Ik word wakker van gefluister in mijn oor. Luke.
"Mel, word wakker, we moeten naar de ziggodome."
"Ugh, hoe laat is het dan?"
"Het is 2 uur en de mensen met soundcheck mogen om 3 uur naar binnen."
Gelijk ben ik klaar wakker en schiet ik omhoog.
"Wat?! Ik moet me nog aankleden en opmaken en dat duurt tenminste 45 minuten."
"Rustig, onze styliste maakt je wel op en geeft je wat kleren. Nu gaan we weg."
"Maar ik heb nog niet gegeten."
"We hebben daar wel eten. Kom" zegt hij en hij trekt me van de bank af.
We nemen een taxi naar de ziggodome en lopen via de achteringang naar binnen. We horen veel gegil, geschreeuw en blije kreten vanuit de rij komen, en dit zijn alleen de mensen met soundcheck.
Als we binnen zijn lopen we naar de kleedkamer en gaan we op de bank zitten.
Dan krijg ik een bericht van mijn moeder.
Mam: Hey mel, je vader kreeg net een bericht dat er iets was op zijn werk, we konden nog 2 tickets naar huis krijgen voor vanavond, dus wij gaan over 3 uur met het vliegtuig naar huis. We dachten dat je wel bij de jongens kon blijven en anders kan je bij onze rekening voor een vlucht naar huis. Xx mama
Ik: oke! :)
"Mijn ouders vliegen over 3 uur naar huis door een probleem bij het werk, kan ik zo lang bij jullie blijven?" vraag ik
"Ja sure!" zegt Luke.
We chillen nog wat in de kleedkamer en als het 15:30 is begint de soundcheck, ze zingen wat liedjes en beantwoorden wat vragen. Als de soundcheck is afgelopen is het 17:00, Hey Violet gaat op om 19:00 het concert begint om 20:00. Nu zitten we in de kleedkamer te wachten op de styliste.
Na een kwartier komt ze binnenlopen. Ze heeft lang, blond golvend haar en een grote lach op haar gezicht.
"Hey guys! Oh en Melanie! Ik ben Lisa Teelken, de styliste van de jongens!" zegt ze en geeft me een hand.
Ik zeg ook hoi en kijk wat voor kleren ze de jongens geeft. Zwarte skinnies met een band shirt. Hoe typisch.
"Lisa? Zou je Mel ook wat kleren kunnen geven en haar haar en make-up kunnen doen?" vraagt Luke terwijl hij zijn Good Charlotte shirt over zijn hoofd trekt.
"Ja sure! Ik heb genoeg jurken enzo hangen. Kom je mee?" vraagt ze aan me.
"Ja tuurlijk!"
Ze geeft me een jurk, een paar schoenen en 2 prachtige armbanden. (a/n outfit in media ding en is alweer gemaakt door adinda_99 bc fashion kennis en ze is lief) Die armbanden zijn waarschijnlijk super duur. Ik trek de outfit aan en kijk naar mezelf in de spiegel. Dit zal ik vroeger nooit gedragen hebben, maar ik denk dat mijn stijl aan het veranderen is ofzo.
Ik loop naar de kleedkamer en ga op de bank zitten.
"Carry On is net als het vorige concert het laatste lied, voor als je wil kijken." Zegt Luke.
"Ben je gek, ik ga gewoon het hele concert kijken hoor!" lach ik.
"Oh en kan ik misschien daar voor het podium staan voor de hekken? Daar kan ik het wat makkelijker zien dan backstage." Ga ik verder.
"Ja tuurlijk! Ga je daar nu heen? We moeten over 5 minuten op." Zegt Luke.
"Yes! See ya!" zeg ik en de bewaker lijdt me naar de plek voor het podium.
JE LEEST
Carry On • lrh
Fiksi Penggemar"dus heb ik hem overal waar het kon geblokkeerd en 5SOS uit mijn leven verwijderd..." Hoogste ranking: #5 in fanfictie