(2011)
Carry on, let the good times roll
Sail along, let your path unfold
It won't be long, won't be long, won't be long
You know it's gonna get better, you know it's gonna get better
Say a prayer for the broken bones
Cause who cares? We're all going home
And it won't be long, won't be long, won't be long
You know it's gonna get better, you know it's gonna get better"Mooi lied." hoorde ik een stem zeggen, en ik keek op. Daar stond een jongen met blond haar, een groene sweater, blauwe jeans, een paar witte converse en een gitaar om zijn schouder.
"Uhm, thanks." Zei ik een beetje verlegen.
"Zelf geschreven? Ik ben Luke trouwens." Zei hij terwijl hij me een hand gaf.
"Ja zelf geschreven. Ik ben Melanie." Zei ik met een glimlach.
"Schrijf je vaker liedjes?"
"Nee niet echt, dit is een van de eerste."
"Je hebt talent, dit is echt een mooi lied. Zullen we het eens samen spelen?"
"Ja leuk! Dit akkoorden enzo en dit is de tekst." Zei ik terwijl ik hem de blaadjes gaf.
We begonnen te spelen en het klonk echt heel goed.
"Dat was geweldig je kan echt goed zingen en gitaar spelen!" zei ik vrolijk.
"Dankje! Jij ook!"
"Ga jij meedoen aan Live at Northwest?" vroeg hij.
"Ik weet het niet zeker, maar ik denk het wel." Zei ik.
"Cool! Ik ook, ik doe mee met Calum, een vriend van me."
En zo begon onze vriendschap... Elke dag ik de pauze kwamen we naar het muzieklokaal en speelde we liedjes, ook met Calum en Michael, de vrienden van Luke. Tot op de dag dat ik dat berichtje kreeg...
Ik keek op mijn mobiel en zag dat ik een berichtje had van Luke.
Lukey: MEL! IK HEB GEWELDIG NIEUWS!
Lukey: ASHTON, CALUM, MICHAEL EN IK MOGEN OP TOUR MET ONE DIRECTION!!!!!!!!!!!!
Ik: NO WAY! MEEN JE DAT ECHT!
Lukey: JA IK MEEN HET ECHT!
Ik: OMG LUKE IK BEN ZO BLIJ VOOR JULLIE!
Lukey: alleen is er 1 ding...
Ik: luke wat is er...
Lukey: we moeten naar London verhuizen om daar voor onszelf liedjes te schrijven...
Ik: dat meen je niet...
Lukey: ik ben bang van wel...
Ik: ik kom er nu meteen aan.
Ik sprong op mijn fiets en racete naar zijn huis. Jack opende de deur en ik gaf hem een knuffel. Het was praktisch een 2e familie van me geworden in de tijd dat Luke en ik beste vrienden waren geworden. Ik liep naar boven en vond Luke piekerend op zijn bed liggen. Ik ging naast hem liggen.
"Voor hoe lang ga je weg?" vroeg ik.
"Dat is dus het probleem! Ik heb geen idee."
"Je gaat toch wel, hoop ik? Dit is de grootste kans die je maar kan krijgen! Die moet je aanpakken als je een bekende band wil worden!"
En dat deden ze, na een moeilijk afscheid vertrokken ze naar Londen. Hun tour met 1D ging geweldig en na 2 jaar kwamen ze weer terug. Maar dat duurde niet lang.
A/N
duuuuus dit is het 1e deel van mijn 2e verhaal! ik hoop dat je het leuk vindt! de 1e 2 of 3 hoofdstukken zijn in verleden tijd aangezien het zich in het verleden afspeelt! :)
mijn cover is gemaakt door een stom kind waar ik eigenlijk wel heel erg veel van hou~ adinda_99 dit kind komt voor in mijn boek vanaf hoofdstuk 3 <3
volg Chilzz_ gewoon omdat het kan en ze schrijft een supergoed boek!
xxx
danielle <3
JE LEEST
Carry On • lrh
Fanfiction"dus heb ik hem overal waar het kon geblokkeerd en 5SOS uit mijn leven verwijderd..." Hoogste ranking: #5 in fanfictie