Hoofdstuk 17

2.7K 153 40
                                    

We zetten muziek aan en gaan helemaal los, je mag ons raar vinden, ik noem het liever prettig gestoord. Na een tijdje zijn we moe en gaan we op het bed liggen. We spreken af dat we om half 6 naar het ziggodome gaan. Het voorprogramma begint namelijk om kwart voor 7. We hebben geluk dat we gewoon stoelen hebben, dus hoeven we niet 5 uur van te voren daar te gaan staan.

Verder praten we over van alles en doen verschillende vragenspellen om elkaar beter te leren kennen. Half 6 komt langzaam dichterbij... Ik word steeds zenuwachtiger... Om half 5 beginnen we met omkleden en make-up voor het concert. We kleden ons om in de kleren die we hadden gekocht en doen ons haar. Ik doe mijn haar in een perfecte knot en ben best wel heel erg trots op het resultaat. Ik doe wat mascara, eyeliner en lipstick op en bekijk mezelf in de spiegel. Zal Luke het mooi vinden? Wat als hij me er niet uit vindt zien? Oh god het klinkt net alsof hij mijn vriendje is. Ik maak me gewoon zorgen oke? Ik wil er perfect uitzien... Adinda hoeft daar geen moeite voor te doen, ik bedoel kijk naar haar. Wenkbrauwen altijd perfect, goals lichaam, prachtig haar. Ach ja, ik zie er zelf ook niet slecht uit, zeker niet. Maar ik hoop dat het goed genoeg is. Dan komt Adinda naast me staan.

"We look amazing girl." Zegt ze.

"We sure do." Zeg ik vrolijk.

Dan kijk ik op mijn telefoon hoe laat het is. Vijf voor half 6...

"Ben je er klaar voor?" vraagt ze.

"Eerlijk? Nee, totaal niet."

"Snap ik."

"Maar laten we maar gewoon gaan. Het moet ooit gebeuren."

"Let's go then!"

We lopen naar de ziggodome aangezien het niet zo ver van het hotel is en sluiten aan in de rij. We krijgen gelijk van die blikken die je liever niet wil krijgen. Maar we trekken ons er niet zo veel van aan, als zij ons niet mogen is dat hun probleem. Dan komen er twee meisjes achter ons in de rij staan.

"Heey, zouden we met jullie op de foto mogen?"

"Ja tuurlijk!"

Na de foto blijven ze bij ons achter in de rij staan en praten we nog wat. Ze heten Indy en Chailey en ze zijn fan van 5SOS en 1D. Ook hebben ze een M&G voor het concert van 1D over 2 weken. (a/n er is geen 1D concert geweest maar idc) Heel toevallig zitten ze naast ons tijdens het concert, dus hebben we afgesproken bij elkaar te blijven totdat wij de jongens gaan verassen, want daar kunnen we beter geen 2 gillende fans bij hebben. De rij begint een beetje te bewegen en rond half 7 zijn we eindelijk binnen, gelukkig zonder aangesproken te worden door van die irritante fans. We gaan op onze plek recht voor het podium zitten. Ja, recht voor het podium. Als in recht voor waar Luke staat. Recht. Recht voor. Oh mijn god ik denk dat ik dit niet aan kan.

"Adinda ik kan het niet aan, ik kan dit niet. Het is zo dicht bij, wat als hij me herkent." Ik begin heel erg gestressed te raken.

"Mel rustig aan, hij zal je vast niet herkennen, hij is te druk met het optreden."

"Ja maar ik moet hem onder ogen komen na het optreden, ik kan het niet, ik bedoel we hebben teveel meegemaakt." Ik heb ongeveer het gevoel dat ik moet overgeven en het concert is nog niet eens begonnen. Ik kan het niet aan. Echt niet.

A/N

CLIFFORDHANGER AHAHAHAHAHA sorry ik vind dit persoonlijk heel grappig aangezien jullie niet van cliffordhangers houden, omg ik ben echt gemeen sorry love you all<3

ik hoop dat jullie blijven lezen ookal ben ik gemeen <3

qotd ~ vind je Hey Violet leuk?

aotd ~ ja omfg love love love love

xx

dani


Carry On • lrhWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu