HELL FUCKING NO

298 30 13
                                    

WARNING:THIS RANT MAY BE IN ALL CAPS

SO I WAKE UP THIS MORNING AND IM WATCHING THE NEWS OR WHATEVER. SOMEONE TELL ME WHY I SEE A FUCKING VIDEO OF A POLICE OFFICER FLIPPING A YOUNG GIRL'S DESK OVER.

IM LIKE OKAY WTF IS WRONG WITH POLICE OFFICERS. WHY THEY FLIPPING KIDS. THEN I REALIZE THIS HAPPENED IN COLUMBIA.

WHY DOES SOUTH CAROLINA ALWAYS GOTTA BE TAKING L'S?!!!!

I SWEAR TO GOD. IT PISSES ME OFF WHEN SHIT LIKE THIS HAPPENS PERIOD, BUT WHEN ITS CLOSE TO HOME, IT HURTS MORE. WTF IS WRONG WITH THE POLICE FORCE?

AMERICA IS A MELTING POT? LIBERTY AND JUSTICE FOR ALL? EVERYONE IS EQUAL? DON'T JUDGE A BOOK BY ITS COVER? AMERICA LOVES BLACK PEOPLE?

BULL FUCKING SHIT.

BLACK PPL HAVE NO RESPECT HERE. NONE WHAT SO EVER. THIS IS NOT WHERE WE BELONG. WE NEED TO ALLLLLLL GET TOGETHER, GRAB A RACIST BY THEIR SHIRT AND SERIOUSLY FUCK THEY ASS UP.

I HAVE HAD ENOUGH BS. I GOT SOOOO MUCH GOING ON RN, AND SOME SHIT LIKE THIS HAPPENS? DO THEY WANNA FIGHT OR NAH? BECAUSE I'M DONE. I DONT KNOW ABOUT YALL.

LET A MF PUT THEY HANDS ON ME. I'M FLIPPING TF OUT. ON GOD. I WISH A RACIST WOULD. I'MMA SQUAD TF UP AND KNOCK THEM DEAD IN THEY SHIT.

WHO GON BAIL ME OUT? WHO GON RIDE OR DIE AND HAND OUT ASS WHOOPINGS WITH ME? BECAUSE I'M DONE. I BEEN DONE BUT I JUST WANNA FIGHT.

SO, WITH THAT BEING SAID, I DON'T KNOW WHAT TO CLASSIFY MYSELF. I'M A BLACK GIRL "FROM AMERICA." I'M NOT AFRICAN (IF YOU KNOW WHAT I MEAN, PLEASE DON'T GO ATTACKING ME) AND I'M NOT AMERICAN. BECAUSE IF I WAS, I WOULDN'T HAVE TO BE A TARGET TO MY OWN COUNTRY.

SO IM JUST BLACK. JUST A REGULAR ASS BLACK GIRL LIVING IN A RUDE ASS ANTI- BLACK WORLD.

LIKE CAN I JUST MOVE TO MY OWN PLANET RIGHT NOW? IM DONE. SO SICK OF THE BULLSHIT.

MORE MF RANTS COMING SOON. I NEED SOME TOPICS FROM YALL TOO.

Talking SpitWhere stories live. Discover now