Part 15

5.2K 590 84
                                    

[...]

"Μωρό μου! Καρδιά μου! Άνδρα μου!" Ειπα ενω ο Άγγελος έχει ξυπνήσει. Μου γελάει και φαίνονται τα δοντάκια του. Αχου το καλό μου! Μεγάλωσε! Ποτέ ήταν η μέρα που μάθαμε με τον Πέτρο ότι η Ελιζα γεννούσε και τρέχαμε στο νοσοκομείο και τώρα ειμαστε μετά από ένα χρόνο εδώ.

"Τι?" Είπες ο Πέτρος μουρμουριζοντας.

"Τι τι?"

"Γιατί με ξυπνάς?"

"Εγώ πότε?"

"Τα μωρό μου και καρδιά μου?"

"Αυτά τα γλυκόλογα είναι για τον μπέμπη μου." Είπα και έδωσα ένα φιλί στον Άγγελο.

"Μμμμμμ." Προσπάθησα να κρύψω ένα γελάκι και σηκώθηκα να ντυθώ.

"Μικρό ζουζουνι μου παίρνεις και την Θάλεια τώρα. Θα σε φτιάξω εγώ όταν μεγαλώσεις."είπε ο Πέτρος και τον πήρε αγκαλιά.

"Κάποιος έχει παράπονα?"Είπα και τον πλησίασα.

"Αφού δεν μου δίνεις σημασία." Είπε ο Πέτρος. Μωρέ εγώ καλά λέω ότι κάνει σαν το μωρό.

"Εγώ?"ειπα ενω τον πλησιαζα. Αφησε στο κρεβάτι τον μπέμπη και γυρισε σε εμένα. Ανέβηκα πάνω στα πόδια του και έβαλα τα δικά μου αριστερά και δεξιά και τον φίλησα με πάθος. Οι γλώσσες μας μπλεχτηκαν μεταξύ τους προσφέροντας μας ένα υπέροχο φιλί.

Ο Πέτρος μου έβγαλε την μπλούζα και με έριξε πίσω στο κρεβάτι ανεβαίνοντας πάνω μου. Τα φιλιά του συνεχίστηκαν στον λαιμό μου και στο στήθος μου κάνοντας με να μου ξεφεύγουν μικροί αναστεναγμοί ευχαρίστησης.

Στο δωμάτιο μπούκαρε η Ελιζα και μας είδε το κρεβάτι. Γαμωτο! Ο Αγγελος!

Τον κοίταξα αστραπιαία και χαμογελούσε.

Η Ελιζα φαινόταν νευριασμενη και πήρε τον Άγγελο στην αγκαλιά της.

"Δεν σας πιστεύω."

"Ο Πέτρος φταίει." Είπα αθώα. Ναι πολυ ώριμο Θάλεια! Συγχαρητήρια.

Η Ελιζα έφυγε χτυπώντας πισω της την πορτα.

"Ώστε εγώ φταίω?"

"Εσύ!" είπα και ο Πέτρος όρμησε πάλι στον λαιμό μου.

Συνέχισε τα φιλιά του και μου ξεκουμπωσε το εσώρουχο. Άρχισε να με χαϊδεύει και να αφήνει υγρά φιλιά και μικρές δαγκωματιες που σίγουρα θα άφηναν σημάδι. Τα χέρια μου βρέθηκαν στο παντελόνι του και το ξεκουμπωσα κατεβάζοντας το κατω. Μου έβγαλε το παντελόνι και έσκισε το κάτω εσώρουχο μου. Δαγκωσα το κάτω χείλος μου και τα δάχτυλα του βρέθηκαν μέσα μου. Άρχισε να τα κινεί κι εγώ το απολάμβανα. Η γλώσσα του πήρε την θέση των δαχτύλων του και άρχισε να με γλύφει. Ήμουν έτοιμη να τελειώσω και αφέθηκα ελεύθερη.

Ο κλέφτης της καρδιάς μου: Εσύ και εγώ. [✔]Where stories live. Discover now