pevně že mám i pocit že mi křupou kosti. ,,P-pus-ťte. P-prosí-m" Vyhekám z těží. Všichni mě pustí. ,,Franku otevři dárek." Pobídne mě a ukáže n krabici. Je malá. Otevřu jí a pohled se mi zasekne na třítýdením morčátku. Kolem očí má černé skvrny. Na zadku a zátech má trochu hnědé a trochu černé jinak pak už bílé zbarvení. Vezmu ho do dlaně a přitulím si ho ke krku. Ihned mi seskočí z ruky a zavrtá svůj čumáček do mého krku. Přidržují ho a celý rozjařený děkuju všem. ,,Poděkuj hlavně Gerardovi." Otočím se na svého červenovlasého přítel který mi otevře s úsměvem náruč. Pískle které po vyhrabání z krku začalo pískat odložím a rozběhnu se do Gerardovi náruče. Povalím ho na pohovku a políbím ho. Mezitím se všichni vypaří do kuchyně a nechají nás samotné. ,,Miluji tě červenovlásku." Zkousnu mu kůži na krku. ,,Já tebe a teď mě poslouchej než si to rozmyslím." Odtrhnu se od něj a sedmi si do tureckého sedu. Gerard mě chytí za ruce a zvedne od nich pohled. Jeho oči mě propalují. ,,Takže znáš asi jako v každým filmu ty strašně dlouhý proslovi o lásce a tak dále. Já to stručně schrnu. Miluju tě a kdyby se cesty rozdvojili milovat tě budu už napořád. Tvůj první pohled který mi utkvěl v paměti. Tvé oči které se rozzáří při maličkostech. Tvůj neodolatelný smích. Tvoje pohyby. To vše na tobě miluju a milovat nepřestanu. Je mi jedno jestli se nikdy zamiluješ do jiného či si snad najdeš holku se kterou založíš rodinu. Budeš si vždy pamatovat to že já tě miluju a prostě to nic nezmění." Smutně se na mě usměje. ,,Frankie no tak neplakej." Palcem mi setře slzy. ,,J-já..m-m-miluju t-ě víc než...cokol-iv n-na světě Gerarde."
Oficiální konec
Bude teda ještě Epilog ale tímto je povídka uzavřená.
Vážím si toho že jste to četli.
Nebudu vám cpát to jak mi to bude chybět protože to většinu z vás stejně nezajmá.
Doufám že jste si čtení užili tak jako psaní.
Tak pic
Váš Satan
P.S. ChurchOfLies Ještě jednou děkuju za ten Cover na tomhle příběhu.:D

Best friend's brother/FrerardKde žijí příběhy. Začni objevovat