-Poté už sem neodepsala, na tyhle jeho 'hrátky' sem vážně neměla náladu. Odložila sem mobil na noční stolek a usla.
Ráno, když sem se vzbudila sem se nasnídala pak hygiena a další takové ty věcičky. Byla jsem strašně nervózní z dneška, kdy mám jít s tím, (podle jména které má na facebooku je to Charlie) s Charleiem ven. Proto sem se musela odreagovat v posilovně, kterou máme doma, abych ze sebe vyhnala ten stres. Pak po obědě sem nevěděla čím čas jak se říká zabít a tak jsem se rozhodla, že všechny otázky co mám sepíšu na papír, abych na žádnou nezapomněla. Když už sem to měla, tak sem se rozhodla napsat dopis pro Eda a El něco jako rozloučení kdyby se mi něco stalo.
'Milá El a Ede. Mám vás moc ráda a vždy budu. Byli jste mé světlo na konci tunelu. Po té tragédii s mým bratrem sem v životě měla jen, no vlastně nic. Několikrát jsem svůj život chtěla skončit a konečně být s nima v klidu v nebi, ale pak jsem poznala vás. Omlouvám se za to že sem ze začátku nebyla zrovna nejvíc příjemná a moc sem vás neměla v lásce, ale vy jste se snažili, aby se to změnilo a to se vám povedlo. Děkuju moc za vše, byly a jste pro mně jak už sem jednou zmínila to světlo na konci dlouhého černého tunelu. Moooc vám za vše děkuju a pamatujte vždy tu budu s vámi.'
Dokončila jsem 'dopis' se slzami v očích při těch vzpomínkách. Někdy bych chtěla mít normální život, normální rodinu a být šťastná. Ale zatím nemám nic. Bohužel. A teď ešte k tomu jdu možná na jistou smrt. Ach jo je hrozný myslet na to nejhorší.
*
Dopis sem dala pod polštář. Tak aby si ho všimli. Rozhodla jsem se, že po cestě zajdu za maminkou Kate. Abych si od Kate z pokoje mohla vzít alespoň pistoli vím že ji tam Kate má.*
Maminka Kate byla milá dokonce mi sdělila že ji prý Kate volala, že je v pořádku a je se svým přítelem a že se prý určitě staví, aby ho představila.
Bylo mi to trochu divný, proč nezavolala mně? Proč mi nenapsala? Vím že za tím je něco víc, ale alespoň vím že je zatím Kate v pořádku.*
Zeptala jsem se jestli nemůžu ke Kate do pokoje si vzít jednu knihu. Prošlo mi to a tak jsem tam šla a našla pistol a spousty jiných věcí. Vzala sem si pistoli a pro jistotu i nůž no a nakonec i nějakou knihu aby to nebylo divný. Rozloučila jsem se s Kate mamkou a šla do cukrárny za Charliem.
ČTEŠ
Write me! (please)
ActionKaždý z nás má v životě nějakou tu roli, kterou musí 'hrát', a kterou si většinou nevybírá, ale proč zrovna já musím být oběť? Nejlepší umístění #10 - 12.12. 2015 in Action #9 - 8.12. 2015 in Action #7 - 10.12. 2015 in Action