Hoofdstuk 13

2.7K 159 31
                                    

(a/n de tijden lopen echt pittig erg door elkaar aangezien hier dus de film al uit is, maar ze naar rowyso gaan en sgfg is nog niet uit, maar ik vond dit wel fijn, sorry if ur confused <3)

Als ik wakker word van mijn wekker, zie ik dan mijn ouders weer in de kamer zijn en rustig liggen te slapen. Ik loop naar de badkamer en fix mijn haar. Dan trek ik mijn lichte denimshort, witte all time low tanktop en zwarte vans aan. Ik doe nog wat mascara op en loop naar Adinda's kamer en klop op de deur. Als ze opendoet kijk ik gelijk naar haar shirt en zij doet hetzelfde.

"We matchen!" lacht ze.

"Hahaha inderdaad!"

"Let's get some food!" zeg ik.'

Als we beneden zijn, pak ik 3 croissantjes, een geroosterd broodje en wat aardbeien yoghurt.

"Zullen we zo naar de Mediamarkt gaan om How Did We End Up Here te kopen?" vraagt Adinda.

"Wat is dat?"

"De film van 5SOS, hij is net vandaag uitgekomen."

"Uhm oke, is goed."

Als we klaar zijn met eten en lopen we naar de Mediamarkt. Als we bij de plek komen waar alle 5sos spullen staan zien we een hele boel meiden staan. Als ze ons zien krijgen we wat walgende blikken, waardoor Adinda en ik elkaar lachend aankijken. Ja kom op, ze kennen ons niet eens. We gaan in de rij staan en wachten tot we erbij kunnen. Dan komen er 2 bitchy uitziende meiden met bruin stijl haar achter ons staan.

"Tamara, heb je dat ene meisje op insta gezien die bevriend was met 5sos?" zegt de kleinere van de 2.

"Ja Abigail, ik snap echt niet waarom ze ze heeft laten zakken, echt een kutvriendin man. En dan die Adinda, wat een lelijk wijf." Zegt de langere.

Waarschijnlijk hadden ze niet door dat wij gewoon voor ze stonden. We kijken elkaar aan en draaien ons tegelijk om.

"Hey girllssss!" zeggen we tegelijk. Ze kijken ons met grote ogen aan en weten niet wat ze moeten zeggen. Dan herstelt het meisje wat volgens mij Abigail heet zich.

"Dus... Wat doen jullie hier?" vraagt ze bitchy.

"Nou meid, wij komen de film van 5SOS kopen." Zegt Adinda. Abigail kijkt haar boos aan.

"Zouden we een foto met jullie mogen?" vraagt Tamara dan. Abigail kijkt haar dan verschrikt aan. Tamara geeft haar een blik die ik niet kan plaatsen en dan vraagt ook abigail:

"Ja, zou dat mogen?"

"Uuh, tuurlijk." zeg ik een beetje verbaasd. Adinda pakt Tamara's telefoon een maakt een paar selfies.

"Dankjewel!" zegt Abigail en richt zich dan weer tot Tamara en begint een gesprek over jongens ofzo.

"Nou dat was raar..." zeg ik.

"Dat kun je wel zeggen ja." Stemt Adin in.

We kopen de film en lopen naar buiten. Daar komt een meisje met donkerblond golvend haar naar ons toe.

"Zou ik met jullie op de foto mogen? Ik kijk echt heel erg tegen jullie op." Zegt ze.

"Ja tuurlijk!" zeggen we allebei tegelijk.

"Hoe heet je?" vraag ik, nadat we de foto hebben genomen.

"Ik ben Floor." Glimlacht ze.

"Wat is je twitternaam? Dan volgen we je even." Zegt Adinda.

"Willen jullie dat echt doen?" vraagt Floor.

"Natuurlijk, wij zijn ook maar mensen en jij bent een van de weinigen die aardig tegen ons doet!" lach ik.

Ze geeft ons haar twitternaam en dan gaan we weer terug naar het hotel. Laat het filmkijken maar beginnen.

We pakken wat popcorn en cola, stoppen de dvd in de dvd-speler en gaan op bed liggen. Het is best een leuke film. Ookal weet ik alles over hun jeugd al, aangezien ik erbij was.

Na een half uur zie ik een foto op het beeld verschijnen die ik maar al te goed ken. Dit meen je toch niet... 

A/N

HALLOOOOOOO

OH MY FUCKING GOD IK STA OP #55 IN FANFICTION?!?!?!?! WHAT?!?!?! VANOCHTEND STOND IK NOG OP #795?! I DONT KNOW WHAT TO SAY OMFG TYSM ILY ALL HOLY SHIT

NIEUW HOOFDSTUK!!!! idk waarom ik dit blijf zeggen aangezien jullie dat obvs ook zien bc jullie klikken erop omdat jullie blijkbaar een nieuw hoofdstuk willen lezen... mmmmm slim bezig danielle, echt slim...

maar oke, ik had gezegd dat 13 heel leuk zou zijn, maar eigenlijk is t gwn een normaal hoofdstuk en ik vind het gwn leuk om jullie heel excited te maken en dan te eindigen met een cliffordhanger... ik ben echt gemeen sorry

DIT WAS WEL GENOEG VOOR VANDAAG

IK HOU VAN adinda_99 & Chilzz_ en al mn andere baes❤  DOEI <3

xxxx

the lame girl named dani






Carry On • lrhWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu