"Arkadaşlar SBS sınavını atlattığım için yaz boyunca sık sık yeni bölümler gelecek. Tatile gittiğimde ise oradan yazmayı planlıyorum. Arkadaşlar ne olur vote ve yorumlardan beni mahrum etmeyin çünkü onlar ne kadar çok olursa yazma aşkım dahada alevleniyor.
"James-Emily taraftarlarına kötü haberlerim olabilir çünkü... yada söylemeyim değilmi süprizi kaçmaın..."
Multimedyada James ve Emily var... Yine çok konuştum neyse SİZE İYİ OKUMALAR UMARIM SEVERSİNİZ!
Herkes masada oturmuş konuşuyordu. Benim geldiğimi gören Harry bir şey diyecek gibi olsa da ona aldırış etmeden James’in yanına kuruldum. Sadece merhabayla yetinip önümdeki kadehe iyice bakıp kafama diktim. Birden içince bile süper etkisi oluyordu. “Hazırsanız alışverişe gidelim okul kaydınız yapıldı ve yarın okulda ki ilk gününüz…” dedi Louis. Ben kafamı sallayarak onaylasam da hiç gitmek istemiyordum. Kafamla onaylayıp masadan kalktım. Tabi benimle birlikte James ve Louis’te kalkmıştı.
Alışveriş merkezine varınca James elimi tutup arabadan indirdi. İçeri girdiğimizde direk gözüme “Victoria Secret” mağzası çarptı. Hemen oraya doğru gitmek istesem de yanımda iki tane erkek olduğunu hatırlayınca bu fikrimden vaz geçtim.
Louis beni öyle bir mağzaya soktu ki… “Bu siyah etek, beyaz gömlek, siyah pantolon… hepsi denenecek” dediğinde “Galiba unutuyorsunuz ben 15 yaşındayım ve bunlar 30-40 yaşındaki bayanların giyeceği giysiler” dediğimde morali biraz bozulmuş gibi oldu ama onu üzmemek için kabine gidip denedim. Çıktığımda çok mutlu olmuştu ve bu yüzden diğerlerini de denedim. Bu sırada o da James’e takım elbise denetiyordu. İstemeye istemeye de olsa denettiği kıyafetleri satın almak zorunda kaldık, en azından Louis ödüyordu. Bu mağazadan sonra istediğimiz mağazalara girdik. Okul formalarını da alınca iş bitecekti. Ben almıştım ama James ortada yoktu. Birkaç dakika sonra elinde bir poşetle geri döndü. Poşeti bana verip kendide okul kıyafetlerini aldı.
Eve vardığımızda poşeti ona geri verdiğimde eğilip kulağıma “Bu gece bunları giy ve odama gel dediğinde ağzım bir karış açık kalmıştı. Odama çıkıp alınanları dolaba yerleştirdiğim gibi odadan çıktım. Aşağıya inip kadehini elinden aldığım Louis –tekrar- köpürmeye başlamışatı. Onu duymazdan gelip James’in gözlerinin içine bakmaya başladım.
James ayağa kalkıp “Yarın okula başlayacağımız için dinlenmemiz gerekiyor” diyerek kibarca yatacağını söyledi. Yanımdan geçerken kulağıma “Sende hazırlan ve yanıma gel” dediğinde bana verdiği poşet aklıma geldi. Onu şifonyerimin üzerine bırakmıştım. Ayağa kalkıp “Ben de yatsam iyi olacak” diyip odadakilere göz gezdirdim. Andrey, Nina, Benjamin, Ken ve Emma kıkırdarlarken Harry ve Nick öfkeli görünüyordu Louis kanını içtiğim için zaten sinirliydi.
Odama çıkıp poşeti yatağın üstüne boşaltım. Köpek şeklinde pufuduk ve kareli pijamayla karşılaşınca çok sevindim. Hemen onları üzerime geçirip pufudukları giydim. Kapıyı aralayıp sağa sola baktığımda kimseyi görmeyince James’in odasına doğru koştum.
İçeri girdiğimde aynı pijamaları giydiğimizi görünce gözlerim doldu. Koşup ona sarıldım. Kokusunu içime çektim ve saçlarını bozdum “Küçük hanım saçlarımı bozmamalıydınız” dediğinde geri geri gitmeye başlamıştım. Sırtımı kapıya yasladığımda yüzünde derin bir sırıtış görünce aklıma tek kaçış yolu kapıyı açmak geldi. Onun sırıtışına karşılık benim şahane gülümsememden dolayı dikkati dağılınca bu fırsatı değerlendirdim.
Merdivenlerden hızla inerken oda arkamdan geliyordu. Salonun kapısı açıktı ve kimse yoktu. Oraya dalıp koltukların üzerindeki yastıkları ona fırlatmaya başladım yastık kalmayınca üzerime gelmeye başladı. Burnumun dibinde bitince beni kucakladığı için bir çığlık kopardım bu aralar aklı 5 karış havada olduğu için beni yere bıraktı bende vampir hızımla kapıdan çıkarken…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BENİ ÇAĞIRDI
VampireAşkı kendi içinde keşveden ve bu aşk yüzünden acıyla kıvranan bir kızın hikayesi. Kanınızın damarlarınızdan çekildiğini hissedeceksiniz...