- A ješte k tomu vyslovila tu větu 'A žili spolu šťastně, až do smrti'. A jako by ta věta byla klíč do mého srdce, kterým mi ho otevřela.
Večer jsme byli s El v klubu, ale nic moc jsme bohužel nenašly. A aby jsme si pak nevyčítaly, že jsme tam šly zbytečně, tak jsme si to tam užily daly si pár panáků a tančily asi do půl noci.
Domů jsme se vrátily kolem jedné hodiny. Ed už asi spal a tak jsem šly úplně zřízené ke mně do pokoje a lehli si na moji postel a usly.
Musím říct, že El je celkem fajn. Je jako starší ségra, nebo i kamarádka. I když je o těch 11let starší.
Nikdy jsme si s ní nebyly moc blízké, ale teď se vše mění. A já doufám, že k lepšímu.
*
Ráno jsem se probudila se strašnou bolestí hlavy. Nemohla jsem se ani posadit.Sáhla jsem na El, aby se vzbudila, ta se lekla a rychle se posadila. Nevypadala, že by ji bylo špatně.
"Je mi blbě El, bolí mně šíleně hlava. Přines mi prosím něco."
Řekla jsem."Hned to bude."
Ospale řekla a vydala se z pokoje do kuchyně.Vrátila se se sklenicí vody a nějakým práškem v ruce.
Musela mi nadzvednout hlavu, abych ten prášek mohla polknout, protože mně má hlava neposlouchala.
El pak odešla dělat snídani, kterou mi hned přinesla. A řekla že dnes musí přichystat slavnostní oběd, pro Eda a pár lidí co sem přijdou pracovně.
No a já mněla v plánu proležet celý den.
Když už mně začalo nudit koukání do stropu, tak jsem nahmatala mobil a odemkla ho. Měla jsem tam několik zpráv hned jsem si je rozklikla.
Charlie (on): Ty jsi utekla z nemocnice?
On: Kde jsi?
On: Jsi v pohodě?
On: Jestli je to kvůli tomu Zaynovi můžu ti to vysvětlit.
On: Jess? Jsi v pohodě?
Celej chat jsem měla zaspamovaný jeho zprávami, tak jsem mu radši odepsala.
Jess (ona): Ano jsem v pohodě. A to s tím Zaynem mi vysvetlíš.
On: Uff už jsem se o tebe bál. Pro tebe cokoli ;*
Ona: Tak ty ses bál jo?
Chtěla jsem si s ním trošku 'pohrát'.
On: Ano :(
Poté už jsem neodepisovala, protože jsem si všimla sms z toho neznámého čísla. Bylo jich hned několik.
: Jess, jsi v pohodě?
: Doufám, že jo. O mně se neboj já jsem v pořádku.
-KTo je Kate. Dostala jsem takovou radost, že to nejde ani popsat, i když psala z toho hnusnýho čísla, který teda asi patřilo Zaynovi.
On: Odepisuj!
Ona: Odepisuju
On: Můžu přijít?
On: Prosím?
Ona: Proč?
On: Se na tebe podívat.
Ona: Když mi vysvětlíš to s tím Zaynem..
On: Už běžím! :*
Asi po pěti minutách zazvonil zvonek u vchodových dveřích a hned po té se otevřeli dveře do mého pokoje.
"Ahoj"
Přiběhl ke mně celej natěšenej vzal mi tváře mezi jeho dlaně a políbil mně na čelo.
"Co blbneš?"
Okřikla jsem ho a zasmála se.
"V nemocnici jsem ti ji dal i na pusu a neprotestovala si."
Řekl na oko uraženě.
Cože? On mně políbil?
Z mého přemýšlení mně vytrhl jeho 'proslovem'."Spala jsi tam jak sněhurka no a já jsem od jakživa princ, takže jsem chtěl udělt ten šťastný konec. No víš jak se říká v pohádkách 'a žili spolu šťastně, až do smrti' no tak jsem tě musel políbit a ty jsi se po pár dnech probrala, takže teď už můžeme žít šťastně až do smrti"
Dořekl a uculil se.
Proč všichni musí v poslední době říkat tu větu? Pokaždý, když ji slyším tak mi zahřívá srdce.
"Nic mi na to neřekneš?"
Zeptal se smutně.
"Děkuji za záchranu ty můj princi"
Řekla jsem a oba sme se zasmáli.
"A teď už mi vyklop to s tím Zaynem."
"Musím?"
Zeptal se
"Hned"
Poručila jsem mu.
"Už jsem ti říkal, že ty vrahy sleduju nějakou tu dobu. No a vím že jsou tam nejmíň tři. Dva chodí do akcí a jeden rozkazuje. Toho kdo rozkazuje nikdo nezná. No a ty dva co chodí do akcí sem viděl jeden je Zayn- tmavá pleť, černý vlasy a ten druhý nevím jak se jmenuje, ale má hnědé vlasy."
"Jak víš, že se jmenuje Zayn?"
Zeptala jsem se.
"Ten brunet ho tak oslovil."
Juj a já ho tak hnusně podezřívala.
"Promiň, že jsem si mysela..."
"To je v pohodě."
Skočil mi do řeči.
"Jsi krásná"
Cože to řekl?
"C-co?"
"Líbíš se mi Jess."
"Taky ujdeš"
Odbyla jsem ho.
"Dokážu ti, že stojím za víc, než za to tvoje ujdeš."
Řekl naklonil se ke mně a políbil mně na tvář a pak beze slova odešel.
ČTEŠ
Write me! (please)
ActionKaždý z nás má v životě nějakou tu roli, kterou musí 'hrát', a kterou si většinou nevybírá, ale proč zrovna já musím být oběť? Nejlepší umístění #10 - 12.12. 2015 in Action #9 - 8.12. 2015 in Action #7 - 10.12. 2015 in Action