Part 16

4.9K 601 117
                                    

[...]

"Πάμε σπίτι?" Ειπε ο Πετρο ενω βρισκοταν στο γραφειο μου.

"Ναι, να πάρω τα πράγματά μου και φύγαμε."

Όταν φτάσαμε σπίτι η Ελιζα μας παρέδωσε τον Άγγελο και έφυγε για την δουλειά της.

Ανέβηκα στο δωμάτιο μου με τον μπέμπη αγκαλιά και το άφησα στο πάτωμα. Άντε να μάθεις να περπατάς κι εσύ. Άρχισε να μπουσουλαει και να πιάνει τα έπιπλα για να σηκωθεί επάνω. Εγώ άλλαξα σε πιο άνετα ρούχα και ξάπλωσα με τον μπέμπη στον κρεβάτι.

"Όταν μεγαλώσεις μην γίνεις βλάκας, να προσέχεις τις γυναίκες και να τις αγαπάς. Και προπάντων μην τις προσβάλλεις."Είπα στον μπέμπη ενώ μου χαμογελούσε." Να γίνεις σαν τον αδερφό σου. Καλός, γλυκός, ευγενικός, βέβαια είναι και λίγο χαζουλης που και που αλλα τον αγαπάω. Σου έχω πει ποτέ ότι μεγαλώσαμε μαζί? Πάντα με προστάτευε και ήταν δίπλα μου."Είπα και του χαμογέλασα.

"Εσύ μυρίζεις έτσι?" Συνεχισα στον Άγγελο.

"Πέτρο."φώναξα για να με ακούσει.

"Τι?" Είπε ήρεμα καθώς ήταν δίπλα μου ακουμπισμενος. Τόση ώρα ήταν δίπλα μου? Και γιατί δεν τον κατάλαβα? Θεέ μου άκουγε αυτά που έλεγα στον μπέμπη!

"Σειρά σου να αλλάξεις τον μπέμπη." Είπα και σηκώθηκα σαν να μην είχε προηγηθεί η συζήτηση για τον Πετρο. Εκείνος πλησίασε τον μπέμπη και τον πήρε αγκαλιά.

"Χαζουλης ε?" Ψιθύρισε στον Άγγελο αλλά εγώ τον άκουσα.

"Αυτό σου έκανε εντύπωση μόνο?" Είπα ενώ χαμογελούσα.

"Όχι."είπε και κατευθύνθηκε στο δωμάτιο του Άγγελου.

Τον ακολούθησα και ακούμπησα στην πορτα, το κουδούνι όμως χτύπησε και επρεπε να ανοιξω την πορτα. Κατεβηκα γρηγορα τα σκαλια και βρηκα έναν κούριερ με ενα μπουκέτο λουλούδια.

"Την κύρια Θάλεια Νικολαου θα ηθελα."

"Η ίδια."

"Αυτό είναι για εσάς." Είπε και μου έδωσε το μπουκέτο. Η Σοφία εμφανίστηκε δίπλα μου, μάλλον άκουσε το κουδούνι αλλά την πρόλαβα εγώ.

"Αχ τι ωραία λουλούδια. Ο Πέτρος στα έστειλε?"

"Δεν ξέρω." Είπα χαμογελαστή. Αχ λες να είναι ο Πέτρος? Ο γλυκός μου!

Πήρα στα χέρια μου το χαρτάκι που είχε επάνω και το διάβασα.

"Ελπίζω να με συγχωρεσες και να δεχτείς την πρόταση μου για φαγητο. Θα σε περιμένω στις οχτώ στο εστιατόριο απέναντι απο την εταιρεία. Μάρκος Αλεξάκης."

Ο κλέφτης της καρδιάς μου: Εσύ και εγώ. [✔]Where stories live. Discover now