Hira üzerine prangaların vurulup zindanlara atılacağının resmi belgesi karşısında duruyordu.
Nikâh davetiyesi...
İstemsizce kutunun en üstündeki kelebekli ruloyu alıp açtı ve içindeki sıkıntıyla okumaya başladı.
Hira & Mircan
Birbirlerini seven ve evlenmeye karar veren iki gencin trajikomik evlenme hikâyesi. Sakın kaçırmayın!
Aileleri
Karadağ ve Maran20.08.2015
PAZAR
Florya tesissleri"Vay pislik demek birbirlerini seven ve evlenmeye karar veren iki gencin trajikomik evlenme hikâyesi. Sakın kaçırmayın! Heee sorarım ben sana"
Sesli sesli söylenirken hiç düşünmeden telefonu aldı ve numarasını tuşladı, iki kez çalmadan sonra açıldı.
"Alo, Mircan Ağa şimdi beni iyi dinle bu davetiyelerin yenisi ve o saçma giriş sözü değişmiş olarak bu akşama kadar elimde olacak, sen beni çevremdekikere madaramı edeceksin?"
"Hakkediyorsun, bana bırakacağına kendin ilgilenseydin," dedi ve kapadı telefonu.
Pislik herif yine yüzüne kapamıştı telefonu, "Sen göreceksin ağa bozuntusu." diyerek kısa bir çığlıktan sonra beş kez aradı açmadı, açana kadar arayacaktı.
Altıncı aramasında telefon açılmıştı ama Hira söylenmekten fark etmemişti ve odada hem söylenip hem dört dönüyordu.
"Bunu hesabını vereceksin, kaba herif, aptal, ağa bozuntusu, yobaz ayı."
Mircan'ın, "Bu söylediklerine layık olmaya çalışacağım, demesiyle söylediklerini duyduğunu anlayan Hira çabuk toparlandı.
"Bana bak Mircan Ağa telefon öyle değil böyle kapatılır!" deyip kapadı telefonu suratına.
Aramasını bekledi ama Mircan aramadı bir iki dakika sonra mesaj geldi gelen kısmında Mircan Ağa yazıyordu, keyifle açtı, cesaret edip arayamamıştı çünkü...
Mircan Ağa,
"Diğer davetiyelere bak."
Diğer davetiyelere bak mı? Bu da neydi şimdi diye düşünüp alltan bir davetiye aldı, henüz rulo yapılmamışlardı. En üsteki örnek davetiye olurdu alttaki ne alaka diye düşünürken okumaya başladı.
Hira & Mircan
SoIuk kentin aIın yazısı vuruIur dağIara, İçinde kumraI bir çınardır sevdiğim, EğiIip yüreğinden ezgiIer içtiğim, birIikte mutIuIuğa karar verdiğim...
Düğün Törenimizde bizimIe beraber oImanızdan mutIuIuk duyacağız.
Karadağ ve Mardan
Aileleri20.08.2015
PAZAR
Florya tesissleriGıcıklık olsun diye mi yapmıştı bunu yani?
İşte şimdi gerçekten korkuyordu bu adam cidden tehlikeli bir adamdı...
Yarın bir gün neler yapar kim bilir acaba? Taktik değiştirip uslu bir kız mı olsam diye düşündü ama bu onun fıtratına ters bir durumdu.
Düşüncesi bile kanını dondurdu cin olmadan şeytan çarpmaması gerektiğini ona öğretecekti...
**************Mircan...
"Senin o eteklerindeki taşları bir bir yere dökeceğim yedi tepeli şehrin cadısı ve itaat etmeyi öğreneceksin...
Bütün benliğini alacağım senden ve arabamdan öyle rest çekip gitmenin, ukalalıklarının hepsinin cezasını çekeceksin...
Süt dökmüş kuzu olana kadar damarına basa basa kedinin fareyle oynadığı gibi oynayacağım seninle...
Demek öyle değil böyle kapanır hee telefon..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kan Davası BERDEL'i
Fiksi UmumYillardir süregelen bir kan davasinin son kurbanları bir birine Berdelle baglanan iki genc nefret, tutku, ask ve kendinizden bir parca bukabileceginiz bir kitap