Hoofdstuk 15

2.9K 156 27
                                    

Natuurlijk! 5SOS bij Rtl Late Night. Kan deze dag nog erger? En precies toen ik dat dacht begon de interviewer te praten.

"Duss, Melanie White? Vertel." Uuugh niet weer.

"We waren vrienden alleen het contact werd minder, nu missen we haar." Zegt Calum. Ik zie dat ze allemaal klaar zijn met deze vraag.

"Had een van jullie niet ook een relatie met haar?" wacht wat? Volgens mij ging Luke dat ook net iets te ver want dan begint hij voor het eerst te praten als het over mij gaat.

"Weet je wat, ik ben er helemaal klaar mee. We waren vrienden, beste vrienden, het contact viel weg, ik voel me kut omdat dat is gebeurd, maar alleen omdat Michael het niet meer aankon en haar een bericht stuurde begint iedereen ons te ondervragen? Hoe denk je dat zij zich voelt? Ze krijgt superveel haat van onze fans omdat ze niet weten wie ze is en ze denken dat er een relatie was of is. En als iedereen er zo op door blijft drammen wordt het niet bepaald beter! Dus ik hoop heel erg dat iedereen er nu over ophoud, want volgens mij is zij er ook wel klaar mee."

Wow...

Ik kijk met open mond en grote ogen naar het scherm. Net als Adinda trouwens.

Heeft hij dat net serieus gezegd?

"Did he just..." Zegt Adinda alsof ze mijn gedachten kan lezen.

"Volgens mij wel..." zeg ik dan.

Oh mijn god, hij mist me echt, maar... De film? Hij haatte me toch? Ik... Wat? Nouja we zien het wel na het concert denk ik...

De interviewer begrijpt de 'hint' en kondigt hun optreden aan. Ze spelen Hey Everybody en dat doen ze best goed. Daarna beginnen alle fans te gillen. Jemig wat een geluid maken zij. Dan zetten we de tv op XITE en luisteren we naar de muziek.

"Ik kan ook niks doen zonder eraan herinnert te worden..." zeg ik.

"Blijkbaar niet..."

"Ik hoop dat we het snel bijleggen en dat we dan van al het gezeur af zijn."

"Ja, same."

"Als het goed is, is het morgen beter... Als het goed is..."

Dan pak ik mn mobiel en ga op twitter.

Melaniewhite: je kan niet geloven hoe blij en verrast ik nu ben

342 retweets 543 favorieten

Username: komt dit door wat luke zei bij rtl late night?

Username1: bc of luke?

Username2: sws door lukes reactie

Username3: obvs

Ik besluit nog wat te tweeten.

Melaniewhite: excited but scared for tomorrow...

23 retweets 34 favorieten

Username: wat ga je doen?

Username1: heeft het iets te maken met Luke?

Username2: stop met onduidelijk zijn jeez

Lol, iedereen denkt gelijk van alles. Ik kijk door mijn meldingen en zie dat ik in een tweet van Floor ben getagd. Aaw ze heeft de foto van vanochtend getweet.

Floor5SOS: met the 2 sweetest girls today in Amsterdam! Love them so much<3

(a/n hier staat dan een foto maar die heb ik niet lol)

275 retweets 354 favorieten

Username: waren ze lief?

Username1: waren ze niet gemeen?

Username2: omg zijn ze in Amsterdam?

Floor5SOS: @username @username1 ze waren echt SUPER lief echt geweldig<3

Melaniewhite: @Floor5SOS aaw ik vond het leuk je te ontmoeten!<3 je bent echt de liefste 5SOS fan die ik ken<3

Floor5SOS: @melaniewhite omfg ilysm

Ik ben haar echt dankbaar, ze is de enige lieve fan tot nu toe...

Dan zie ik dat ik in nog 2 foto's ben getagd.

@abigail5SOS: met 2 awful girls today, they were mean af

(a/n foto die ik ofc weer niet heb)

654 retweets 854 favorieten

Username: ik wist wel dat ze gemeen waren.

Username1: i knew it

Username2: bitches

Username3: ze zien er zelfs gemeen uit

Username4: jongens, luke zei dat ze aardig zijn, zouden we hem niet moeten geloven?

Username5: why didn't you kill them?

Abigail5SOS: idk I should have done that

Well alright...

Tamara heeft precies hetzelfde getweet, lekker fake weer.

"Adin?"

"Ja?"

"Die 2 meiden van vanochtend zeggen allemaal fake dingen, om gek van te worden..."

"Laat het gaan, ze zullen binnenkort niet stoppen..."

"Tja... Ik ga slapen ik ben moe."

"Ja ik ook, slaap lekker"

Ik ga in bed liggen en sluit mijn ogen.

A/N

2e hoofdstuk van vandaaaaag

hope you like it

ik heb nieuwe schoenen en ik ben verliefd (foto bovenaan in t media ding)

i fkn love them

xx

danii

Carry On • lrhWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu