Frank
Jakmile se triko sundalo a hodilo pryč se Gerard přesunul na můj krk, který obdaroval několika cucáky a kousanci. Po dokončení po mém krku přejede špičkami prstů a ušklíbne se. Začnu se culit a přejedu mu rukama po břiše až ke kalhotům které jedním šikovným pohybem stáhnu z jeho boků. Tudíž Gerarda chrání před nahotou tenká látka jeho boxerek.(Se smajlíkama protože každý miluje smajlíky a jednorožce.) Gerardovi se zřejmě nelíbí moje kalhoty a tak je sundá také. Olízne si suché rty a začne mě líbat. Během našeho líbání mi vjede ledovou rukou pid boxerky a začne dráždit mého kamaráda schovaneho pod tím. Je jasné že se mi to líbí a dávám fo hodně znát. Škrábu, koušu red heada do rtů a tlumeně do nich i vzdychám. Gerard najednou přestane. Zmateně se na něj podívám když se odtrhne i od mého obličeje. ,,Děje se něco?" Šokovaně hledím na Gerarda který se přehrabuje v šuplíku. ,,Ne Frankie nic se neděje jen hledám-ááá tady to je." Pozvedne nad hlavu nějakou plastovou mini lahvičku. ,,Co to je?" Pozvednu zvědavě obočí. Gerard se začne smát. ,,Lubrikační gel zlato." (Přijde mi že z Franka dělám nechápavého dementa.) Zčervenám a přetáhnu si deku přes hlavu. Všechno utichlo a jediné co bylo slyšet byl můj zrychlený dech. Najednou mi někdo stáhne deku a hodí jí pryč. Vykulím oči když se deka ocitne u Gerarda který je úplně nahý. Otevřu pusu do velkého O. Gerard se ušklíbne a přejde ke mě blíž, na postel položí již zmiňovaný gel a moje kondomy. Pak se vyhoupne na de mě a začne mě znovu líbat. V našem polibku pokračujeme do té doby než nám začne docházet kyslík. To se od sebe musíme odtrhnout. Gerard se ode mě odtrhne znovu a sundá mi i boxerky. Svojí pravou rukou mi vjede mezi nohy a trochu zapumpuje. Po chvilce dráždění se přesune k mému otvoru. Vzdychnu mu do ucha a to ho asi popožene o level a vsune do mě ukazováček. Napnu se a čekám až bolest otupí. Zachvilku se tak opravdu stane a on do mě vsune i prostředníček začne roztahovat můj otvor a když už cítím že už asi opravdu budu Gee přestane. ,,No to si děláš prdel ne?" Zeptám se a zhluboka se nadechnu. Gerard se zasměje a šáhne po věcech na posteli které tam položil. Vytáhne jeden stříbrný balíček a podá mi ho. Roztrhnu ho vyjmu z něj kondom. Nasadím mu ho a počkám až si na kondom který má nasazený napatlá gel a poté si vymáčkne i trochu na ty dva prsty, (Osudné:DD prsty) znovu je přesune k otvoru a otře ten gel o něj. Zatřesu se protože to studí. Po tohle mě otočí ale já se přetočím zpátky a odmítám se otočit. ,,Při prvním sexu se ti budu alespoň koukat do očí." Řeknu a přitisknu ho k sobě blíž. Zasměje se a hýbne pánví. Zatlačí tak svojí špičkou na můj otvor. Hýbnu svojí pánví taky a zatlačím tam jeho chloubu víc. Zavzdychá a začne bez upozornění přirážet. Ze začátku jsem myslel že mi tu prdel natrhne jak to bolelo ale když se trefil asi do nějakého místa v mém těle jako by ta bolest odplula a místo ní se objevila jen čistá slast. ,,Fra-nku j-já už-Frankie!" Zakřičí a začne pumpovat s mojí chloubou ve stejném tempu jako jsou ty přírazy. ,,Gerarde!" Zakřičím a po pár jeho přírazech a jeho pumpování se udělám do jeho ruky z hlasitým výkřikem jeho jména. Gerard se udělá setinu po mě. Vyjde ze mě. Svleče kondom, zaváže a hodí přímo do koše. Setře si moje sperma z ruky a kapesník pohodí ležérně na zem. Svalí se vedle mě a obejme mě kolem pasu. Přitisknu se na jeho na jeho hruď orosenou kapkami potu a políbím ho na ní. ,,Jaký to bylo?" Zeptá se mě a políbí do upocených vlasů. ,,Bylo to..Krásný." Zamumlám a zvednu pohled. Setkám se z jeho božím úsměvem a jeho krásnýma očima. . ,,Nejsi unavenej?" Zeptá se mě a koukne na hodiny na stole. ,,Celkem kolik je?" Otočím se abych taky viděl na hodiny. Sedm večer. ,,Chceš teda spát. Já spát nepůjdu. Jdu udělat večeři." Začne vstávat ale já ho stáhnu zpátky. ,,Nikam." Zamumlám a stáhnu ho k sobě blíže. Zasměje se. ,,Miluju tě." Políbím ho a než usnu dostane se mi i odpověď. ,,Já tě taky miluju zlato."
Červenám se jako svině.:D
Promiňte za ty poznámky ale nemůžu si pomoct. :D
Doufám že jsem vás trochu potěšila.
Tak pic
Váš Satan
P.S. Můžete mi napsat. Jsem nemocná a ležim v posteli a nudim se:((
Doufam že už jste vypily budíky:DD
ČTEŠ
Best friend's brother/Frerard
Novela JuvenilCo se stane když se ti líbí kamarádovo brácha? Bude to tvůj kamarád respektovat nebo bude proti? Cover by: ChurchofLies alias Milovnice kamen