Part 10

6K 612 115
                                    

~ Η μονη ηττα που γουσταρω ειναι οταν χανω τον ελεγχο μαζι σου.~

"Εγω δεν σε θελω."είπα και τον χαστούκισα. Ω θεέ μου τι έκανα? Ο Πέτρος γύρισε το πρόσωπο του με την κίνηση μου.

"Πέτρο συγγνώμη." Γαμώτο! Αμάν ρε Θάλεια! Το μαγουλο του ειναι κοκκινο. Το πρόσωπό του σφιχτηκε αλλά δεν έφυγε από κοντά μου. Πως μπορεσα να τον χτυπήσω?θεέ μου!

Δεν απαντούσε. Μόνο με κοιτούσε! Αυτό είναι χειρότερο. Ο ήσυχος Πέτρος με τρομάζει.

"Πέτρο δεν το ήθελα." Είπα και το χέρι μου βρέθηκε στο πρόσωπό του να τον χαϊδέψει. Έφυγε από κοντά μου και έκατσε στο κρεβάτι μου.

Μπράβο Θάλεια!

Τον πλησίασα διστακτικά και έκατσα δίπλα του αν και φαινόταν νευριασμένος ακόμα.

"Σε παρακαλώ πες κάτι, με τρομάζεις."χαμηλωσα πολυ τον τόνο της φωνής μου. Γυρισε το πρόσωπό του και συναντηθηκε με το δικο μου.

"Μου άξιζε."είπε

"Συγγνώμη,δεν ξέρω πως Το έκανα." Το χερι μου βρεθηκε μες στα μαλλιά του και ο Πέτρος βρηκε την ευκαιρία και με φίλησε. Μου δάγκωσε το κάνω χείλος και το φιλί του έγινε πιο κτητικο και βίαιο. Με σήκωσε και ανεβήκαμε πιο πάνω στο κρεβάτι. Άρχισε να με φιλάει στο λαιμό μου και να με δαγκώνει. Γαμωτο! Μου ξεφυγε ενας αναστεναγμός και τότε κατάλαβα ότι πάντα θα είμαι ευάλωτη στα χέρια του.

Μου ξεκουμπωσε το μπλουζάκι και το σουτιέν μαζι και άρχισε με τον ίδιο τρόπο να φιλάει το στήθος μου και εγώ να παραλυρω στα χέρια του.

Με μια κινηση ανέβηκα πάνω του και του ξεκουμπωσα το πουκάμισο αφού του έβγαλα το παπιγιον.

Πέταξα το πουκάμισο του κάτω και άρχισα να τον φιλώ στο λαιμό και κατέβαινα στο στέρνο του. Του έκανα και μια πιπιλια έτσι για το γαμώτο και συνέχισα να κατεβαίνω και πιο χαμηλά.

Του έβγαλα και το παντελόνι σιγά σιγά και έπιασα με τα δάχτυλα μου το ύφασμα από το μποξερακι του.

"Θάλεια?"Άκουσα τη φωνή του Ιάσονα να χτυπάει την πόρτα.

Ο Πέτρος αμέσως βρέθηκε από πάνω μου και με εμπόδισε να φύγω. Για μια στιγμή μου πέρασε από το μυαλό ότι μπορεί να ανοίξει η πόρτα αλλά σκέφτηκα ότι ο Πέτρος κλείδωσε και μου έφυγε ένα βάρος. Μου γελασε πονηρά και μου έκλεισε το μάτι.

Έπεσε πάνω μου και μου έδωσε ένα παθιασμένο φιλί.

"Θάλεια."συνέχισε να χτυπάει ο Ιάσονας.

Ο κλέφτης της καρδιάς μου: Εσύ και εγώ. [✔]Where stories live. Discover now