-Samozřejmne je nikdy nebudu milovat více, než svou pravou rodinu, ale oni jsou teď v podstatě to jediné co mám.
Dnes je konečně sobota. No a já mám v plánu jít večer do klubu s Kate moji nejlepší kamarádkou. I když nejsem moc ten typ co chodí na párty a tak, ale Kate má pár dní po narozeninách a tohle je její přání tak půjdu s ní.
Kate je trochu šílený typ člověka, někdy mi přijde jak kluk. Chodila na šerm, dokonce v tom byla i nějaká mistrně, pravidelně chodí do střelnice, a také na nějaké lovy zvířat, dělala profesionálně karate a box no a také se mnou chodí do posilovny. Někdy z ní mám strach. Je to ten nejdivnější člověk, kterýho znám, ale mám ji moc ráda.
**
Když se blížil večer, připravila jsem si co si na sebe vezmu- černý uplý šaty, černý silonky a černý converse- vím že to tím zkazím, ale podpatky nesnáším. (Outfit je v médiích)
Lehce jsem se nalíčila, (korektor,pudr,řasenka,lesk na rty) nakulmovala vlasy a byla připravena vyrazit. "Rodičům" jsem řekla normálně že jdu s Kate na párty, oni mi věří hlavně asi proto že sem je nikdy nezklamala. Vyšla jsem z domu šla na roh ulice a tam už na mně čekala Kate s cigaretou v ruce. "Ahoj Jess" (ano já sem Jessica- to je mé jméno, ale většinou mi říkají Jess :D ) "čau Kate tak jdem je tu docela zima" řekla sem a vyrazilmy jsme.**
V klubu to bylo celkem fajn dokonce jsem si dala i pár panáků. Po té se mi zachtělo na záchod tak sem Kate oznámila že se jdu vyčůrat. Na záchodech nikdo nebyl, ale slyšela jsem pohyby. Najednou jsem uslyšela výstřel a po té útěk a zavření dveří a pak...Vím že je to teprve začátek, ale kdyžtak mi prosím dejte vědět jestli vás to baví nebo tak, nebo jestli to vůbec má cenu psát (stačí koment)- jinak děkuju. :))
ČTEŠ
Write me! (please)
ActionKaždý z nás má v životě nějakou tu roli, kterou musí 'hrát', a kterou si většinou nevybírá, ale proč zrovna já musím být oběť? Nejlepší umístění #10 - 12.12. 2015 in Action #9 - 8.12. 2015 in Action #7 - 10.12. 2015 in Action