Frank
Další začátek nudné fyziky. Zase budu dřepět a čumět na učitele kterej si ani neumí zapnout košily. Kouknu na pravou stranu kde sedí Mikey a něco si škrábe do sešitu. Do noci jsem s tim debilem volal protože čuměl na Nenávist 2 a pak nemohl usnout. Když jsem mu řekl ať jde za bráchou řekl jen. ,,Ten tam zase honí nad nějakym klukem." Takže jsme spolu volaly až do půl třetí kdy se mu chtělo spát. No a já nakonec neusnul a tak jsem se válel a čuměl do stropu. Teď se mi klíží oči. Položím hlavu na lavici a zavřu oči. ,,Zapište si to do sešitu a- Iero! Je hodina sakra!" Zakřičí náš učitel přes celou třídu. Otevřu oči a usadím se normálně. ,,Promiňte pane učiteli." Zamručím. Ani on mě nenechá chvilku spát. ,,Franku. Co si dělal v noci.?" Otočí se na mě Alice. ,,Tvůj kluk zkouknul horor a byl posranej. Takže mě donutil si s nim volat." Vrhnu po tom kreténovi nenávistnej pohled zatím co on se na mě culí. ,,Mikey!" Zachmuří potichu Alice a dá mu malý pohlavek. Zasměju se mu a tudíž ho schytám taky. ,,Škodolibost je hnusná Franku." Upozorní mě Alice. ,,A ty! Proč si nezavolal mě?" Otočí se na Mikeyho. ,,Nechtěl jsem tě budit lásko." Uculí se na ní. Už jsem připravenej říct nějakou nepříjemnou poznámku ale zavibroval mi mobil. Kouknu na Mikeyho, kterej je totálně mimo realitu. Vytáhnu mobil a odemknu ho. Kliknu na zprávy a uvidím že mi píše Gerard.
Red hair: Ahoj dneska si musim zařídit něco u vás ve škole a pak mam volno..Nezajdem někam?
Vy: Proč zrovna u nás ve škole? A jo můžem nikam zajít.
,,S kým si to píšeš?" Zeptá se mě Mikey. Nadskočím, zamknu mobil a schovam do kapsy
,,Ehm..s-s MÁMOU! Jo psala ať jí po škole zajdu koupit..eh..Chleba" Dostanu ze sebe koktáním. Mikey odvrátí hlavu. Jen si povzdechnu. Znova mi mobil zavibruje. Vytáhnu ho tedy a kliknu na konverzaci s Gerardem.
Red hair: Mikey ti to neřek? Budu tady 'učit' výtvarku. A vyzvednu tě na tom zastaralim parkovišti u obchodu okay?
Vy: Jo zmínil se..Jo tam.
Red hair: Dobře tak ve dvě na parkovišti.
Na to už mu neodepíšu. Schovam mobil zpátky do kapsy. Začnu opisovat poznámky z tabule. Najednou přede mnou přstane papírek. Divně se na něj zakoukám a pak ho ze hvědavosti rozbalím.
Píše ti Gerard že jo?-Alice
Podívám se na ní. Ona jen zvědavě kouká. Nakonec kývnu. Vítězně se usměje. ,,Všichni to máte napsaný?" Ozve se učitel. Všichni zakývají hlavou. Učitel tedy pokyne nějakýmu šprtovi ve předu. Ten se zvednul a cupitavým krokem šel smazat tabuli. Potichu jsem odpočítaval vteřiny. Pět, čtyři, tři, dva, jedna! Začalo zvonit. Okamžitě jsem zahodil věci do tašky a vypadl jako první. Zaběhl jsem do výtvarky. Těšil jsem se zase na to jak si vrazím sluchátka do uší a nebudu chvilku vnímat realitu. Zasedl jsem do lavice vzádu. Mikey mi ráno řekl že bude sedět a Alicí. Konečně se vyspim. Nasadil jsem si sluchátka a pustil si to naplno. Opřel jsem si hlavu o lavici a zavřel oči. Nevnímal jsem dokud mi někdo nepoklepal na rameno. Vyndám si sluchátka a podívám se na naší ukrajinskou učitelku výtvarky. ,,Frank ty nemužeš spát. Nový učitel se na vás přišel podívat." Nechápavě na ni civím a když pokyne ať se podívám dopředu zjistím že tam stojí Gerard. ,,Takže znovu: Ahoj jsem Gerard a za měsíc vás budu mít na výtvarku." Všechny holky začnou potichu pištět. Já jak debil sedím a čumím na červeno vlasého chlapa, který právě začal vysvětlovat co s náma bude dělat. ,,Nějaké otázky?" Zeptá se a rozhlídne se po třídě. Naše uječené dámy se začnou hlásit. Gerard se podívá na mě a pousměje se. Pak se zpátky otočí na tu skupinu a vyzve jednu z nich. ,,Jste zadaný?" Zeptá se a tílko si stáhne tak aby jí šli vidět kozy. Gerard se ušklíbne. ,,Jo zadanej jsem tak prosím zastrč svoje poprsí aby ti nevypadlo." Začnu se smát. Můj smích je tak hlasitej že se na mě všichni začnou koukat. To mě rozesměje ještě víc takže spadnu ze židle a směju se dál. Gerard se najednou objeví u mé lavice. ,,Na vytírání slouží něco jiného a né tvoje záda. Zvedni se." Řekne s úsměvem. Přestanu se smát a zvednu svůj zadek který nechám zasednout zpátky do lavice. ,,Takže rád jsem vás poznal a těším se za měsíc." S tímhle Gerard odejde. Učitelka nám rozdá papíry. Začnu na něj čmárat nesmyslné obeazce. Výtvarka je poslední hodina a já dneska nenam oběd takže mě Mikey nebude pronásledovat. Zazvoní. Všichni si šnečím tempem sklidíme a vydáme na chodbu každý ke svým skřínkám. Dokonce i já. Vezmu si boty a dám tam přezůvky. Kouknu se na hodiny které ukazují třičtvrtě na dvě. Vydám se tedy rychlejším tempem ze školy na opuštěné parkoviště za rohem školy kde stojí i malý obchůdek. Sednu si na lavičku a čekám. Je padesát a já zahlédnu auto. Zvednu se. Auto se přibližuje a pak zastaví hned vedle mě. Z okýnka vykoukne red head a usměje se na mě. Pousměju se a nastoupím. Gee mi věnuje malou pusu a rozjede se ven z parkoviště. ,,Kam to vůbec jedem?" Zeptám se. ,,Do kina na pohádku." Zaculí se Gee jak děcko a zatleská. Bože a s timhle já ztrácím čas? Jo protože ho máš rád. Ozve se hlásek v hlavě. Jo to mám.
Ahoj nová kapitola!! Jéé!
No důvod mého nepřidávání je doufám jasný. Škola a dneska byly třídní schůzky..Prý jsem hodná!! Hehe! No doufám že ste si díl užily.
Tak pic
Váš Satan
P.S. Je někdo kdo se netěší na Vánoce?
ČTEŠ
Best friend's brother/Frerard
Ficção AdolescenteCo se stane když se ti líbí kamarádovo brácha? Bude to tvůj kamarád respektovat nebo bude proti? Cover by: ChurchofLies alias Milovnice kamen