Part 8

6.1K 639 143
                                    

~Το να προσποιουμαι οτι δεν σε αγαπαω ειναι οτι πιο δυσκολο εχω κανει ποτε...~

Έτρεξα γρήγορα στο μπάνιο και άνοιξα κατευθείαν την πόρτα. Ο καθρέφτης ήταν σπασμένος και υπηρχαν αιματα. Κοίταξα τον Πέτρο και κρατούσε το χέρι του. Είχε κοψίματα και γυαλάκια επάνω του.

"Γαμώτο Πέτρο! Τι έκανες?" Του φώναξα.

"Πέτρο." Άκουσα τη φωνή της Ελίζας

Αχ ρε Πέτρο!

Έκανε μια γκριμάτσα, πράγμα που σήμαινε ότι πονάει.

Βλάκα!

Η Ελιζα τηλεφώνησε σε ένα προσωπικό ιατρό της οικογένειας και μετά από κάποια λεπτά ήρθε στο σπίτι μας. Φρόντισε το χέρι του Πέτρου και τον συμβούλεψε να προσέχει και να αλλάζει τις γάζες του.

Αφού έφυγε ο γιατρός, ο Πέτρος ανέβηκε στο δωμάτιο του και εγώ με την Ελιζα χαιρετησαμε τον Σωτήρη γιατί έπρεπε να φύγει. Μείναμε οι δυο μας στο σαλόνι αφού το πάρτυ ακυρώθηκε και αποφασίσαμε να δούμε μια ταινία.

[...]

"Πέτρο." Ειπα. Χτυπησα την πορτα του δωματιου του και μπήκα μέσα. Τον βρήκα ξαπλωμένο στο κρεβάτι του να βλέπει μια σειρά στο λάπτοπ του. "Σου έφερα κάτι να φας." Του είπα και άφησα τον δίσκο στο κομοδίνο του.

"Δεν πεινάω."

"Πέτρο, φάε." Είπα αυστηρά.

Κούνησε το κεφάλι του αρνητικά. Ξεροκέφαλος!

"Εγώ το αφήνω εδώ, και άμα πεινάσεις, φάε."

"Θάλεια."είπε με έναν ηρεμο τόνο στην φωνή του.

"Τι?"

"Έλα εδώ." Τον πλησίασα διστακτικά.

Το κινητό μου χτύπησε και διέκοψε τον Πέτρο από αυτό που ήθελε να μου πει.

Για να απαντήσω στον Ιάσονα πήγα λίγο πιο πέρα αλλά ο Πέτρος μου άρπαξε το κινητό και το έκλεισε.

"Γιατί το έκανες αυτό?"

"Τέρμα πια με αυτόν."

"Τι λες?"

"Δεν θέλω να τον πλησιάσεις ποτέ ξανά."

"Πέτρο μην γίνεσαι παράλογος."

"Τελείωσες με αυτόν , με άκουσες?"

"Μπορείς να μου πεις τι θέλεις από εμένα? Γιατί μου το κάνεις αυτό? Τη μια φεύγεις και την άλλη δεν θέλεις να μιλάω με τον Ιάσονα. Δεν ξέρω πια τι συμβαίνει."

Ο κλέφτης της καρδιάς μου: Εσύ και εγώ. [✔]Where stories live. Discover now