Hoofdstuk 21

3.1K 144 83
                                    

Ik word wakker gemaakt door mijn moeder.

"Lieverd, Luke staat voor de deur en vraagt of je mee gaat ontbijten over een half uur."

"Zeg maar dat ik over 20 minuten bij hun kamer ben." Zeg ik nog half slapend.

Ik word langzaam wakker en pak mijn mobiel. Best veel twitter en Instagram meldingen, zoals altijd. En geen berichten. Dan open ik twitter.

Melaniewhite: Goodmorning Amsterdam! <3

342 retweets 532 favorieten

Username: goodmorning!

Username1: I saw you at the concert yesterday! I was too scared to talk to you tho...

Username2: slut

Username3: is het weer goed tussen jou en Luke?

Melaniewhite: @username1 aaw, zeg de volgende keer gerust hoi, ik vind het leuk om jullie te ontmoeten!

Melaniewhite: @username3 ja! We zijn weer even goede vrienden als eerst :) <3

Ik krijg de laatste tijd nauwelijks haat meer, en als er haat is dan zijn het nutteloze woorden die me niet eens een klein beetje raken. Dus het maakt me allemaal vrij weinig uit.

Ik kleed me om in mijn lichte high waisted short en doe een zwarte strapless croptop aan met een legergroen achtig jasje met bloemetejs eroverheen (a/n foto van de outfit in media ding). Ik doe mijn haar in een vlecht over mijn schouder, want het is aardig hard gegroeid de laatste tijd. Ik doe mijn zwarte vans aan en loop naar boven. Ik klop op de deur en Ashton doet open.

"Looking good Mel." Grijnst hij.

"Thanks Irwin" zeg ik lachend en loop lang hem heen.

Holy shit, hun kamer is groot! Oke het is meer een hele verdieping. Ze hebben een zit gedeelte met een tv en 5 slaapkamers met elke een eigen badkamer...

"Mooi he?" zegt Calum die shirtless naar me toe komt lopen.

"Niet normaal..." dan kijk ik eens goed naar hem en dan valt me iets op.

"Zozo mister, heb je een paar tattoos laten zetten."

"Ja! Vind je ze mooi?"

"Ja!" zeg ik en op dat moment komt Michael de kamer binnen gerend.

"MELANIEEEEE"

"Hey mike" zeg ik lachend terwijl hij me plet in een knuffel.

"Hoe gaat het?" vraagt hij.

"Ja wel goed. Ik krijg nauwelijks meer haat van mensen, dus allemaal hartstikke leuk."

"Zie je wel, zo erg zijn onze fans niet."

"Nee klopt, maar ze moeten minder snel vooroordelen geven, want Adin krijgt nog wel haat omdat zij een 'relatie' heeft met Luke."

"Komt vast wel goed. Nu gaan we eten." Zegt hij terwijl hij me optilt en over zijn schouder hangt.

"MICHAEL GORDON CLIFFORD LAAT ME LOS" schreeuw ik terwijl hij door de kamer rent.

"NEE NOOIT IK HEB JE TE LANG GEMIST"

Iedereen staat ondertussen al te kijken en te lachen, waaronder Adinda die net is binnen gekomen.

"Let's get some food." Zegt Michael die, met mij nog steeds over zijn schouder, naar de lift loopt. Als we beneden zijn is de ontbijtzaal leeg. We pakken wat eten en gaan zitten.

"Wat gaan we vandaag doen?" vraagt Luke.

Ik en Adinda kijken elkaar aan.

"NEE WE GAAN NIET SHOPPEN!" schreeuwen de jongens tegelijk.

"Oke oke rustig" zegt Adinda lachend.

"Zullen we naar het park gaan?" vraagt Ashton.

"Ja is goed. Zullen we picknicken?" vraag ik.

"Ja leuk!" zegt Calum.

We eten ons eten op, pakken de gitaren, een kleed en wat eten en lopen naar het park. Als we daar aankomen leggen we alle spullen neer en trekt Michael me mee om te gaan frisbeeën. Beetje jammer dat ik dat niet kan, maar het is leuk om te doen. Een paar keer gooit Michael hem bijna tegen Calums hoofd, maar voor de rest gaat het wel goed.

"Zo zo zo, kijk eens wie we daar hebben." Zegt een stem. Als ik zie wie het zijn wil ik het liefst zo snel mogelijk weglopen...

A/N

hola nieuw hoofdstuk

Chilzz_ is heel irritant want telkens als ik in de les schrijf leest ze mee terwijl ik dus 2 hoofdstukken vooruit schrijf en dus verpest ze het het voor zichzelf door spoilers.

stom kind is ze ook

btw

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

i love calum hood

xx

dani




Carry On • lrhWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu