POV Kaj
De laatste spulletjes pak ik uit m'n kast en leg het in de koffer, alles? Alles. Vanavond staan we met BBrave in de melkweg in Amsterdam, iets waar we als band enorm naar toe hebben gewerkt. 'Ben je er klaar voor?' Zola staat in de deuropening van onze slaapkamer, een glimlach op haar gezicht. Ze loopt naar me toe en legt haar armen in m'n nek. 'Gezonde spanning denk ik..' M'n handen vinden haar heupen waarna een liefdevolle zoen volgt. 'De afstand wordt steeds groter..' grinnikt ze als ze naar beneden kijkt. 'Nog eventjes.. dan is het weer normaal' Ze knikt en geeft me nogmaals een kus. In de woonkamer klinkt de bel, daar zul je de jongens hebben. Ik pak m'n koffer en m'n jas, loop naar de gang. 'Tot straks!' Zola knikt en geeft me nog een afscheidskus. 'Ik ga Lynn wakker maken.. tot zo!' Ik maak de voordeur open en loop naar beneden, waar de jongens inderdaad al op me staan te wachten. 'Gast.. duurt het zolang om beneden te komen?' 'Moest natuurlijk afscheid nemen van m'n meisje..' Dioni slaat de armen om zich heen en tuit zijn lippen 'Honnetjeponnetje.. ' 'Jaja, nu weten we het wel weer' Cassius begint te lachen. 'Everyone ready?' Iedereen knikt. 'Let's go!'
Als we even later aankomen rijden valt mijn mond open van verbazing, meters lange rijen fans staan al te wachten voor de ingang, dan te bedenken dat het nog minstens 7 uur duurt voordat we beginnen met het concert. Lachend pak ik m'n telefoon en open ik twitter:
@KAJVANDERVOORT; Lieve mensen die al in de rij staan voor Melkweg, please take care of yourself! See u tonight!
Gelijk ontploft m'n telefoon van RT's en Fave's. Veilig aan de achterkant van het gebouw aangekomen stappen we uit het busje en lopen we de zaal binnen. 'Wauw! Supervet!' Dioni komt naast me staan 'Te gek dat we bereikt hebben met z'n allen' Ik knik bevestigend 'Wie had dat nou gedacht vorig jaar?' 'Niemand?' Ineens beginnen m'n handen toch wat klam te worden van de zenuwen. We lopen naar onze kleedkamers en maken ons klaar voor de soundcheck. Nog snel kijk ik uit het raam, gillende fans zwaaien naar me. Nog altijd is het ongelofelijk, dit is waar ik vroeger van droomde.. Nu sta ik hier vanavond met m'n 4 beste vrienden, m'n dromen uit te oefenen voor een uitverkochte zaal fans. De muziek begint en is het tijd voor de soundcheck. Vanavond doen we ook een aantal nieuwe nummers, benieuwd hoe de fans erop gaan reageren. 'Gast, we gaan eten kom?' Jai geeft mee een klop op m'n schouders en haalt me hierdoor uit m'n gedachten. Tijdens het diner worden alle dingen nog eens doorgenomen, kleding, styling.. visagie. De deur van de kleedkamer gaat open en Samuel komt binnen, Lynn op z'n arm. 'Iemand is een beetje verdrietig..' Wanneer ze me ziet steekt ze haar handen naar me uit, traantjes rollen over haar wangen. 'Héj.. Wat is er aan de hand?' Ze plant zichzelf neer op m'n schoot en houd haar Koes stevig tegen zich aan, Zola komt ook binnen met haar jas in de hand. 'Hej!' Ze geeft de jongens om de beurt een knuffel en komt naast me zitten, geeft me een kus en aait daarna Lynn zachtjes over haar haar. 'Ze schrok van de meiden die buiten stonden, begonnen ineens te schreeuwen en kwamen op ons af gerend' 'Je vader was gelukkig bij me, we zijn nu safe' 'Gelukkig..' Ze knikt en legt haar hoofd tegen m'n schouder. 'Baby is druk..' fluistert ze zacht. Ik leg m'n hand op haar buik en voel inderdaad beweging. 'Ooooooh mag ik ook voelen?' gilt Dioni door de kleedkamer. Zola knikt lachend, binnen 10 seconden is haar hele buik vol gelegd met alle handen van de jongens. Snel maak ik er 'n foto van en plaats '.
@KAJVANDERVOORT; Zelfs de allerkleinste is exited! (afbeelding)
'Boys, met een kwartiertje gaan we live. Dames jullie mogen naar de VIP ruimte gaan' Manager is serieus, iedereen moet dan ook om hem lachen. Iedereen neemt 'afscheid' van z'n meisje en vertrekken we naar het podium om tot onszelf te komen. 'Dat dit zeker niet de laatste keer mag zijn..' Onze handen komen samen en we doen onze yell. De opening begint en gegil van hier tot tokyo komt ons tegemoed.
De show is werkelijk fantastisch, zoveel energie heb ik nog nooit gehad! Zoveel mensen zie ik genieten van onze muziek, heerlijk! Na de show lopen we met de boys terug naar de kleedkamer, waar de meiden ons staan op de wachten. Met onze lekkere bezwete lichamen vallen we best moe in hun armen. 'Ik ben supertrots op je!' Onze lippen vinden elkaar 'Thx love!' Ik werp een blik op de bank, zie dat Lynn als een blok in slaap is gevallen. 'Die kon 't niet opbrengen..' Zola schud lachend haar hoofd. 'De jongens en ik willen nog even de stad in straks.. vind je dat erg?' 'Nee, tuurlijk niet! ik zie je wel weer thuis komen' 'Ben je met pap meegereden?' Ze knikt 'Hij brengt ons zo ook thuis..' 'Dan is het goed.' Ik kleed me om en zeg de crew gedag. De meiden gaan naar huis en wij stappen vol energie in het busje. Eindelijk MANNENTIJD! 'Wat doen we? Air?' Cassius stelt t voor en iedereen is t met 'm eens.
Drankje na drankje giet ik in m'n mond, bloedmooie dames staan om ons heen te dansen. Ééntje valt me op, ze komt naar me toe gelopen en stelt zich voor 'Amarins' 'Kaj.. Je bent mooi' fluister ik in haar oor. Diep in m'n hart weet ik dat ik de verkeerde kant uitga, maar weet ik mezelf op één of andere manier niet te stoppen. M'n handen leg ik op haar heup en voordat ik het weet zijn onze tongen met elkaar aan het spelen. Opeens voel ik een duw in m'n rug 'GAST! Waar ben je in godsnaam mee bezig?' Een nogal boze Samuel en Dioni staan nu tegenover me 'Bemoei jullie met je eigen zaken man, laat me lekker me gang gaan' Samuel pakt m'n arm en sleept me mee naar buiten. 'Je hebt teveel gezopen man.. Hoe ga je dit aan Zola uitleggen?' 'Niet?' Samuel lacht een beetje.. 'You're to late..' en laat me z'n twitterscherm zien. Nog geen 5 minuten later staat het al op twitter, inclusief foto's. 'Ach, leest Zol toch niet..' spreek ik uit, zo dronken als ik ben. De jongens bestellen een taxi en zetten me thuis af. 'We zien je morgen wel weer..'
JE LEEST
Ik laat je niet los.. ft. Kaj van der Voort
Fiksi PenggemarIk laat je niet los... Zola (19) woont samen met haar dochtertje Lynn (2) in het huis van haar ouders, die een halfjaar terug omkwamen bij een ernstig auto-ongeluk. De vader van Lynn wil niets meer met Zola en hun dochter te maken hebben. Zol...