Ik ren een heel eind, tot ik bij een Starbucks aankom. Ach waarom ook niet. Ik bestel een frappuccino en betaal met wat geld dat nog in mijn broekzak zat. Ik ga aan een leeg tafeltje zitten en pak mijn mobiel. 14 gemiste oproepen.
3 van Ashton
1 van Michael
2 van Calum
8 van Luke
En allemaal berichten. Ik besluit ze niet te lezen en wat muziek te luisteren. Ik haal mijn oortjes uit de zak van mijn jasje en doe ze in mijn mobiel. Ik zet 'Mama' van My Chemical Romance op en scroll wat door mijn twitter tijdlijn. Ik antwoord op wat tweets enzo, daardoor ben ik wat afwezig en als een jongen vraagt of hij tegenover me mag zitten knik ik licht.
"Naar wie luister je?" vraagt hij.
"My Chemical Romance" Zeg ik zonder op te kijken.
"Oh, ik verwacht eerder iets van One Direction." Zegt de jongen.
"En waarom is dat?" vraag ik een beetje geïrriteerd terwijl ik hem aankijk. Tegenover me zit een jongen met blauwe ogen en blond krullend haar.
"Je ziet er niet echt uit als iemand die van dat soort muziek houdt." Zegt hij met een glimlach.
"Dat je het weet, ik hou van alle muziek. Behalve van die muziek die van die 1e klassers of 'populaire mensen' in hun rugzak hebben zitten." Zeg ik. Ja kom op, die mensen zijn kapot irritant.
"Nice, ik ben Nick." Zegt hij terwijl hij me een hand geeft.
"Ik ben Melanie."
"Wat doe je hier eigenlijk zo alleen?"
"Koffie drinken." Zeg ik droog.
"En verder? Je ziet er niet erg vrolijk uit."
Oh...
"Uhm, er is iets gebeurd, maar het is niks."
"Je kan het wel vertellen hoor."
"Dude, ik ken je net 3 minuten."
"Ohja haha, waar kom je eigenlijk vandaan?"
"Ik kom uit Sydney."
"Waar in Sydney?"
"In een van de buitenwijken, ongeveer een half uur van de stad af."
"Ah, ik woon in het centrum van Sydney."
"Echt? Wat doe je hier dan?"
"Ik ben op vakantie met mijn vrienden. Wat doe jij hier?"
"Op vakantie met mijn ouders."
We praten nog wat meer en lachen wat af. Nick is ook 18 en houdt van All Time Low en Green Day. Precies op het moment dat ik vraag wat zijn favoriete liedje is, komt Luke binnenstormen.
"MELANIE"
"Uhg"
"Melanie ik heb je overal lopen zoeken!"
"Waarom?" zeg ik geïrriteerd.
"Jullie waren toch boos?" voeg ik eraan toe.
"Nee, nou ja, ik was verdrietig dat je het niet zei ma-"
"Michael leek anders behoorlijk boos."
"Misschien had je het dan gewoon moeten vertellen..."
"Dan was het toch geen verassing meer geweest."
"Maar dan had je het daarna toch kunnen vertellen?"
"Wat maakt het nou uit dat ik het niet verteld heb? Ik had niet verwacht dat jullie boos zouden worden."
"Ja oke, maar nu hebben ze het gevoel dat je ze helemaal niet wil zien."
"We hebben het toch goed gemaakt?!"
"Ja, maar ik denk dat het gewoon onverwachts kwam ofzo, maar ga je mee terug?"
"Besef je wel dat er fans bij waren, die waarschijnlijk alles gefilmd hebben?!"
"Ohja... Maar ga nu gewoon mee, dan kunnen we zorgen dat de fans de filmpjes verwijderen."
"ugh, oke. Sorry Nick, ik moet gaan, het was leuk je te ontmoeten."
Hij geeft me een briefje en zegt doei. Ik loop met Luke mee naar buiten.
"Wie was dat?"
"Nick, hij kwam tegenover me zitten en we raakten aan de praat."
"Oh leuk." Ik zie wat van teleurstelling in zijn ogen, zal ik wel niet goed gezien hebben...
A/N
hola hola
ariana heeft een nieuwe kerst ep maar ik weet niet wanneer hij hier uit komt dus ik wacht lekker nog tot 21'00 en als ie dan niet uit is ga k m wel lekker luisteren op een of andere site asjdflaskdjflakjdf
eeeeeeeeeeeeeeeeen
jet black heart video over anderhalf uur ofzo en jfalskdjfla im not ready, not at all
well
nog 1 dag school en dan vakantie thank god
xx
dani
JE LEEST
Carry On • lrh
Fanfiction"dus heb ik hem overal waar het kon geblokkeerd en 5SOS uit mijn leven verwijderd..." Hoogste ranking: #5 in fanfictie