2.kapitola

740 64 21
                                    

Frank
Gerard po chvíli odešel. Povídali jsme si spolu. Zjistil jsem o něm akorát co poslouchá a musím říct že má podobnej vkus. No teď sedím na prahu a koukám na slunce. ,,Franku! Kurva proč tu mrzneš?" Řekne Mikey ode dveří. Zvednu se, opráším si kalhoty a vdám se ke dveřím. ,,Asi bych měl jít" zamumlám a podívám se na hodiny. ,,Ale dyť je pátek. Nechceš u nás přespat?" Udělal na mě psí oči. Sakra! ,,Jo tak fajn." Povzdychnu si. Mikey zapiští nepřirozeně vysokým hlasem. ,,Co to sakra bylo?" Ozve se z kuchyně. ,,Mikey chce bejt holka!" Zakřičím. Z kuchyně vykoukne červená hlava a podívá se znechuceně na svého bráchu. ,,Mikey ty chceš bejt holka? Jestli jo jak ti budem říkat?" Zachechtám se. Mikey nás oba zpraží hnusným pohledem. ,,Si odskáčete. Jo a Franku přiď pak nahoru." odfrkne a vydupá si cestu do pokoje kde třískne z dveřma. ,,Hups. To jsme přehnali." Řekne Red Hair. Jo od teď to pro mě bude Red Hair o kterým se mi budou zdát mokrý sny. ,,Hej Franku nemáš hlad?" Přeruší mě z toku myšlenek v mé hlavě. ,,Ehm..No ani ne. Já radši pudu za Mikeym." řeknu a poškrábu se na zátylku. ,,Okay tak di." řekne trochu zklesle. Neřešim to a vydám se za Mikeym. Chci otevřít dveře ale pak slyším jak s nikým telefonuje a tak mi nezbývá nic jiného než jít zpátky za Gerardem. ,,Hej Gerarde a co vaříš?" řeknu když se posadím na barovou židli. ,,Najednou si dostal hlad co? Jsou špagety." Zasměje se a otočí se na mě. ,,Ehm..Jo a taky Mikey teď telefonuje a tak jsem ho nechtěl rušit." Nevině se uculím. ,,No takovýho kamaráda bych chtěl taky." zasměje se Red Hair. ,,Si teda najdi." odfrknu si a pak chytíme záchvat. Smíchu? Ne šílenství. Já se směju jak lachtan a on jak zhulená veverka. ,,Mam hlad." zvážním. Oba se přestaneme smát a podíváme se na sebe. Oční kontak nevydrží moc dlouho protože se zase začnem smát. ,,Dos-Dost už mě bolí břicho." Začnu sípat a držet se za břicho. ,,Dobře teda. Nandam ti ty špagety okay?" řekne už klidný Gerard a začne nandavat porce. Jednu položí přede mě a jednu si vezme. Posadí se vedle mě a začne se tim ládovat stejně jako já. Jídlo jsme snědli během chvilky a tak Red Hair odnese nádobí do myčky. ,,Chceš se podívat na film?" Zeptá se mě s úsměvem. ,,A jo proč ne? Ale žádnej horor! Už mě nebaví." Zasmál jsem se. ,,Jo tak fajn. Co takhle Avengers?" Jakto že sem ho neznal dřív. ,,Jo jasně!" Zasmál jsem se a skočil na gauč. Zapl film a koukali jsme. V půlce se mi začali zavírat oči. ,,Jsem unavenej." Zašeptal jsem. Red Hair nic neřekl. Podíval jsem se na něj a musel jsem se pousmát. On spal. Přitulil jsem se k němu a zavřel oči. Nakonec jsem i já usnul.
Ahoj Jednorožci.
Další díl!
Musíte mě milovat! :DD
No doufam že se díl líbil a třeba zejtra u dalšího! Pic
Váš Satan
P.S. Taky tak milujete Kapitána Ameriku a nebo Hulka? :DD


Best friend's brother/FrerardKde žijí příběhy. Začni objevovat