Prolog

550 61 7
                                    

Każda dziewczyna chce złego chłopaka, który będzie dobry tylko dla niej, a każdy chłopak chce dobrą dziewczynę, która będzie zła tylko dla niego.

Idealnie ułożona, porządna uczennica - Diana Denay. Była kojarzona w szkole, ale nie była aż tak bardzo popularna. Dostawała bardzo dobre oceny, miała przyjaciółkę. Po prostu chciała skończyć szkołę i dostać się na dobrą uczelnię

Niall'a kojarzyło więcej osób niż Dianę. Był przystojnym brunetem z dobym gustem muzycznym. Nie miał piątek od góry do dołu, jego oceny, nie ukrywając, były fatalne. Najważniejszym punktem w jego życiu byli zdecydowanie znajomi. A co do przyszłości, nie miał dokładnie sprecyzowanego pomysłu na siebie. Jednak czy za tym popularnym chłopakiem, nie ukrywał się ktoś inny? Może Niall wcale nie był dupkiem i łamaczem serc? A może jednak...?

Wiadomo, że w planowaniu nie zawsze wszystko wychodzi idealnie. Diana po prostu chciała spędzić idealne ferie w Tajlandii, potem wrócić do szkoły i wieść dalej życie idealnej córki i uczennicy. Jednak odczas swojej podróży Diana zaczyna rozumieć wiele rzeczy. Odkrywa także, że Niall, na którego nigdy wcześniej nie zwracała większej uwagii stał się dla niej ważny. Znaczył dla niej coś więcej. Nie był wtedy tylko kolegą...

Wiadomo nie od dziś, że ludzie zakochani zachowują się inaczej. Jak to wszystko wpłynie na Dianę? I kim tak naprawdę okaże się Niall?

What a feeling || n.hOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz