POV KAJ
Stil is het om ons heen, niemand die ook maar één woord zegt. Zola staat naast me, onze handen zijn met elkaar verbonden. Natuurlijk mag ik zo niet denken, maar als dit niet gebeurt was, had Zola ook niet naast me gestaan. Toen ik eenmaal binnenkwam en Zola op me af kwam rennen voelde ik die liefde. Die liefde voor haar, sterker dan ooit. Ook al zag ik dat ze Samuel zijn blousje aanhad, wat betekende dat ze waarschijnlijk seks met elkaar gehad hadden voelde ik me toch iets opgelucht dat ze in mijn armen kwam, met veel verdriet.. dat dan weer wel. Het lijkt wel dat er de laatste een vloek over B-Brave raast, elke keer beland er of wel iemand van ons in het ziekenhuis of één van onze meisjes. 'Kaj?' Ik kijk opzij en 2 waterige ogen kijken me aan 'Waar zijn Lynn en Lymée?' 'Bij m'n moeder.. maak je geen zorgen' Ze legt haar hoofd tegen m'n borst en huilt zachtjes verder. De deur van Noa haar kamer gaat open en Jai komt naar buiten. Zola laat me los en loopt naar 'm toe en slaat haar handen om hem heen. Hij knijpt zijn ogen dicht en begint ook te huilen 'Ik wil haar niet kwijt..' 'Dat raak je ook niet lieverd..' zegt Zola tegen 'm. 'Misschien kunnen jullie beter naar huis gaan, hier valt toch niets anders te doen dan wachten.. Noa haar ouders komen zo' Zola knikt en draait zich om. 'Ik blijf anders wel, ik ga je hier niet alleen laten.. De meiden wachten ook op jullie' zegt Dioni als Jai weer naast 'm komt zitten. Samuel kijkt naar Zola, Zola kijkt terug. Toch zou ik wel willen weten wat er tussen die twee gespeeld heeft, of nog steeds speelt. Niet dat ik daar iets aan heb, bedoel ik ben zelf enorm de fout in gegaan.
'Ja.. ik weet wat je denkt' zegt ze zacht. 'Hij heeft mij liefde gegeven Kaj, dat doe nog steeds.. maar hij gunt mij jou.. en jou mij' Ik zucht diep, moet ik dit nou als blij ervaren. 'We moeten opnieuw beginnen, samen.. met z'n viertjes' Ze knikt 'Dit is wel echt je laatste kans Kaj.. Ik kan het niet aan om nog eens iemand te verliezen' Ze komt met haar lichaam naar voren en slaat haar armen om m'n nek. 'Ik hou van je' fluister ik in haar oor. 'Ik wil naar huis, even in bad ofzo..' Ze pakt m'n rechterhand en zo rijden we naar huis, ons huis.
Het bad loopt vol, ik steek wat kaarsjes op en stop m'n telefoon in de musicbox. In haar badjas komt Zola de badkamer binnenlopen. Ze lacht 'Je bent lief. ' Ze geeft me een zoen. Ik trek m'n boxer uit en stap in het warme water, Zola stapt me achterna en komt tegen m'n lichaam liggen. 'Kaj? Nog één keer over die Amarins.. ' 'Moet het?' 'Ben je..' 'Nee, ik ben niet de vader van haar kind.. Ik maak alleen maar kinderen met mooie vrouwen' Ze grinninkt gelukkig en draait ze om 'Je moet nu wel heel erg oppassen, je bent enorm sexy bezig en liggen beide naakt in bad' 'Ohja? Wat zou er dan kunnen gebeuren meneer?' 'Dat ga ik u niet meer uitleggen mevrouw, wel dat als je binnen 3 seconden niet bent omgedraaid je straks de vloer mag dweilen..' '3.. 2..' fluisterd ze zacht 'No net te laat' kus ik haar mond voordat ze de 1 nog kan uitspreken. Haar benen klemt ze ongemakkelijk om m'n middel en kust me, onze tongen verbinden en samen delen we onze liefde. Die voorlopig niet weer stuk gaat.
JE LEEST
Ik laat je niet los.. ft. Kaj van der Voort
FanfictionIk laat je niet los... Zola (19) woont samen met haar dochtertje Lynn (2) in het huis van haar ouders, die een halfjaar terug omkwamen bij een ernstig auto-ongeluk. De vader van Lynn wil niets meer met Zola en hun dochter te maken hebben. Zol...