Za miękka dla was się staje xd
Ten rozdział dedykowany Kasia894311Listy
Zbliżała się północ, Harry siedział na łóżku i odliczał sekundy.
-5...4...3...2...1...Wszystkiego najlepszego Harry Potterze - Chłopak jak co roku złożył sobie życzenia. Dziś jak co roku nie cieszył się ze swoich urodzin.Nigdy nie lubił tego dnia. Wtedy właśnie był traktowany przez Dursley'ów jeszcze gorzej niż zwykle, już nie wspominając o prezentach.Jednak Harry przyzwyczaił się już do takiego traktowania. Podszedł do okna. Na niebie migotała wesoło gwiazda Syriusza. W oczach Wybrańca zalśniły łzy.
-Jak ja bym chciał żebyś żył. - Powiedział cicho, otwierając okno. Nagle księżyc przysłonił dziwny kształt. Harry z westchnieniem otworzył szerzej drzwiczki i wpuścił do środka sowy. Pierwszym list jaki Harry otworzył okazał się być wynikami sumów.
WYNIKI EGZAMINU
Poziom standardowych umiejętności magicznych
OCENY POZYTYWNE OCENY NEGATYWNE
Wybitny( W ) Nędzny ( N )
Powyżej oczekiwań( P ) Okropny ( O )
Zadowalający( Z ) Troll ( T )
HARRY JAMES POTTER OTRZYMAŁ:
PRZEDMIOT OCENA
Astronomia Z
Transmutacja W
Zaklęcia W
OPCM W+
ONMZ P
Wróżbiarstwo Z
Zielarstwo P
Historia Magii O
Eliksiry W
Zdał pan 8/9 przedmiotów. Gratulujemy. Proszę odesłać sowę z przedmiotami,których chce się pan uczyć do 21 sierpnia. Informujemy także, że w tym roku w szkole będzie wykładana czarna i biała magia.
Z wyrazami szacunku
Komisja Egzaminacyjna
Harry przez chwilę wpatrywał się w pergamin nie mogąc uwierzyć, że SUM-y poszły mu tak dobrze. Następna sowa była od Rona i Hermiony. Na twarzy Pottera pojawił się grymas. Obydwa listy przejrzał i wyrzucił do kosza z mściwą satysfakcją. Zostawił tylko prezenty ( 4 książki ).Była jeszcze paczka od państwa Weasley,lecz nawet nie zwrócił na nią uwagi. Kolejny pergamin był listem od Voldemorta.
Harry Potterze
Życzę Ci szybkiej i bezbolesnej śmierci, żebyś nie miał za dużo wspólnego z durnotą puchonów, wiedzą krukonów(chociaż ta by Ci się przydała ) i cnoty gryfonów ( której masz aż za dużo ).Co do Twojego listu to zdziwiłem się czytając go. Nie sądziłem, że Drops zrobił z Ciebie to czym teraz jesteś. Oczywiście mam dla Ciebie prezent, ale otrzymasz go dopiero 3 sierpnia, jak się spotkamy.
Do rychłego zobaczenia,
Lord Voldemort
Harry uśmiechnął się mimo woli.. Humor Czarnego Pana bardzo przypadł mu do gustu. Tak z nim można było się dogadać. Chyba będę musiał jeszcze raz przemyśleć jego propozycję. Pomyślał, biorąc do ręki ostatni już list, a w środku znajdowało się tylko pióro feniksa.
Drogi Harry
Wiem,że możesz być na mnie zły,za to całe ukrywanie prawdy i traktowanie Cię jak dziecko. Drugi raz nie popełnię tego błędu. Mam nadzieję, że wybaczysz mi. Syriusz na pewno by tego pragnął. Jako prezent przesyłam Ci pióro feniksa,gdy przyjdzie czas poznasz jego właściwości. Jeszcze raz przepraszam.
Albus Dumbledore
Harry prychnął. Stary...Głupi...Pojebany...Szmaciarz....Mówił do siebie gniotąc list w kulkę.Nigdy więcej Ci nie zaufam, choćbym miał przypłacić to życiem. Nie będziesz mną manipulować już nigdy więcej. Z takimi myślami pogrążył się we śnie.
~~~*~~~
Za błędy przepraszam ^^
CZYTASZ
Harry Potter i Czarna Prawda
Fiksi PenggemarPraca udostępniona z chomika. HP/LV Harry'ego który zrozpaczony po śmierci Syriusza poddaje się i pisze do Toma. Wkrótce potem spotykają się i jednoczą w obliczu wspólnego wroga, a między nimi powstaje dziwna więź. Z czasem Tom staje się coraz bardz...