1.4

1.5K 36 0
                                    

Julias perspektiv
Tidigare idag när jag kom hem så satte jag mig direkt ner och började gråta mot dörren. Han inte ens ta av mig skorna innan floden från mina ögon började forsa ner. Men sedan så låg jag och grät hela dagen i mitt rum, klockan är typ sex sju kanske och Ogge kommer nog hem snart. För han skulle typ äta pizza och göra nåt med någon tjej han var intresserad av.
Plötsligt öppnas ytterdörren nere. Det är ingen röst som hörs, säkert bara Ogge isåfall.
Man kan höra hur dörren därnere slås igen och någon börjar gå uppför trappan sakta. Och sekunden efter så öppnas min dörr, och som jag trodde, Ogge.
Han kliver in i rummet och ser medlidande på mig. "Omar berättade vad som hände." Jag vänder mig om så att jag ligger med huvudet ner i kudden. Dörren stängs. Så antagligen har han gått ut från rummet eller gått in i rummet.
Men sedan känner jag hur det går ner i ena delen av sängen och det är Ogge som satt sig, jag är fortfarande sur på honom så jag väljer att gå in på ask istället.

Lyssnar du på Taylor Swift?
bitchmusik ju

Beskriv Oscar enestad?
Assså åh hans hååår, sjukt bra vän, jävligt snygg, litar på

Är Oscar snyggare än Felix?
killar som är sjukt snygga kan bli sjukt fula pga deras personlighet, alltså Felix menar jag då. Oscar e undebar

Vi möter er i finalen!!
nirre

Är Oscar enestad snygg?
ja

Du är skitsnygg och passar mycket bättre med Oscar än Felix!!
åh tack gull

Varför är Felix och Lovisa tillsammans nu, shippar ju dig och fellan!
så dem är tillsammmans. gulligt

stalker | felix sandman ff / f.sWhere stories live. Discover now