Hoofdstuk 23

2.5K 139 36
                                    


Ze zingen out of my limit, Luke kijkt soms naar me en dan lachen we naar elkaar. Ik heb hem echt gemist. Hij speelt heel geconcentreerd gitaar en ik kijk naar hem. hij is eigenlijk beeeest wel knap. Nee, wacht, het is mijn beste vriend. 

"Wie weet een lied dat we nu moeten spelen? Steek je hand op als je een suggestie hebt anders kunnen we niks verstaan." Lacht Ashton.

Ongeveer iedereen steekt zijn hand op. En Michael wijst een meisje, die buiten mijn zicht staat, aan.

"Kunnen Luke en Melanie Carry On zingen?" wacht ik herken die stem.

"Floor?"

Ze komt tevoorschijn met een grote grijns op haar gezicht.

"Kennen jullie elkaar?" vraagt Calum.

"Ja ik heb haar ontmoet toen ik en Adinda bij de mediamarkt waren." Zeg ik met een lach.

"Ja klopt, maar gaan jij en Luke het zingen of niet?" lacht Floor.

Ik kijk Luke aan.

"Ja waarom niet." Zegt Luke. Oh nee.

"Ik heb al eeuwen geen gitaar meer gespeeld aangezien jij hem hebt gestolen, ik denk dat ik niet meer weet hoe hij gaat." Zeg ik.

"Oh kom op Mel, je hebt het lied zelf geschreven, ik denk dat dat wel moet lukken." Zegt Ashton.

"Maar ik heb geen gitaar." Stribbel ik tegen.

"Hier heb je die van mij." Zegt Michael terwijl hij zijn gitaar geeft.

"Ugh oke, ik moet wel." Zeg ik en ik pak de gitaar aan.

Luke begint met de eerste akkoorden. Ik val wat struggelend in, maar daarna gaat het wel goed. Dan begin ik te zingen.

Carry on, let the good times roll

Luke valt in en al zeg ik het zelf, het klinkt best goed. Luke en ik kijken elkaar aan en lachen, dit heb ik gemist.

Dan kijk ik naar Floor en kijk haar dankbaar aan, ze lacht naar me.

Na het liedje loop ik naar Luke en geef ik hem een knuffel.

Ik hoor het publiek aaw'en en ik lach.

Dan vragen ze weer een liedje. Dit keer wijzen ze weer een meisje aan dat buiten mijn zicht staat.

"Kunnen jullie een liedje van het nieuwe album spelen?" weer een stem die ik herken...

"Lili?"

"Ken je weer iemand?" vraagt Michael.

"Ja we hebben elkaar ontmoet toen zij stond te wachten totdat jullie uit het vliegtuig zouden komen, aangezien ik toen net uit het vliegtuig kwam en ze me herkende."

"ZAT JE IN HETZELFDE VLIEGTUIG ALS ONS?! WE WISTEN DAT JE HIER OOK WAS MAAR HETZELFDE VLIEGTUIG?!" gilt Michael. Oh shit. Vergeten te vertellen.

"Ja, en ik zat een soort van naast Ashton..."

"WAT?!"

Ashton en ik kijken elkaar aan.

"Dude, waarom heb je ons niks verteld?" vraagt Calum aan Ash.

"Dat wilde Mel niet..."

"Mel?" vraagt Luke met een teleurgestelde blik in zijn ogen.

"Oh god wat zielig, waarom laten jullie haar niet gewoon vallen, ze is niks waard." Ik was vergeten dat de 'fans' er ook nog waren...

"Ja inderdaad, ze is gewoon afval, ze verdiend jullie niet, wij wel."

Ik sta zo snel mogelijk op en ren weg.

A/N

tbh de laatste tijd heb ik geen tijd/zin om te schrijven bc ik verkloot alles wat ik doe en ik kan er gwn niet tegen en atm haat ik mn leven zo hard, wat jullie toch niks boeit, dus heb ik maar gwn een van mn extra hoofdstukken geupload omdat ik wel wat wilde dat jullie niks konden lezen van mijn, best wel slechte, verhaal.

-

dani




Carry On • lrhWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu