Hoofdstuk 11

2.9K 147 33
                                    

Als ik wakker word en op mijn telefoon kijk zie ik dat het 9:30, oftewel geen last van een jetlag! Ik sta op en loop naar de badkamer en poets mijn tanden. Dan kleed ik me om in een zwarte korte broek en een donkerblauwe croptop met witte streepjes. Ik loop weer naar de badkamer en doe mijn haar even goed. Het begint al aardig te groeien en het hangt nu al over mijn schouders. Zal ik het in een vlecht doen? Ik probeer het en het ziet er goed uit, dus laat ik het maar zo zitten. Ik doe wat mascara op en bekijk mezelf in de spiegel, ziet er goed uit vandaag mel, denk ik bij mezelf. Dan ga ik op mijn bed zitten en app Adinda.

*whatsapp*

Ik: Hoelaat gaan we weg?

Adin<3: geen idee, ik ben bijna klaar alleen ik moet nog ontbijten.

Ik: ja ik ook, samen? Mijn ouders slapen nog :)

Adin<3: ja is goed! Kom je naar m'n kamer? Dan maak ik mezelf ff klaar ahaha.

Ik: ja is goed, ik kom eraan.

Ik trek mijn zwarte Vans aan, pak een pasje voor de kamer en loop naar Adinda's kamer. Ik klop op de deur en geef haar een knuffel als ze de deur open doet.

"Eybrows on fleek girl!" zeg ik als ik het opmerk.

"Je ziet er zelf ook niet slecht uit meid!"

"Haha thanks. Wat gaan we vandaag eigenlijk doen?"

"Shoppen, ofcourse. Verder kunnen we kunnen we een beetje de standaard dingen bekijken zoals de grachten enzo."

"Ik vind het goed!"

"Mooi, laten we dan nu gaan eten, ik heb honger!" lacht Adinda.

We lopen naar beneden en pakken wat eten van het ontbijtbuffet. Als we het eten op hebben pak ik even een tas uit onze kamer en dan gaan we de stad in. We vinden wat leuke kleren, waaronder ook een setje voor het concert. Ik doe een zwarte high-waisted short aan met een donkerrood mauwloos blousje, en witte Vans. Adinda heeft een ripped denim dress met over the knee boots. Dan gaan we even wat eten bij een bakkerij en gaan we weer verder met shoppen. We kopen best wel veel kleren, ach ja ik heb een baan die goed verdient.

Na een tijdje hadden we wel genoeg geshopt en liepen we langs de grachten.

De hele tijd dat we daar lopen voel ik ogen op me gebrand staan... Maar er fietsen soms alleen en paar mensen langs, verder zijn we alleen. Dan zie ik een rondvaartboot langskomen met een paar jongens erop waarvan 3 raar aan het dansen zijn en 1 gewoon niks zit te doen. Die jongen staart me aan... Kent hij me ergens van ofzo? Ze zijn te ver weg om ze te kunnen herkennen, dus besluit ik er maar niet meer op te letten en een gesprek te beginnen met Adinda.

"Nederland is wel een mooi land!" zeg ik.

"Ja klopt, ik ben hier vroeger vaak heen geweest, omdat mijn vaders kan van de familie hier vandaan komt."

"Zozo, half Nederlands dus?"

"jaja zeker wel."

"Wat voor tickets heb je eigenlijk voor het concert?"

"Vak B, rij 1. Oftewel helemaal vooraan!"

"Denk je dat ze me zullen herkennen?"

"Jou niet, aangezien Ash je ook niet herkende in het vliegtuig. Maar mij misschien wel aangezien ik ze heel vaak zie. Maak je maar geen zorgen, ze zijn veel te druk met de fans."

Dan voel ik me weer bekeken... Ik zie dat de rondvaartboot dichterbij is gekomen, maar de 3 jongens zijn naar binnen gelopen en de andere jongen heeft zijn hoofd te goed bedekt... Nouja, zal wel niks ergs zijn.

A/N

NIEUW HOOFDSTUK YAY

waarom zeg ik yay... ik ken mn hele verhaal al maar oke ik ben lame af

hoofdstuk 13 vind ik wel cool dus nu mogen jullie lekker wachten tot ik die upload en miss duurt dat lekker lang haahhahaha nee jk vast niet

ly all sorry dat ik zo stom ben

xxx

danielle



Carry On • lrhWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu