-"Jak víš to o mé rodině?""Hele tohle je docela složitý Jess." Odmlčel se a já nedočkavě čekala co z něj vypadne dál.
"ale zkusím ti to vysvětlit""Tak už vysvětluj" řekla jsem nedočkavě.
"Potkaly nás stejný věci, možná i osudy" řekl jednoduše.
"Jak to myslíš?" zeptala jsem se.
"Myslíš si,že to vše s tvojí rodinou byla jen náhoda?"
Nad tím sem se musela zamyslet. Nevím kam tím míří, ale náhoda to na 100% nebyla.
"Ne nemyslím""Přesně tak" odpověděl.
"Ty o tom něco víš" zeptala jsem se.
"Víc než bych měl bohužel."
"Tak povídej"
"Není to jednoduchý a ani nevím podrobnosti, ale dejme tomu že na světě je nějaký člověk, který jakmile není po něm a někdo si s ním začne tak mu vyvražďí celou rodinu, nebo tak to alespoň vypadá."
"J-j- jak to víš?" Vyděšeně jsem vykoktala.
"Děda mně varoval a ešte ten den umřel.., no a pak po několika mněsícech i rodiče a nakonec před 5ti lety i sestra a teď je čas na mně. Víš oni tě nechají dožít do 17 let, ale do 20ti se už nedožiješ. Prostě mají tři roky na to, aby tě zabily a při tom se pobavili."
Omg, omg co to mele? Nechci mu věřit, ale věřím. Nebo je to asi to nejlepší vysvětlení.
"Nemusíš nic říkat jen si uspořádej věci v hlavě a pak se mi ozvi. Děda říkal, že na ně člověk nemůže sám, musí mít za 1) tu naštvanost a pomstichtivost, za 2) vášeň, naději a další tady ty věci , a za 3) by neměl být sám, protože když je sám tak prý nezvládne se jim postavit a zachránit život sobě a případně i svým potomkům. Alespoň mi to tak řekl děda."
"Dlouho jsem hledal člověka jako já a před dvěma roky jsem našel tebe. Omlouvám se, že ti to říkám, až teď, ale oni už tě sledujou, stejně jako mně a já myslím, že je pravý čas na odplatu. Dědovi věřím no a pořád je lepší něco podniknout než zemřít bez toho, aby sme se snažili zůstat na živu. A malá šance tu je"
Řekl po té co sem nereagovala. Nevím co říct, ale věřím mu a má pravdu nechci umřít bez boje.
"Myslím že spolu budeme dobrý tým." Řekla jsem a jen pozorovala jak se úsměv na jeho tváři zvětšuje.
ČTEŠ
Write me! (please)
ActionKaždý z nás má v životě nějakou tu roli, kterou musí 'hrát', a kterou si většinou nevybírá, ale proč zrovna já musím být oběť? Nejlepší umístění #10 - 12.12. 2015 in Action #9 - 8.12. 2015 in Action #7 - 10.12. 2015 in Action