Part 2

5.5K 618 190
                                    

~Αλλου εισαι, αλλου ειμαι και αλλου θα 'πρεπε να 'μαστε....~

"Θάλεια?" Είπε η Ελιζα καθώς μπήκε στο δωμάτιο του Πέτρου.

"Εδώ!" Είπα και βγήκα από τα παπλώματα.

"Θάλεια μου θέλω να μου κάνεις μια χάρη."

"Κι άλλη?" Ουπς μου ξέφυγε.

"Το ξέρω ότι τελευταία σε εχω κουράσει με το γάμο και έχεις και το γκαλά...."

"Μαμα, χαίρομαι που σε βοηθάω με το γάμο και είμαι δίπλα σου σε αυτή την μαγικη στιγμή της ζωής σου. Δεν με κουραζεις. Χαλάρωσε."

"Τότε θα ήθελα να κάνεις άλλη μια μεγάλη χάρη στην μανούλα σου." Ωχ!

"Πες το!"

"Θυμάσαι τον Ιάσονα?"

"Να πάρει! Τι εγινε με εκείνον?"

Ο Ιάσονας ήταν μια αποτυχημένη προσπάθεια της Ελιζας να ξεχάσω τον Πέτρο. Πριν ένα μήνα περίπου κάναμε τραπέζι σε εκείνον και την οικογένεια του. Δεν μου έχει κάνει κάτι απλά...Πως να το εξηγήσω? Λοιπόν δεν υπάρχει εξήγηση για το πως νιώθω για εκείνον. Ας πούμε ότι είναι καλύτερα να μην τον βλέπω. Είναι από τα ατομα που ακόμα κι αν δεν έχεις γνωρίσει καλά σου σπάνε τα νεύρα με τον τουπέ τους.

"Θάλεια μου, μην μιλάς έτσι."

"Μου σπάει τα νεύρα."

"Ναι αλλά αυτός θα είναι ο συνοδός σου στον γάμο."

"Τι? Όχι!"

"Θάλεια μου..."

"Δεν το κάνω. Γιατί πρέπει να έχω σύνοδο? Θα πάω μόνη μου! Δεν χρειαζομαι κάποιον διπλα μου." Την διέκοψα.

"Δεν θέλω να είσαι μόνη σου."

"Το αντέχω."

"Δεν θέλω αυτή τη σημαντική μέρα να είσαι μόνη σου. Και το θέμα έχει κλείσει. Ο Ιάσονας έχει ενημερωθεί και θα βγείτε για φαγητό σήμερα." Είπε αυστηρά.

"Γιατί το κανεις αυτο?"

"Δεν αντέχω να σε βλέπω κλεισμένη μέσα στο σπίτι. Πρέπει να βγεις έξω να γνωρίσεις κόσμο. Να ξεχάσεις τον Πέτρο. Χάνεις τις καλύτερες στιγμές της ζωής σου."

"Δεν φταίω εγώ γι'αυτό. Άλλος την κατέστρεψε!" Της φώναξα. Γιατί γαμωτο φωνάζω στην Ελιζα? Δεν φταίει εκείνη. Μόνο το καλό μου θέλει. "Συγγνώμη που σου φώναξα, δεν φταις εσύ, θα βγω σήμερα με τον Ιάσονα και θα προσπαθήσω να είμαι καλή μαζι του."

"Ωραία." Είπε και με αγκάλιασε.

"Θα είμαι και πάλι χαρούμενη και θα τον ξεπεράσω." Της ψιθύρισα αλλά πιο πολύ αυτή η συμβουλή απευθυνόταν στον εαυτό μου. Πρέπει επιτέλους να βρω τον παλιό μου εαυτό και να προχωρήσω.

Ο κλέφτης της καρδιάς μου: Εσύ και εγώ. [✔]Where stories live. Discover now