Hoofdstuk 10

2.8K 150 22
                                    

Als we aankomen bij het hotel zie ik Adinda in de lobby zitten. Ik ren de taxi uit het hotel in en omhels haar, wat ben ik blij haar te zien!

"OHMYGOD HEEY" zeggen we allebei tegelijk.

"Hoe gaat het?" vraagt ze.

"Ja super!"

"Hoe was je vlucht?"

"Lang ahahha, dus ik ben nu heel erg moe."

Dan herinner ik me dat ik haar nog moet vertellen over wat er gebeurde in het vliegtuig...

"Kan ik als we onze spullen in onze kamer hebben even naar je kamer komen? Ik moet je nog iets vertellen."

"Ja tuurlijk ik zit in kamer 219. Ik ga nu even naar mijn kamer om met Luke te praten aangezien hij ook net is aangekomen ahaha."

"Is goed, ik zie je zo!"

"Doeg!"

"Was dat je vriendin?" vraagt mijn moeder.

"Ja, is het goed als ik zo naar haar kamer ga? Ik moet haar even wat dingen vertellen."

"Jahoor!"

Dan lopen we naar de receptie, waar we de informatie geven die ze nodig hebben en het pasje voor onze kamer krijgen. Onze kamer is 217, dus zitten we naast Adinda. We brengen onze spullen met de lift naar boven en leggen alles in de kasten enzo. Als we klaar zijn loop ik naar Adinda en klop ik op de deur. Ik hoor dat ze aan het bellen is, dus ben ik stil als ze de deur open doet en ik naar binnen loop.

"Ja Luke ik vind het ook jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar ik kon niet nog een week van m'n werk afzeggen. Ik zie jullie wel weer als jullie hier zijn. Nu moet ik gaan, want ik heb honger. Ik spreek je morgen wel weer, doei!" zegt ze door de telefoon.

"Lekker aan het liegen?" lach ik.

"Alles om de verassing zo leuk mogelijk te maken! Maar wat wilde je me vertellen?"

"Ohja, nou ik was dus op het vliegveld met mijn ouders en we kwamen bij de gate en toen kregen we te horen dat er iets was misgegaan met het boeken waardoor er 1 van ons naar de businessclass verplaatst zou worden. Ik 'offerde mezelf op' en ging daarheen. Ik ging zitten op de plek die me werd aangewezen en zat naast een jongen met donkerblond haar. Hij was in slaap gevallen dus kon ik zijn gezicht niet goed zien. Ik ging even 5SOS muziek luisteren, aangezien ik wel wil weten wat ik kan verwachten op het concert. Ondertussen maakte ik edits voor mijn fanaccount van Ariana Grande. Na een tijdje werd mijn oortje uit mijn oor gehaald en vroeg de jongen naast me wat ik luisterde en of ik het leuke muziek vond enzo. Ik keek al die tijd niet op van mijn mobiel, totdat hij zei dat hij in die band zat. Ik keek op en zag dat ik naast Ashton zag dus ik schrok me dood. Door mijn reactie dacht hij waarschijnlijk dat ik een fan was dus vroeg hij of ik een handtekening wilde enzo. Maar toen ik zei dat ik dat niet wilde aangezien ik hem al zo lang kende, had hij eindelijk door dat ik het was en begonnen we te praten. Hij vertelde dat Luke me heel erg mist maar dat hij het niet wil toegeven enzo... Daar eindigde ik ongeveer het gesprek, aangezien ik niet wist wat ik ermee moest. Maar blijkbaar mist hij me echt."

"Ja dat kon ik je ook wel vertellen." Zegt Adinda dan.

"Denk je dat hij het goed ontvangt als ik daar ineens sta dan? Ik weet zelf niet eens of ik het aankan."

"Daar kom je maar op een manier achter en dat is het gewoon te proberen. Maar ga jij nu maar terug naar je kamer en slapen, dan kunnen we morgen shoppen en Amsterdam bekijken." Zegt ze en ik loop naar de kamer van mij en mijn ouders, kleed me om, ga in bed liggen en val meteen in slaap.

A/N

saai hoofdstuk... sorreeeeeh

happy 6th birthay adinda_99 ik kan niet geloven dat je al 6 bent omg!<3 oke grapje SWEET 16 SWEETHEART ILYSM<3

qotd ~ wat vinden jullie tot nu toe van mijn verhaal?

xxx

danielle :)


Carry On • lrhWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu