6.kapitola

684 59 19
                                    

Frank

Večer sedím na posteli s mobilem v ruce a projíždím fotky. Měl bych si je promazat. Začnu s tím ale jsem přerušen esemeskou. Nechám mazání a kouknu se kdo mi psal.

Jednorožec: Kámo jsme v kině na pohádce! Sakra Alice je tak roztomilá:33

Zasměju se a vykliknu ze zpráv. Mobil chci položit na stůl ale všimnu si toho lístečku co mi dal Gerard. Nejistě se na papírek podívám a pak ho vezmu do ruky. Naklikám číslo do telefonu a pak se značným strachem ho vytočím. Poslouchám pípání a mám chuť to okamžitě vypnout ale dotyčný to vezme. ,,Way. Prosím?" řekne mrzutý hlas na druhé straně. ,,Ehm..Ahoj tady Frank. Promiň že tě otravuju." Zamumlám a chci vypnout hovor. ,,Jé Ahoj Franku. Neotravuješ. Co potřebuješ?" Jeho hlas je veselejší a nejistý. ,,Já ani nevim co chci jen tak volám." Zamumlám a začnu si kousat spodní ret. ,,A nechceš třeba jít ven? Jako kamarádi." Zeptá se celkem nadějně. Chvilku se rozmýšlím. ,,Tak jo." zašeptám a usměju se. ,,Dáme sraz v parku za patnáct minut?" Dělá si prdel? To se nestihnu převlíct! ,,Jo tak ahoj!" a stím hovor típnu.

Vylezu z postele a přejdu ke skříni vytáhnu z ní triko a obyčejné kalhoty. Co nejrychleji se oblíknu a sebíhám ze schodů do předsíně. Hodimn a sebe bundu a zkontroluju jejich obsah. Mobil,Klíče,Cigarety. Všechno v nich mám. Nazuju si moje lásky a vyrážim z baráku. Čas ukazuje že mám posledních sedm minut. Naštěstí park není daleko a tak jsem v parku během dvou minut. Čekám na kraji a budu doufat že spatřím červenou hlavu. Když po minutě nejde tak si vytáhnu cigaretu a zapím si. Opřu se o strom a vdechuju nikotin. Dokouřenou cigaretu hodím na zem a zadusím jí. Vzhlédnu a v dálce koukám na červenou hlavu která se přibližuje. Na sobě má kožený kalhoty a mikinu která je odepnuté takže je vidět nápis na triku. Fucking Unicorns. Zasměju se tomu. Kdyby to triko viděl Mikey tak by ho zabil. Red Hair je už dost blízko na to abych si prohlídnul jeho tvář. Všimu si že má podobně zbarvené oči jako já. Má trochu křivé ústa. Přidává mu to na roztomilosti. ,,Ahoj Frankie!" Vykřikne šťastně. Usměju se na něj a pak trochu znervozním. O čem si budem povídat sakra?! ,,Ahoj Gerarde." vynervovaně si mnu ruce. ,,Tak jdem?" Zeptá se a nadzvedne obočí s rošťáckým úsměvem se vydává do parku. Rozběhnu se za ním. Je docela šero a já sem ustrašený kuře a tak ho chytnu za paži. Gee se na mě jen usměje a pokračujem dál. Ocitnem se na opuštěném a starém dětském hřišti. ,,Jéé! Houpačky!" zakřičím a rozběhnu se k nim. Nevnímám smějícího se Gerarda a zasednu na zrezlou houpačku svoje nohy zabořím do kamínku a chytnu se. Pomalu se rozhoupu. Gerard mezití musedá na lavičku naproti houpačkám. Začínám nabírat rychlost. Směju se a užívám si bodající výtr do mích tváří. Když se kouknu na Gerarda vidím že v ruce drží mobil a kamera je namířená na mě. Usměju se do mobilu a zpomalím. Gerard si toho asi všimnul a tak ho rychle zandal zpátky a sklopil pohled. ,,My pak ty fotky ukážeš!" Zakřičím. Red Hair jen zvedne halvu a kývne. Houpačka zastavuje a tak z ní vyskočím a jdu si sednout vedle Gerarda na lavičku. ,,Tak ukazuj." vydechnu s úsměvem. Jen přikývne a najede na galerii kde se jako první objeví fotka kde mám zavřené oči,usmívám se do větru a vlasy do všech stran. ,,Ty jo! Ta je dobrá." zašklebím se a podívám se na Gerarda, který je celkem blízko mého obličeje. Usmívá se a je bíž a blíž ani se nebráním ale dřív než mě stačí políbit se ozvou dva hlasy.
Ahoj! Další díl!
Doufám že se líbil:))
A zase příště!
Váš Satan
P.S. Napište mi prosím jinak umřu:(( :DDD

Best friend's brother/FrerardKde žijí příběhy. Začni objevovat