"Zullen we Adinda ook meevragen?" vraag ik.
"We zijn al naar haar kamer geweest maar daar was ze niet en haar kamer was leeg, ze neemt niet op en ze ontvangt geen berichten." Zegt Luke.
"Oh vreemd"
"Zullen we een taxi bellen?" vraagt Ashton.
We stemmen allemaal in en bellen een taxi.
"Ben je er klaar voor?" vraagt Calum als we de taxi zien.
"Het moet maar. Ik hoop dat we overtuigend overkomen." Zeg ik en we lopen naar de taxi.
Als we de taxi uit stappen voor madame Tussauds staat er maar een korte rij dus sluiten we maar gewoon aan achter de mensen die er staan. Af en toe kust Calum me op mijn hoofd en ik knuffel hem van de zijkant. Na een tijdje komt er steeds meer paparazzi, dus ik ben blij als we naar binnen kunnen. Gelukkig is er binnen geen paparazzi, dus laten Calum en ik elkaar los. We lopen langs de beelden en maken wat foto's. Het is best grappig om al die mensen hier te zien staan, maar eigenlijk stelt het niet zo heel veel voor en staan we na ongeveer een uur al weer buiten.
"Nou, dat viel tegen..." zegt Michael.
"Ja, zeg dat wel."
"Die in New York is veel leuker." Zegt Luke.
"Ik vond het wel grappig, maar ik ben natuurlijk nog nooit in New York geweest." Zeg ik.
"Echt niet?"
"Nee, zou ik wel graag willen maarja."
"We nemen je wel een keer mee." zegt Calum vrolijk.
"Sounds fun." Zeg ik en ik pak zijn hand, want er komt weer wat paparazzi aan.
Calum trekt me in een knuffel, kust me op mijn hoofd en we horen wat camera's. Leuk. In mijn ooghoek zie ik Luke een beetje verdrietig kijken.
"Waarom wil het management dit van me?" vraag ik me hardop af als de paparazzi uit het zicht zijn.
"Anders moet je weg..." zegt Luke zacht.
"Ja, waarom? Waarom kan ik niet gewoon bij jullie blijven? Nu ga ik alleen maar haat van de fans krijgen. Als we gewoon vrienden mochten blijven..."
"Mel, we helpen je door de haat heen." Zegt Luke en hij trekt me in een knuffel.
"Wat nou als ze het genoeg vinden en me weg sturen net als Adinda? SHIT daarom is ze er niet, waarschijnlijk heeft ze het eerste vliegtuig naar Amerika gepakt!"
"Wacht wat?" zeggen Calum, Ashton en Luke tegelijk.
"Oh, uhm. Het management wilde niet dat Adinda bij jullie bleef, dus ze was nogal van slag. Maar ik zei dat ze maar gewoon moest wachten en dat we iets zouden regelen, maar blijkbaar heeft ze niet geluisterd..."
"Dus daarom ontving ze de berichten niet en nam ze niet op..." zegt Calum.
"We moeten iets doen om haar terug te halen!" Zegt Michael.
"Ik denk dat we haar nu beter met rust kunnen laten." Zegt Luke.
"Nee! Ik- ik bedoel we kunnen haar niet missen!" zegt Michael.
"We bedenken wel wat. Zullen we nu nog even door de stad lopen?" vraag ik.
Iedereen stemt dan toch toe en we lopen door de winkelstraten.
"Mogen we met jullie op de foto?" vraagt een stem van achter ons.
"Ja tuurlijk!" zegt Ashton enthousiast.
Ik draai me om en zie Lili en Floor staan.
"Hey!" zeg ik blij.
"Heeeeeey" zeggen ze allebei.
"Ik wist niet dat jullie elkaar al kenden?" zeg ik.
"Deden we ook niet maar toen we elkaar tegenkwamen in het park zijn we vriendinnen geworden en we wonen allebei hier in Amsterdam!" zegt Floor.
"Leuk! Zal ik de foto maken?" vraag ik.
"Maar we willen ook dat jij erop staat." zegt Lili.
Dan vraagt Michael aan een random voorbijganger of ze een foto wil maken.
We maken de foto en praten nog even.
"Mag ik jullie nummer? Ik wil graag contact houden." Zeg ik.
Ze kijken me allebei verbaasd aan.
"Wat? Ik ben niet een of andere beroemdheid." Lach ik.
We wisselen nummers uit en dan lopen ik en de jongens weer verder, Calum en ik hand in hand.
"Oh My Goooooooooood! Zijn Calum en Melanie samen?!!!!" gilt iemand achter ons.
AN
HAPPY NEW YEAAAARRR
ik weet het ik ben laat maarja boeie, ik hoop dat dit jaar geweldig wordt en dat iedereen met internetfriends ze kan ontmoeten want dat is geweldig (ik spreek uit ervaring ehehehehhehehe)
EN OH MY GOD IK STOND VANDAAG OFZO OP #22 IN FANFICTION!!!!!! NU NIET MEER MAAR IDC Chilzz_ STUURDE HET NAAR ME EN IK FLIPTE EN OMG OKAY THANKS Y'ALL EN IK HEB OOK 9K WTF MAN IK KAN HET NIET GELOVEN OFAJKSLKDJFLAKSJDFLAKJDFLAJG
LOVE Y'ALL
dani
JE LEEST
Carry On • lrh
Fanfiction"dus heb ik hem overal waar het kon geblokkeerd en 5SOS uit mijn leven verwijderd..." Hoogste ranking: #5 in fanfictie