Hoofdstuk 30

2.3K 133 43
                                    

"Wie denk je wel niet dat je bent om zo tegen iemand te praten?!" zegt de persoon boos. Hij haalt zijn hand gestressed door zijn haar. Dan zie ik wie het is.

Luke

"Wil je beweren dat vrouwen wel wat kunnen?" zegt Nick. Wat is zijn probleem?

"Wat bedoel je?! Melanie bereikt waarschijnlijk veel meer dan jij met je instelling. Vrouwen zijn geen objecten, het zijn mensen met gevoel. Hypocriet."

Did he just...

"Weetje gozer, als jij Melanie leuk vindt kan je het ook gewoon zeggen, daar heb ik echt geen probleem mee. Alsof ik haar leuk vindt."

Ik sta op het punt om te janken dus ren ik naar buiten, het park in. Ik ga op een bankje zitten. Niet huilen nu, hij is het niet waard. Waarom gebeurt mij dit? De eerste keer dat ik echt iemand leuk vind, blijkt hij gewoon een vieze klootzak. Waarom verdedigde Luke me eigenlijk. Zal het dan toch waar zijn wat Laura me vertelde. Ik besluit Laura te bellen.

"Hey mel! Met Laura"

"Uhm hey, er is net wat gebeurd..."

"Wat? Is het erg?"

"Nou gister nadat ik met jou had gepraat kreeg ik een bericht van Nick en hij vroeg me op een date en ik zei ja. Nog geen uur geleden zaten we bij de Starbucks te praten en ineens begon hij te praten over hoe vrouwen niks konden. Ik was zo verbaasd en boos dat ik niks kon zeggen, maar toen gebeurde er iets raars. Luke, die daar blijkbaar ook was, stond op en begon tegen Nick te schreeuwen hoe dom hij was om dat te zeggen en ik heb werkelijk geen idee waarom hij dat deed, aangezien hij me eerst negeerde."

"ik zei het toch, hij vindt je leuk."

"Ja maar dat kan toch niet ik bedo-"

"Hey, kan ik even met je praten..." ik draai me om en zie Luke staan.

"Uh ja tuurlijk"

"Laura ik moet gaan, spreek je later"

"Whatsupp?" vraag ik aan Luke.

"uhm, vind je Nick leuk?"

"Vond, na wat hij net zei mag hij lekker oprotten. Wat een loser."

"Oke, want ik wil je wat vertellen."

"Ja ik jou ook." Ik bedenk me net dat hij nog niets weet van mij en Calum.

"Oh, ga jij maar eerst." Zegt hij.

"Nou, gister toen we een film aan het kijken waren, belde het management me om te zeggen dat ik al het contact met jullie moet verbreken. Behalve als ik een relatie met Calum zou aangaan. Dus dat doen we, want ik kan jullie niet weer uit mijn leven verwijderen."

Ik zie hem verdrietig kijken. Heb ik iets verkeerds gezegd?

"Wat wilde jij zeggen?"

"Oh, dat het me spijt dat ik jullie negeerde. Ik ben blij dat je terug bent." Zegt hij en hij geeft mee een knuffel.

"Zullen we naar het hotel?" vraag ik dan.

"Ja is goed." Zegt Luke en we lopen naar het hotel.

Onderweg praten we over van alles en als we bij het hotel aankomen lopen we naar de kamer van de jongens.

"Heeeeeeeeey" zeg ik vrolijk.

"heeeeeeeeeeey hoe was je date met Nick?" vraagt Michael met een grijns.

"Nou uhm ahaha niet echt goed zegmaar."

"Hoezo niet?" Vraagt Calum.

"Hij blijkt zegmaar een seksistische klootzak te zijn, maar dat is alles."

"Ik haat dat soort mensen, waarom doen alsof vrouwen niks waard zijn terwijl ze niks minder zijn dan wij?" zegt Ashton.

"Achja, Luke heeft hem de waarheid verteld terwijl ik te boos was om wat te zeggen." Zeg ik als ik naar hem lach.

"Dus je negeert niet meer?" vraagt Michael.

"Nee" lacht Luke.

"Mooi. Trouwens, het management belde net, ze willen dat we naar een openbare plek gaan en onze relatie laten zien enzo." Zegt Calum.

"Oh, oke. Waar gaan we heen?"

"We dachten aan Madame Tussauds."

"Oh ja leuk! Let's go!" zeg ik en pak Calums hand, let's do this... (Hey, dit is random, maar ik ben Chilzz_ doei ik ga weer)

A/N

ok dat kind had m'n laptop gekaapt en dat getypt en ik mocht het niet verwijderen

anyways

IK HEB ARI'S PARFUM EN OMG HET IS ECHT HEMELS OML

het is btw (als het iemand boeit) weer goed met die vriendin want we begonnen eigenlijk gewoon weer te praten alsof er niks was gebeurd en ja nu is het weer een en al vrolijkheid

i love you so much

xx

dani

ps:  wat vinden jullie tot nu toe van mijn verhaal?



Carry On • lrhWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu