Frank
,,Franku!! Vstávej!!" Zakřičí mi někdo do ucha. Rychle otevřu oči a nadskočím. ,,Kterej-?" Zarazím se když uvidím Mikeyho na mojí posteli jak se láduje jednou ze sušenek, kterou jako jedinou mam v šuplíku. Teda měl jsem. ,,Mikey? Co tu děláš?" Zeptám se a hmátnu po půlce ze sušenky. Mikey si jí ale co nejrychlejš narve do pusy. ,,Udus se." Zamumlám si pro sebe. Mikey mezitím začne něco říkat. ,,Foje Mamka-" dokouše, polkne a dokončí větu. ,,Tvoje mamka mě pustila a já se chtěl stavit." Pokrčí rameny a lehne si vedle mě. ,,Víš co?" Zeptá se zasněně. ,,Si zamilovanej?" Uchechtnu se. ,,Myslim že jo. Ona je tak roztomilá a včera jsme se políbili." Zachichotá se. Pípne mi mobil a oba se na něj podíváme. ,,Jo ten ti tu pípá od tý doby co jsem přišel. Nekoukal jsem na to." Znuděně si přetáhne deku přes hlavu když se zvědavě natáhnu pro mobil. Odemknu telefon a hned mi naskočí 10 zpráv od Gerarda a jeden zameškaný hovor od Mikeyho. Kliknu na zprávy a začnu číst.
Red hair: Jo v pohodě. Taky si říkám že to asi neni nejlepší.Red hair: Jo ta pusa..Byla hezká a já bych si jí klidně zopakoval.
Red hair: Bože vidíš jak jsem trapnej a proto mi neodepisuješ.
Red hair: Jdu si lehnout...Dobrou noc..
Red hair:Ráno!! Vstávat!!
Red hair: Ty spíš?
Red hair: Sakra já tě nudim že jo?!
Red hair: Já nechtěl!! Odepiš prosím
Red hair: Ach jo! Budu brečet!
Red hair: Víš co?! Seru to! Nehodlam si patlat kredit!
Chytnul jsem záchvat smíchu nad jeho 'výdrží'. Mikey si povzdychne ale z deky nevylézá. Kliknu na odepsat a napíšu mu.
Vy:Mam já vůbec právo na spánek?! Nejdřív tvůj bratr a teď ty?
A nebyla hezká byla sladká protože jsem sladká cukrová vata. Tvuj bratr mi sežral sušenku! Můžu ho zabít?!
Odešlu a z Mikeyho shodim deku. ,,Jaký to bylo z Alicí?" Rošťácky se usměju. ,,Krásný, sladký a dokonalý! Zítra po škole spolu jdem ven!" Září a cení zuby. ,,Já chtěl detaily ale fajn." Najednou mi pípne mobil ohlašující novou zprávu. Mikey se na mě podívá zvědavě a mobil se mi pokouší čmajznout. Rozběhnu se do koupelny a zamknu se. Kliknu na zprávy.
Red hair: Omlouvám se, už nebudu rušit.
Zabít Mikeyho je dobrej nápad ale co na to Alice? A sušenku? No to je tragédie!! R.I.P. sušenka.
Zachechtám se a odepíšu.
Vy: Jo moje sušenka:(( Musim končit jinak na to Mikey přijde. Ahoj.
Zamknu telefon a odemknu dveře a zelezu do pokoje. Uvidím Mikeyho jak se přehrabuje v misce s popcornem a kouká do noťasu. ,,Zase žereš! Budeš tlustej." Zachechtam se a lehnu vedle něj. Nakouknu do noťasu a všimnu si že kouká na tu sračku. ,,Fuj vypni to!!" Skreju obličej do polštáře. Mikey mi dal kapra na záda a já bolestivě zaůpěl. ,,Proč?" Zakňučím. ,,To máš za ty nadávky na můj hlad a na lidskou stonožku." Zachechtá se. ,,Hlad? Spíš chuť a nenažranost." Po tomhle mi přistane další rána. ,,Auu." Zakňučím znovu a otčim se čelem k němu. Kouká a cpe se. ,,Vypadáš jak tvůj brácha." Vyklouzne mi. Mikey se na mě otočí a nechápavě na mě koukne. ,,Franku? Vážně? Dyť si nejsme podobný." Podívá se na mě a prohrábne si vlasy. ,,Ale jo z profilu jste jak dvojčata. Stejný oči máte a i úsměv." Pousměju se když mi v hlavě bleskne vzpomìnka na naší pusu. ,,Ehm..Fakt? Na to že mého bráchu znáš výkend tak si pamatuješ spoustu věcí." Zašklebí se a zaklapne noťas. Trochu se zarazím a poškrábu se na zátylku. ,,No tak jako jste bráchové tak se nediv." Pokrčím rameny. Mikey se začne zvedat. Zvědavě se na něj podívám. ,,No nekoukej tak už pujdu. Musím si připravit do školy tak ahoj zejtra." Plácne mě po ramenu a odchází. ,,Ahoj." Zamumlám z pod peřiny. Uslyším prásknutí vchodových dveří a tak vylezu a dojdu si připravit věci do školy. Po přípravě jsem šel na balkon a zapálil si. Koukal se na ulici a zahlédl na ní člověka.
Ahoj nový díl!!:33
Doufam že se líbil.
A zase příště
Váš Satan
P.S. Někdo mi napíše?:o
Ano nudím se:DDD
ČTEŠ
Best friend's brother/Frerard
Teen FictionCo se stane když se ti líbí kamarádovo brácha? Bude to tvůj kamarád respektovat nebo bude proti? Cover by: ChurchofLies alias Milovnice kamen