Part 6

6K 637 144
                                    


~Τσακωνονταν συνεχεια μεταξυ τους, αλλα ειχαν ενα κοινο, ηταν τρελοι ο ενας για τον αλλον.~

Τι περίμενα η χαζή? Γιατί το έκανα αυτο στον εαυτό μου? Αφου ξέρω ότι ειναι με την Εύα γιατί ενεδωσα χθες το βράδυ? Έπρεπε να αντισταθώ.

Το χέρι του Πέτρου βρέθηκε στο μπούτι μου και με χάιδευε. Τιναξα το χέρι του μακριά μου και σηκώθηκα να φύγω. Ε όχι!! Αυτό πάρα πάει. Δεν θα κάτσω να το ανεχτώ κι αυτό. Φτάνει!

Ανέβηκα στο δωμάτιό μου με γρήγορα βήματα και ετοιμάστηκα. Έχω να πάω για ψώνια μαζί με την Ειρήνη. Της το έχω υποσχεθεί και ίσως με ηρεμήσει λίγο.

Φόρεσα ένα μπλε απλό φορεματάκι και τα μαύρα μποτάκια μου. Τα μαλλιά μου τα έπιασα ένα κότσο και αφού πήρα τα πράγματά μου κατέβηκα για την κουζίνα. Εκεί βρήκα και τον Σωτήρη και την Ελιζα εκτος απο τον Πέτρο και την Εύα να τρώνε.

"Που πας Θάλεια μου?"με ρώτησε η Ελιζα.

"Μια βόλτα και μετά εχω ετοιμασίες για το γκαλά. Μην με περιμένετε, θα αργήσω." Είπα και κοίταξα τον Πέτρο.

"Και το σχολείο?"

"Δεν θα πάω σήμερα."

"Έχεις να οργανώσεις γκαλά?"με ρώτησε η Εύα.

"Ναι."

"Τι γκαλά?"

"Φιλανθρωπικό. Μπορώ να φύγω τώρα?"

"Θέλεις να σε πάω κάπου?" Με ρώτησε ο Πέτρος.

"Εσύ όχι!" είπα και κατέβηκα στο γκαράζ αφού φίλησα τον Σωτήρη και την Ελιζα.

Μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο και πριν ξεκινήσω ο Πέτρος βρέθηκε μπροστά από το αυτοκίνητο. Τώρα άμα τον πατήσω θα φταίω εγώ? Πόσα χρόνια θα πάω φυλακή για ένα φόνο?

Σταμάτησα το αμάξι και άνοιξα την πόρτα να βγω.

"Τι συμβαίνει Πέτρο?"

"Θάλεια συγγνώμη για πριν."

"Πέτρο δεν έγινε κάτι που δεν ήξερα. Απλά το είχα αποβάλλει ότι ανήκεις σε άλλη και ήθελα και πάλι να σε νιώσω. Χθες ήταν ένα λάθος και δεν θα επαναληφθεί. Έτσι κι αλλιώς μετά το γάμο και το γκαλά θα φύγεις."

"Θάλεια δεν πρόκειται να πάω πουθενά, θα μείνω εδώ."

"Πέτρο τώρα έχεις μια κοπέλα και εγώ έχω κάποιον που θέλω να συνεχίσω."

"Θάλεια, δεν θα τα παρατήσω αν δεν σε εχω και πάλι."

"Καλή τύχη με αυτο!"είπα και έφυγα.

Ο κλέφτης της καρδιάς μου: Εσύ και εγώ. [✔]Where stories live. Discover now