"300 Instagram-meldingen" & "500 twitter-meldingen" zie ik bovenin mijn scherm verschijnen.
Ik: Michael
Ik: Heb je mijn naam genoemd aan het einde van het interview...
*100 nieuwe twitter-meldingen*
Michael: Ja, hoezo?
Ik: HOEZO?! AL MIJN SOCIAL MEDIA IS OP DIT MOMENT AAN HET ONTPLOFFEN DOOR DIE STOMME FANS VAN JOU!
Michael: He! Noem onze fans niet stom.
Dan open in mijn instagram en kijk door de comments op mijn meest recente foto. Een selfie, aangezien ik die post van Luke en Adinda al had verwijderd.
*meer reacties laten zien*
Username: leluk
Username2: waarom waren ze bevriend met jou omg je bent zo lelijk
Username3: was je echt bevriend met 5sos?
Username4: je bent zo knap!
Username5: je verdiend het niet eens om vrienden te zijn met 5sos, ik ben blij dat jullie geen contact meer hebben.
Username6: ik hoorde dat je vooral bevriend was met Luke? Slechte vriendin zeg.
Adindapostumus: guys, zij kan er ook niks aan doen dat het contact is verzwakt. Zeggen dat ze lelijk is gaat je ook niet verder helpen in je leven aangezien het duidelijk is dat dat niet zo is.
Userneme7: ieuw^^ 2 bitches bij 1 foto
Melaniewhite: Dankje!<3
Username8: is ze nou ook al bevriend met adinda? Wat een 5sos stalker.
Toen besloot ik mijn account privé te maken. Ik volgde Adinda en zij volgde me terug. Volgens mij is ze best aardig, ookal zeggen de meeste 5sos fans van niet.
Dan open ik mijn twitter en zonder de berichten te lezen maak ik die ook privé. Gelukkig is het daarna gelijk wat rustiger. Daarna ga ik terug naar Whatsapp.
Michael: sorry
Michael: ik wist niet dat je boos zou worden
Michael: ik dacht dat je ons nog terug wilde als vrienden
Ik: HOE KAN JE NIET WETEN DAT IK BOOS ZOU WORDEN. Iedereen stuurt me haat, ik was blij dat ik jullie eindelijk vergeten was, maar nu komen jullie ineens even mijn leven verpesten. Als Luke me echt miste, had hij er wel wat voor gedaan om het me uit te leggen. Dus alsjeblieft stop met me lastig vallen.
Michael: oke...
Dus blokkeerde ik hem weer en opende Instagram.
Toen zag ik dat ik een bericht van Laura had.
*DM*
xlauraschuit: MELANIE
xlauraschuit: MICHAEL
xlauraschuit: 5SOS
xlauraschuit: WTF DUDE
xlauraschuit: SINDS WANNEER WAS JIJ VRIENDEN MET 5SOS
melaniewhite: SINDS WANNEER MAAK JIJ JE DRUK OM 5SOS?!
xlauraschuit: ZE ZIJN WEL COOL OKE
melaniewhite: JE ZEI DAT JE ZE OOK NIET LEUK VOND WTH
xlauraschuit: IK BEN GEEN FAN RUSTIG
xlauraschuit: MAAR WAAROM HEB JE HET ME NIET VERTELD!
Melaniewhite: ik dacht dat het je niks zou uitmaken...
xlauraschuit: sorry ik had niet zo moeten flippen, het spijt me.
Melaniewhite: het is al goed <3
Melaniewhite: maar ik ga slapen, ik ben wel klaar met deze dag
xlauraschuit: goodnight<3
Ik loop naar boven, kleed me om en ga in bed liggen. Dan denk ik aan Adinda, zal ik haar morgen een keer een bericht sturen? Ze lijkt me erg aardig. Alleen ben ik bang dat als ik contact met haar heb, dat ik dan ook gelijk contact met 5SOS moet hebben... Ik kan niet slapen dus zet ik de radio aan. Gelijk hoor ik 5SOS. Waarom is er de laatste tijd zoveel 5SOS?! Echt om gek van te worden. Ik switch van zender. Ook 5SOS. Ik ben er klaar mee en zet mijn CD van Ari aan. Dat is beter. Na een paar liedjes begin ik moe te worden en val ik in slaap.
A/N
nieuw hoofdstuk en ik hou van dit verhaal ookal schrijf ik het zelf
Doei
Xxx danielle❤✨
JE LEEST
Carry On • lrh
Fanfic"dus heb ik hem overal waar het kon geblokkeerd en 5SOS uit mijn leven verwijderd..." Hoogste ranking: #5 in fanfictie