Aštuonetas

263 27 2
                                    

Saulės spinduliai pasiekė traukinio langus ir iš karto atsikėliau. Dar niekada nebuvau miegojus sėdėdama. Alkis raižė pilvą. Atsimerkusi pamačiau jog viena mergina nemiega. O kiti, regis, labai mėgavosi miegu. Tik kažkas traukinyje buvo... skirtinga.

Iš lagamino išsitraukiau buteliuką ir atsigėriau. Gailėjausi, jog nepasiemiau valgyti. Dar ryte mama zyzė ir prašė, kad įsidėčiau sumuštinį. Apsidairiau, apžiūrėjau keleivius. O kur kiti?
Atsistojau ir pajudinau jau nemiegančią merginą.
-Suskaičiuok kiek yra keleivių,-paliepiau jai. Ji žvilgtelėjo į mane lyg į savo gyvūną.
-Ką noriu tą darau,-mergina vėl pasinėrė į savo žurnalą.
Dabar norėjau būti Džina. Ji pradėtų pykti, ant šitos merginos, o aš... nieko nepasakiusi nuėjau pati suskaičiuoti.
Vienoje kupė suskaičiavau septynis, dar pridėjau save. Nuėjau į kitą kupė, o ten...
-Aaaa!
Iš kart į kupė prie manęs atbėgo Džina. -Kas yra, Kleo?-ji paglostė man nugarą, o aš susiėmiau už galvos.
-Dingo dešimt žmonių. Dešimt prakeiktų žmonių, dešimt prakeiktų...-kartojau tą patį sakinį. Kažkas manyje rėkė, negalėjau tylėti. Lyg mano smegenyse būtų kažkas įsilaužęs.
Džina liko stovėti prie manęs:
-Negali būti,-purtė galvą ji, tuo tarpu aš vis kartojau tą patį sakinį.
-Užsičiaupk!-Džinos kantrybė trūko.
O tada smegenyse skausmas dingo, aš nutylau ir klausiamai pažiūrėjau į ją - pačią drąsiausią merginą, kurią buvau sutikusi.
-Tai neįmanoma, tai tikrai neįmanoma,-ji smarkiai suspaudė lūpas.-Einu tai visiems pranešti.
Ji greitai išėjo iš kupė, o aš likau stovėti viena.
-Ei, jūs! Kelkitės!-girdėjau ryžtingą Džinos balsą. Tada sėdynės sugirgždėjo ir aš nuėjau pas juos.

Po paskelbtos žinios visi buvo išsigandę kaip niekada.
-Manau, jog turime susipažinti. Mūsų liko tik aštuoni!-Džina sugalvojo.
Visi linktelėjo, ir viena mergina atsistojo.
-Aš Kvin. Važiavau į Londoną dėl tėčio, jis susirgo reta liga. Labai dėl jo nerimauju,-žvilgtelėjau į jos randą ant kaklo.
Dabar atsistojo ta mergina, kuri skaitė žurnalą:
-Aš Klerė. Jūs niekada nepagalvojote apie telefoną? Juk mes galime paskambinti ir paprašyti pagalbos,-Klerė išsitraukė telefoną iš plačių džinsų kišenės. Jautėsi protingiausia.
Bet telefonas neveikė.
-Tikrai apie tai nepagalvojome,-atsiduso Džina.-Dėkui, jog pabandei.
-Aš Edisonas. Keliauju aplink pasaulį vienas,-jis net nepanoro atsistoti. Šyptelėjau.
-Aš Breidenas.
Visi žvilgtelėjo į kupės galą. Pačiame kampe sėdėjo išvaizdus vaikinas.
-Ir nekenčiu tokių susipažinimų,-jis gūžtelėjo ir žvilgtelėjo į mane.
Niekada nebuvau jo pastebėjus.
Visi vėl atsisuko į priekį, dabar atsistojo Aristėja.
-Man dešimt metų, aš Aristėja. Važiavau pas savo vyresnę seserį, norėjau ją aplankyti.
Ir tada atsistojo paskutinis vaikinas.
-Aš Akihiro, esu iš Korėjos,-akcento buvo beveik negirdėti.
Ir vėl atsisėdo.
-Puiku,-suplojo rankomis Džina.-Aš Džina, mano gimtasis miestas yra Londonas.
-Gerai, jau gana,-garsiai pasakė Edisonas, aš prunkštelėjau.
Džina pavartė akis.
-Edisonai,-pasilenkiau prie jo ausies, nes sėdėjo prieš mane.-Turime papasakoti apie knygą.
Jo akyse sužibo žvaigždutės:
-Taip, visai pamiršau.
Jis išsitraukė knygą ir atsikosėjo.
-Vakar naktį kartu su Kleo radome kelis pabrauktus sakinius, kurie mums kėlė įtarimą,-jis padavė knygą Džinai ir atvertė septyniasdešimt trečią puslapį. Ji perskaitė:
-Kaip suprasti "vidurinę"?
-Mes šito irgi nesupratome,-gūžtelėjau.
-Kas ten parašyta?-Kvin atsistojo prie Džinos ir Edisono, taip pat perskaitė.-Galbūt netyčia pabraukė ir nebegalėjo ištrinti.
Nusijuokiau su Aristėja.

Pradėjome trankyti duris, visas linksmumas baigėsi. Buvome išsigandę. Nenorėjome mirti traukinyje, tokie jauni ir išvargę. Labiausiai gailėjausi ir bijojau dėl Aristėjos. Ji tokia jauna...

Pavargę sėdėjome, gėrėme vandenį.
-Tikriausiai čia mirsime,-ištarė Akihiro, visiškai susitaikydamas su šia mintimi.

Ir traukinys sustojo. Taip, sustojo. Negalėjome patikėti.
Sutrikę atsistojome ir nuėjome prie durų, bet jos neatsidarė.
Klerė ištraukė kažkokį lapelį ir perskaitė:
-Suraskite Mają,-garsiai perskaitė. Džina grubiai išplėšė lapelį iš rankų, jame buvo parašyta:

Suraskite Mają, XX V

Traukinys į mirtįDonde viven las historias. Descúbrelo ahora