Part 7

6K 642 96
                                    

"Τι κάνεις Εύα εδώ?" Φώναξε ο Πέτρος.

"........" Η Εύα δεν απαντούσε, μονο μας κοιτούσε και ειχε γουρλωσει τα ματια της.

"Σε ρώτησα κάτι." Συνέχισε ο Πέτρος ακόμα πιο δυνατά και έκανε ένα βήμα προς το μέρος της.

"Εμ....τιποτα."

"Έχεις ανοίξει το χρηματοκιβώτιο του Σωτήρη. Πως το άνοιξες? Και τι ψάχνεις εκεί?"

"Ο...Ο Σωτήρης με πήρε τηλέφωνο και ήθελε κάτι."

"Λες ψέματα, δεν έχει λόγο να το κάνει αυτο." Είπα.

"Πες μου τι ήθελες και φρόντισε να είναι αλήθεια." Απαίτησε ο Πέτρος.

"Δεν...."

"Πέτρο, Θάλεια?" Άκουσα την φωνή της Ελιζας.

"Εδώ." Είπε ο Πέτρος και εμφανίστηκε η Ελιζα στο γραφείο.

"Τι συμβαίνει εδώ?"Ρώτησε και κοιτούσε γύρω στο δωμάτιο.

"Αυτό περιμένουμε να μάθουμε." Είπε ο Πέτρος.

"Νομίζω ότι όλα βρίσκονται εδώ." Είπα και έδειξα το κινητό μου.

Έβαλα την ηχογράφηση να παίζει.

Περίμενα να τελειώσει η ηχογράφηση και να έχουμε τις κατάλληλες αντιδράσεις. Η Ελιζα άρπαξε το κινητό μου.

"Τι είναι αυτό?" Ρώτησε και έδειχνε το κινητό μου.

"Η Εύα." Απάντησα.

"Έχεις να πεις κάτι γι'αυτό?" Όλα τα βλέμματα στράφηκαν στην Εύα. Δεν είπε τίποτα.

"Το περίμενα." Είπε η Ελιζα και άρχισε να πληκτρολογεί κάτι στο κινητό μου.

"Μαμά..."

"Σςςςς μωρό μου δεν φταις εσύ." Διέκοψε η Ελιζα τον Πέτρο και τον χάιδεψε στα μαλλιά.

Στην πόρτα εμφανιστηκαν δυο άντρες της ασφαλείας μας και με γρήγορες κινήσεις πήραν την Εύα με χειροπέδες.

"Μισο λεπτο."είπε ο Πέτρος και όλοι σταμάτησαν γυρίζοντας προς το μέρος του.

"Γιατί?" Απευθυνόταν στην Εύα.

"Ήσουν εύκολος στόχος. Τόσο ευκολοπιστος. Τα πίστεψες όλα μόνο και μόνο επειδή έβλεπες στα μάτια μου την Θάλεια."είπε και το πρόσωπο της εξέπεμπε μια απέχθεια."Αν δεν ήσουν εσύ..." συνεχισε και με κοιταξε.

"Ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει από τη ζωή στο τέλος και για σένα ελπιζω να είναι μια ζωη πίσω από τα κάγκελα της φυλακής."

Ο κλέφτης της καρδιάς μου: Εσύ και εγώ. [✔]Where stories live. Discover now