29 januari 17:00
P.o.v Damon
Ash wordt steeds bleker, het is eigenlijk best grappig. Hij heeft nog nooit drugs gedaan dat weet ik zeker, en hij is er volgend mij ook niet klaar voor. Ik heb al heel vaak drugs gedaan. Vooral cocaïne en een enkele keer marihuana. Het meeste heb ik zelf moeten verkrijgen, met een masker op en een Uzi.*flashback*
Het zwarte masker trek ik snel over mijn hoofd. Het wol prikt in mijn gezicht en geeft me een benauwd gevoel. Ik slik nog even en laad mijn geweer. Ik haal diep adem en geef een harde trap tegen de paar planken die de deur voor moeten stellen. Hij geeft krakend mee. In de deuropening verschijnen twee mannen. Ze zitten gebogen aan een tafel en kijken verschrikt op naar mij. Ze willen hun geweren pakken maar ik geef een gil en ze schieten gelijk weer terug. Ookal zijn ze stoned ze weten nog wel dat dit gevaarlijk is. "Handen omhoog!" Gil ik net een stem waarvan ik niet eens wist dat ik die had. Hun handen schieten omhoog en ze kijken me angstig maar gehypnotiseerd aan. Als een konijn naar de koplampen van de auto. Langzaam maar op mijn hoede loop ik naar de tafel. Er ligt nog een beetje poeder op. Er naast staan nog twee pakjes. Snel pak ik ze op en loop achteruit. Ik mag ze niet de rug toe keren. Ik draai me alleen om om de klink te pakken maar ze zijn snel. Ik hoor een klik en voel een scherpe pijn in mijn bovenarm. Snel draai om me om en schiet blindelings met een lijn vertrokken gezicht. Ik schiet totdat de muren rood zijn gekleurd en het enige geluid mijn kogels zijn. Ik open voorzichtig mijn ogen. Mijn arm bonkt gevaarlijk en ik kijk naar de wond. De kogel heeft hem alleen naar geschampt ze waren te high om goed te mikken. In dat opzicht heb ik geluk gehad als de kogel in mijn arm had gezeten had ik medische hulp nodig gehad en dan moest ik naar even vertellen hoe ik een kogel in mijn arm had gekregen. Ik kijk naar de muren. Er hangt een oude ehbo doos maar misschien kan ik het nog gebruiken. Ik loop maar de doos en haal hem met mijn goede arm van de deur. Ik kreun van de pijn als mijn rechterarm langs de muur glijdt. Ik trek mijn arm weg wat het er niet beter op maakt. Ik gooi de koffer op de tafel en klik hem open. Ik rommel wat en vindt uiteindelijk naald en draad. Ik maak hem voorzichtig open. Ik zal de wond moeten hechten ik bijt op mijn lip en steek de naald in mijn arm...
JE LEEST
The Wrong Side
Детектив / ТриллерDat ene schot, dat bepaalde mijn leven. Die ene man, werd degene waar ik vanaf .hing. Dat ene antwoord, veranderde alles. Als je "ja" zegt, kom je er niet meer vanaf. Als je begint, kan je niet meer stoppen. En mijn antwoord, mijn antwoord was "ja...