6.bölüm

14.1K 745 107
                                    

Büyük uğraşlar vererek bu bölümleri paylaşıyorum. İnstagramdan bana destek olursanız çok memnun olurum. 

İnstagram: yazar editör semra imamoglu


Mircan Taha'nın Hira'yı ahtapot gibi saran kollarından tutarak uzaklaştırdı, bunun üzerine Taha yumruk atmak istedi ama Mircan yumruğunu havada yakaladı.

Olay çıkmasın diye Mircan onu sadece uzak tutmaya çalışıyordu ama Taha'nın pes etmeye niyeti yoktu, Hira'yı Mircan'dan korumak istercesine kolundan tutup arkasına çekti.

Mircan böyle yaptığı için kendine kızsa da bugünden sonra bu kadın onun soyadını taşımaya adım atmıştı öyle el alemin adamına sarılmasını asla kabul edemezdi bunun için sesini yükselterek "Hira yanıma gel." dedi.

Taha, "Bana kafanı gözünü patlattırma adam sen kimsin de Hira'ya emir veriyorsun?" diyerek hayatının en büyük hatasını yaptı.

Mircan hiç fırsat vermeden direk sıkı bir kafa çaktı Taha'ya bunun etkisiyle Taha yere düştü, Hira Taha'nın kana bulaşmış burnunu görünce, "İyi misin?" diyerek yanına eğildi.

Hira'nın eğilmesiyle Mircan onu kolundan tutup Taha'nın yanından çekti ve arabaya doğru sürüklemeye başladı, Hira'nın öyle sürüklenerek yanından çekilmesine sinir olan Taha, "Bunu hesabını vereceksin pislik herif, Hira arayacağım bir tanem." diye bağırdı.

Arabaya bindiklerinde Mircan burnundan soluyordu "Seni şimdi bir kez uyaracağım Hira Maranlı, bu adam ya da herhangi bir adam senin bir metre yakınına bile yanaşırsa bunun hesabını çok fena ödersin." diyerek bağırdı.

"Ben şu an hâlâ bir Karadağlıyım bana karışamazsın."

"Çok değil iki hafta sonra bir Maranlı olacaksın."

"Emin ol bunun için heyecandan çıldırıyorum, şunu unutma sadece defter üzerinde kocam olacaksın, bu yüzden karışamazsın."

"Kim o herif?"

"Sen ve o iğrenç töreleriniz olmasaydı onunla evleniyor olacaktım şimdi."

"Bana bak kimse kim artık onu görmeyeceksin, bu eğer duyulursa senin için hiç iyi olmaz."

"Ne olur töreleriniz hakkımda hüküm mü verir, öldürürler mi beni?"

"Onların eline bırakmam seni, benim adıma yakışır şekilde yaşamazsan sonuçlarına katlanmak zorunda kalırsın."

"Senden nefret ediyorum."

"Sevmeni istemiyorum zaten, hareketlerine dikkat et yeter, benim de seni sevdiğim söylenemez."

"Durdur arabayı." dedi Hira fakat Mircan duymazlıktan geldi, Hira birkaç kez daha tekrarladı fakat Mircan durmadı.

Hira bunun üzerine kafasını çevirip arkaya baktı boş olduğunu da görünce sert bir şekilde el frenini çekti ve araba acı bir frenle durdu. Dururken de diğer yöne doğru döndü.

Mircan neye uğradığını şaşırmıştı, Hira araba durunca kapıyı açıp indi tekrar kapamadan "Seninle olmak zorunda olduğum için kendimden de nefret ediyorum."  dedi ve kapadı ardından karşıya geçip ters istikamete giden bir taksiye bindi.
*******

Mircan arabanın içinde hayret içerisinde beklerken yüksek sesle, "Vay deli!" diye söylendi. Arabanın ani duruşundan sonra ancak kendine geliyordu ve artık korkmaya başlamıştı, en az kendisi kadar deli bir kadın vardı karşısında ve Mircan bundan sonra ne yapacağını bilmiyordu.

Hira bir şeyin farkında değildi, sanki Mircan da bu işin meraklısıymış gibi davranıyordu ona ama Mircan da bu evliliğe mecbur kalmıştı. Namus namustu ve kesinlikle öyle davranmak  zorundaydı, demek bu kadar çok seviyordu o adamı. Mircan gerildi, bir insanın kalbinden vurulmasının ne demek olduğunu çok iyi biliyordu ve bunun için hissizleşiyordu. Kendisi de bir kez gerçekten âşık olmuştu. Hâlâ bile onu unutup unutmadığına emin değildi.

Bir Kan Davası BERDEL'iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin