A nebo mi tam Kate mohla nechat nějaký vzkaz, nebo tak něco a ta naděje, že najdu Kate, nebo se alespoň dozvím že je v pořádku je větší než strach, který mám.
Když jsem už byla skoro u klubu tak mi přišla zpráva od toho kluka jak mi týden a půl neodepsal. Nemám teď na něj náladu mu psát ani si číst co píše, momentálně mně zajímá jen Kate.
Když jsem vešla do klubu tak tu bylo docela zakouřeno. Nikdo si mě moc nevšímal, za což jsem byla ráda. Procházela jsem davem, když v tom jsem uslyšela ty hlasy jak sem slyšela včera na těch záchodcích ty dvě holky, hned jsem šla za nima. Bavily se s nejakými kluky, ale já je odtáhla, bylo to divný, ale musela jsem, když se tvářily naštvaně tak sem každý do ruky vyrazila tisícovku tím že mi na všechny otázky co zadám odpoví pravdivě (není to málo peněz, ale Ed je hodně bohatý na to, aby moje kapesné bylo nejnéně 10tisic měsíčně ). Moc toho ty holky nevěděly, ale podle toho popisu tu viděli Kate s nějakým černovlasým sympatickým klukem odcházet z klubu. No odcházet prý ji přímo táhl z klubu.
Vím že Kate je silná že je sportovní a umí se bránit takže kdyby nikam nechtěla tak ho tu složí k zemi. Ale proč se nevrátila domů nebo se mi aspoň neozvala, přece je to moje nejlepší kamarádka a říkáme si vše. No nechala sem to být a šla jsem dál ke stolu kde jsme seděly, nic zajímavého tam nebylo. Počkat do stolu bylo vyryto K+Z a to bylo v srdíčku. Napadlo mne ze K jako Kate a Z by mohl být ten kluk, vše jsem psala do mobilu, abych na nic nezapomněla. A pak si to mohla poskládat do sebe jako puzzle. Nojo no hraju si na detektiva.Všimla jsem si, že mě jeden kluk co sedí v rohu sám pořád pozoruje. Bylo to nepříjemné a bála jsem se, měl tak slizký a hnusný pohled, jako jo byl celkem hezký, ale koukal na mě, jako na masového vraha. Začala jsem se bát, že je to třeba on co mi psal tu sms.
Měl hnědé vlasy a úplně ale úplně černé oči. A naháněl hrůzu. Nemohla jsem tam dal být, a tak jsem vyšla z klubu a mířila si to přímo domů. Rozhodla jsem se, že se do klubu vrátím ješte zítra. Vím že jsem strašný strašpytel, ale ten kluk mě prostě vyděsil.*
Když už jsem se vysprchovala a udělala takovou tu každodenní hygienu, tak jsem šla do postele vzala si mobil a měla jsem tam ješte tu nepřečtenou zprávu. Když sem ji začala číst asi se mi vše začalo vyjasňovat..
ČTEŠ
Write me! (please)
ActionKaždý z nás má v životě nějakou tu roli, kterou musí 'hrát', a kterou si většinou nevybírá, ale proč zrovna já musím být oběť? Nejlepší umístění #10 - 12.12. 2015 in Action #9 - 8.12. 2015 in Action #7 - 10.12. 2015 in Action