We zijn al een kwartier aan het frisbeeën als ik per ongeluk de frisbee tegen Luke's hoofd aan gooi. Hij kijkt chagrijnig en loopt weg. Okay then. Ik haal de frisbee op en loop weer naar Calum.
"Ik weet niet wat hij wil hoor..." zeg ik.
"Nee same. MIKE EN ASH KOMEN JULLIE MEE FRISBEEËN?" schreeuwt hij naar Ashton en Michael, die bij het water staan.
"JA! KOM ASH!" gilt Michael blij, terwijl hij naar ons toe rent en Ash rent achter hem aan.
"Waar is Luke?" vraagt Michael.
"Mel gooide een frisbee tegen zijn hoofd en toen liep hij boos weg." Zegt Calum.
"Hij is al chagrijnig sinds ik terug ben." Zeg ik.
"Wat heb je gedaan?" vraagt Michael nep beschuldigend.
"Hij zag me bij de Starbucks toen hij me zocht en daar zat ik met Nick te praten."
"Wie is Nick?" vragen ze alle drie verbaasd tegelijk.
"Een jongen die ik tegenkwam bij de Starbucks en we raakten aan de praat en misschien vind ik hem een beetje leuk." Zeg ik blozend.
"AAW MEL IS VERLIEEEFDDDD" zeggen ze weer allemaal tegelijk.
"Kleuters. Nou, gooi die frisbee." Lach ik.
We gooien de frisbee tot dat Luke weer terug is. Dan pakken we wat eten wat we mee hebben genomen en gaan op het kleed zitten. Dan merken we dat Adinda weg is. Net zat ze nog muziek te luisteren?
"Ik ga Adinda even zoeken." Zeg ik.
"Moet ik mee?" vraagt Michael.
"Nee hoeft niet." Zeg ik en loop weg.
Na 5 minuten zoeken vind ik haar zittend tegen een muurtje.
"Hey wat is er?"
"Het management belde me."
"En?"
"Ik mag geen contact houden met de jongens..."
"Wat? Waarom niet?"
"Ze gaven geen reden, maar ik moest gewoon weg..."
"Wacht, weten ze eigenlijk al dat ik er ben?"
"Ja, en ze willen morgen een gesprek met je, ze bellen je om 20'00. Het is nu 15'00. Ik wens je veel succes."
"Oh god, dankje. Maar moet je het niet aan de jongens vertellen?"
"En dan? Ik wil geen problemen veroorzaken met het management."
"De jongens kunnen je helpen!"
"Het management wint toch wel! Denk je dat ik deze relatie vrijwillig aanging? Luke en ik wilden het beiden niet, we werden gedwongen oke?! Ik haat het dat dit is gebeurd, maar ik haat het nog meer dat me net nu ik het begin te accepteren, wordt verteld dat de relatie gestopt wordt en dat ik maar gewoon moet oprotten!" zegt ze boos. En ze begint te huilen. Ik geef haar een knuffel en blijf naast haar zitten.
Dan komt Michael aanlopen.
"Wat is hier aan de hand?"
"Adin, je moet het wel vertellen." Zeg ik voorzichtig.
"Wat vertellen?" vraagt Michael.
"Uhm, nu de relatie gestopt is, wil het management dat ik al het contact met jullie verbreek."
Michael kijkt haar geschokt aan.
"WAT?! DAT KUNNEN ZE NIET MAKEN!" schreeuwt hij terwijl hij wegloopt en zijn telefoon pakt.
"Nou dat pakte hij goed op." Zegt Adinda sarcastisch.
"Misschien regelt hij iets, het komt wel goed. Zullen we nu weer terug naar de rest?"
"Ja is goed." Zegt ze en we lopen naar de anderen en gaan daar zitten.
"Hehe eindelijk." Zucht Ashton.
"Zullen we zo terug naar het hotel?" vraagt Calum.
"Ja is goed, als Michael terug is." zegt Adinda en we wachten tot Michael terug is.
Als hij terug is gaan we met zijn allen naar hun kamer en gaan op de banken voor de tv zitten, behalve Luke, die gaat rechtstreeks naar zijn kamer...
"Zullen we een film kijken?" vraag ik.
"CAMP ROCK!" schreeuwt Michael gelijk. Camp Rock it is then...
A/N
wat een *** hoofdstuk en volgens mij worden de volgende niet heel veel beter maar ik denk dat 28 of 29 wel oke wordt. het spijt me als je het heel slecht vindt lol
en jullie denken vast "he het is vakantie nu gaat ze vast elke dag updaten net als in het begin" reken daar maar niet op want ik ben echt super lui in de vakantie, dus misschien update ik veel maar misschien niet ahahahah
Diachanir squad is bae en we moeten meeten ookal ken ik chailey al idc ily irisxnh Chilzz_
love you all
xx
dani
JE LEEST
Carry On • lrh
Fanfic"dus heb ik hem overal waar het kon geblokkeerd en 5SOS uit mijn leven verwijderd..." Hoogste ranking: #5 in fanfictie