Part 11

6.6K 620 80
                                    

~Μα οσες αγκαλιες και να με πηραν σε καμια δεν κουμπωσα οπως στην δικη σου.~

[...]

Μετά από λίγο ολοι ήμασταν έτοιμοι και η Ελιζα πραγματικα πανεμορφη. Εγω εφυγα με τον Ιάσονα για την εκκλησία για να σταθώ δίπλα στον Σωτήρη και να περιμένουμε μαζί την νύφη και ο Πέτρος πήρε το μαύρο τζιπ να συνοδέψει την Ελιζα στην εκκλησία.

Αφού κάνανε τον κύκλο της εκκλησίας τρεις φορές επιτέλους το μυστήριο του γάμου ξεκίνησε αφήνοντας σε όλους ένα μεγάλο χαμόγελο.

[...]

Στην πίστα του χώρου βρισκόταν η Ελιζα και ο Σωτήρης και χόρευαν. Ήταν τόσο ευτυχισμένοι και μαζί τους ειμαι κι εγώ.

"Πάμε να χορέψουμε?" Με ρώτησε ο Ιάσονας. Κοίταξα τον Πέτρο δίπλα μου και σηκώθηκα.

Μου έπιασε το χέρι και κατευθυνθήκαμε στην πίστα. Πλησιάσαμε τους νεονυμφους και αρχίσαμε να χορεύουμε ένα αργό τραγούδι.

Κοιτούσα τον Πέτρο και με κοιτούσε κι αυτός. Μου χαμογελούσε που και που! Αχ και τι δεν θα έδινα να ήξερα τι σκέφτεται το μυαλό του.

Με τον Πέτρο έχουμε περάσει μαζί πάρα πολλά, ξέρω τα πάντα για εκείνον κι εκείνος για μένα, ξέρω πια να τον διαβάζω, ξέρω πάντα τι θέλει και τι αισθάνεται. Αυτό που νιώθω για εκείνον δεν νομίζω να περιγράφεται και δεν πλησιάζει καν την αγάπη, ειναι κάτι παραπάνω. Ίσως ακούγεται υπερβολικό, αλλά για μένα δεν είναι. Πολλοί θα με χαρακτήριζαν μικρή και ανώριμη. Οι μεγάλοι σίγουρα θα λέγανε ότι δεν ξέρω τι θα πει αγάπη. Ίσως να μην την έχω μάθει μέσα από το πρότυπο του γονέα και να μην έχω μεγαλώσει με τους γονεις μου ευτυχισμένους αλλά την ξερω. Ο Πέτρος για μένα είναι μια οικογένεια και δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου μακριά του και ούτε μπορεί να διαγραφεί. Τον κοίταξα μια φορά ακόμα και τότε κατάλαβα ότι θέλω να είμαι όσο τίποτα μαζι του.

Σταμάτησα να χορεύω και κοίταξα τον Ιάσονα. Δυστυχώς δεν έχω αισθήματα για εκείνον και είναι πολύ άδικο να παίζω μαζί του. Πρέπει να ξεκαθαρισω τι αισθάνομαι σε εκείνον. Και θα το κάνω τώρα.

"Θέλω να σου πω κάτι."

"Τι?"

"Εμμ..μπορούμε να πάμε για λιγο εξω?"

"Ναι."

Προχώρησα προς το τραπέζι μας και πήρα ένα ποτήρι κρασί και το ήπια όλο μονορούφι για να μου δώσει θάρρος....Πήρα και το σακάκι μου και προχωρήσαμε προς την έξοδο του χώρου.

Ο κλέφτης της καρδιάς μου: Εσύ και εγώ. [✔]Where stories live. Discover now