12.kapitola

658 54 16
                                    

Frank

,,Do háje Gerarde! Sundej mi ten šátek nebo se tady přizabiju!" Už snad po padesátý zakopnu. ,,Nenadávej furt." Zamručí osoba vedle mě. Povzdychnu si. Gerard musel bejt asi hodně na nervy protožr zastavil. Tímhle donutil zastavit i mě. Cítil jsem jeho ruce na zádech. ,,Když se ti nelíbí chodit tak se poneseš." Z jeho hlasu je poznat to že je dost pobavený. Ve chvíli kdy tohle ale dořekne mě co nejrychleji vyšvihne do jeho náruče. ,,Připadam si jak nevěsta." Zašklebím se. Gerard se zasměje a nic neřekne. Po chvilce se zastaví. Pustí mě na zem. ,,Už si konečně sundáš ten šátek?!" Zaptám se a zkřížím si ruce na hrudi. Gerard nic neříká jen začne rozvazovat uzel na šátku. Když s tím dozápasí šátek mi spadne z očí. Trošku zakňučím. ,,Bolí mě oči." Postěžuju si a protřu je. ,,Nestěžuj si furt." Zamumlá pobaveně. Konečně zaostřím. Porozhlédnu se. Začne mi padat brada. Přede mnou se rozprostírá naše malé městečko. Všude je to osvícené a vypadá to strašně krásně. ,,Wow." Vydávím ze sebe a pořád koukám na osvětlené město. ,,Líbí se ti tu?" Obejme mě Gee ze zadu. Jeho ruce se ocitnou na mém podbříšku. ,,Líbí? To je slabí slovo. Je tu to dokonalý." Vydechnu a položím svoje ruce na ty jeho. Opřu si svojí hlavu na jeho hruď. ,,Je to tu strašně uklidňující a já to tady mám hrozně rád." Vydechne do mích vlasů. Jen se pousměju. Chvilku jen stojíme v tichosti a koukáme na město. Pak mě ale napadne. ,,Gerarde jaký by to bylo nakulmovat ti tvoje rudé vlasy hmm?" Zeptám se celkem zamyšleně. Gerard se začne chlemtat a já se začnu slabě pohihňávat. ,,To třeba zkusíme. Jak by to vypadalo?" Otočí mě čelem k sobě. Zakloním hlavu abych viděl ty jeho vlasy a začnu je prohrabávat. ,,No..Stačilo by tě namalovat a vypadal bys jak princezna." Uculím se a obejmu ho. Gerard se začne smát ještě víc a tím začne zrácet i rovnováhu. Rychle od něho odstoupím abych nespadl. Vidím už jen jak Gerard padá. Snažím se ho chytit ale nepovede se a tak Gerard letí do trávy. Kokám na něj a směju se. Pak natáhnu ruku abych ho zvednul. Jenže ten hajzlík. Mě strhnul na trávu vedle něj. ,,Gerarde? Vytrham ti ty tvoje vlasy. Tohle bylo moje oblíbené triko." Zakňučím když vydím že je moje triko trošku zašpiněné. ,,Jéé..Promiň Franku ale pak bys mě neměl při sexu za co tahata." Ušklíbne se nadrženě a nakloní se nade mě. ,,Tak budu škrábat." Olíznu si rty. Gerard se na mě zašklebí. ,,A bolelo by to tvoje škrábání kotě?" Políbí mě. ,,Jasně že bolelo zlato. Měl bys krásně poškrabaný záda." Oplatím mu polibek a jemně mu zapletu prsty do vlasů. Gerard se usmívá jak sluníčko na hnoji a já se culím. ,,Víš co jsem dneska viděl?" Zašeptám celkem znechuceně. Gerard mě pobídne kývnutím hlavy. ,,Mikeyho a Alici jak si strkali jazyky dost hluboko do krku a tvůj bratr celkem nechutný prase ji u toho ohmatával." Otřesu se když si na to znovu vzpomenu. Gerard se na mě podívá pohledem Lituju tě. ,,Ehm..Jak by asi zareagoval Mikey kdyby takhle viděl nás co?" Zasmějeu se. Gerard po mě hodí ďábelskej úšklebek. ,,To můžeme někdy zkusit." Vyděšeně se na ně podívám. ,,Jo načape mě s tebou a pak zabije.To bys chtěl?" Zeptám se a odstrčím ho ze mě. Gerard se na mě zvědavě podívá když začnu vstávat. ,,Ne nechtěl bych to. Franku to byl jen vtip. Nikdy na tohle nepřijde." Začne vstávat taky. ,,Alice o nás dvou ale ví." Zamumlám. Gerard vyjekne a rozkašle se. ,,Alice? Děláš si prdel?" ,,Bohužel ne. Nedělam." Smutně se na něj podívám. Gerard mě obejme. Já se mu jen zavrtám do hrudi. ,,Jsem unavenej a mam hlad." zamumlám mu do trika. ,,Takže už chceš jít?" Zeptá se a pohladí mě po zádech. ,,Jo už chci jít domů." Po tomhle se vydáme cestou, kterou jsme pravděpodobně šli před tím. ,,Kolik je hodin?" Zeptám se. Gerard vytáhne mobil a zadívá se na něj. ,,Je půl devátý, tak v devět jsme u tebe proč?" Zandá mobil do kapsy a ruku v kapse nechá. ,,Jen tak a jak dlouho trvá tahle cesta?" Vydechnu a klopýtnu a ten debilně vystouplí kořen. ,,Tak asi ještě dvě minutky pujdem a pak patnáct minut jízdy." Vytáhne svojí ruku z kapsy a chytí tu mojí. Jen se usměju. Sakra já ho mam fakt rád! Už vidím to jak mu to Alice jednou řekne a on se mnou už nepromluví. Bude mě nenávidět. Já mu dal slib a teď ho porušuju! V hlavě se mi rodí tolik scénářů ze kterých mi běhá mráz po zádech. Ani si nevšimnu že jsme došli k autu dokud mi Gerard nepoklepal na rameno a kývnul na to auto. Zalezl jsem tedy do promrzlého auta. Zapnul jsem pás a opřel si hlavu o okno. Gerard po mě hodil ztrápený úsměv. ,,Děje se něco Franku?" Vyjede. Jen se na něj podívám. ,,Nic se neděje." Hodím po něm falešný úsměv. Gerard si jen povzdychne a chytí mě za ruku která je na mém stehně. V autě je po dobu jízdy ticho. Jediné co je slyšet je řinčení motoru. Je to celkem uklidňující. Na chvilku zavřu oči ale jsem nucen je otevřít jelikož auto zastavilo a Gerard pustil mojí ruku. ,,Díky za to že sis udělal čas." Usměje se Gerard. ,,Nebolí tě někdy pusa od toho jak se furt usmíváš?" Zeptám se zamyšleně. ,,Na to samé bych se mohl já zeptat tebe." Zamrká. ,,Užil jsem si to. Tak ahoj." Vysoukám ze sebe, odepnu pás a otevřu dveře. ,,Gerard mě ale zastaví. Podívám se na něj. On se přiblíží a políbí mě. ,,Taky jsem si to s tebou užil. Ahoj." Vystoupím, zavřu dveře a zamávám mu s blaženým úsměvem se vydám do domu. Vyzuju si boty, pověsím bundu a pozdravím rodiče. Oni se na mě jen zářivě usmějí a pozdrav mi oplatí. Vysmátě se na ně podívám a jdu do pokoje, kde si připravím věci na zítřek a pak se z noťasem přesunu na postel. Chvilku na něm píšu prezentace a pak mi pípne zpráva na Twittru. Podívám se a zjistím že mi píše Mikey.
Unicorn_bitch: Konečně si tady zmetku.
Frank_food: Co? Jakej zmetku?
Unicorn_bitch: Nešel si s náma ven a válel se doma zmetku
Oddychnu si. Nic mu neřekla.
Ahoj Další díl hehe!!
Dneska jsem měla náladu a proto je tady přes 1000 slov!! Jsem strašně happy!! Na YMMHS je už 300 vote!! Nechápu to!! Je to božíí!!
Jo po tomhle co to zveřejním si du založit konečně skype :DD
Doufám že se díl líbil.
Tak pic
Váš Satan
P.S. Jaká je vaše oblíbená knížka? :DD




Best friend's brother/FrerardKde žijí příběhy. Začni objevovat